excursii-razvan-pascu

Traim intr-o lume care evolueaza fabulos, iar digitalizarea isi face prezenta din ce in ce mai mult in vietile noastre. Pana la un anumit punct, acest fapt vine cu multe beneficii. Ne ajuta sa fim mai organizati, mai flexibili si adaptabili, plus mai productivi si rapizi intr-o lume in continua miscare.  

In Romania, perioada pandemiei ne-a invatat poate cele mai multe, daca vorbim de digitalizare. De la birourile pe care ni le-am instalat cu succes acasa, desi inainte parea imposibil sa lucram remote, pana la aplicatii si servicii pe care le folosim zi de zi si ne fac viata mai usoara, economisindu-ne timpul in mod util si in favoarea noastra. 

Trebuie sa recunoastem ca nici acum nu stam excelent la capitolul digitalizare, dar s-au facut progrese fantastice, inclusiv pe partea de birocratie cu Statul, dar si in alte industrii ceva mai rigide, cum ar fi medicina sau asigurarile. 

Si Groupama se afla printre cei care au venit cu tot felul de solutii online in ultimii ani, iar pe mine asta ma bucura dublu, pentru ca ei sunt de ani de zile partenerii mei cand vine  vorba de orice fel de asigurare, de la asigurarea pentru calatorii, pana la asigurari pentru locuinta, RCA, CASCO sau chiar asigurarea de viata cu componenta de economisire despre care v-am povestit anterior aici.  

Iata cu ce noutati a venit Groupama in ultimii ani in materie de servicii digitale si cum te pot ajuta aceste servicii

1. Serviciul medical – IntreabaMedic – medic disponibil 24/7 atunci cand esti plecat in calatorie si ai nevoie sa consulti un medic la distanta 

Serviciul IntreabaMedic este un serviciu de suport medical la distanta, prin care persoanele care detin o asigurare de calatorie la Groupama beneficiaza gratuit de sfatul medicului, la distanta, sub forma de consultatii online oferite de doctori reali, specializati, prin intermediul retelelor precum WhatsApp, Facebook, Messenger, Telegram sau SMS, aflandu-se atat in Romania, cat si in strainatate. Am scris si eu despre experienta mea cu acest serviciu – aici

Mai exact, ÎntreabăMedic e un serviciu de telemedicina, prin care poti beneficia de sfaturi medicale si consultatii oferite de medici, prin intermediul telefonului sau a retelelor de socializare, rapid si la obiect, fara sa mai fie nevoie sa te sincronizezi cu medicul din tara. Cu alte cuvinte, este un serviciu de chat medical care imbina inteligenta artificiala si interactiunea umana. Prin intermediul acestui serviciu poti adresa intrebari legate de problemele de sanatate, pentru a primi raspunsuri personalizate, care sa te ajute sa iei cea mai buna decizie pentru starea ta de bine, oriunde te-ai afla. Conversatiile au loc in limba romana sau limba engleza, iar medicii sunt din Romania, indiferent unde se afla persoana asigurata. 

Practic, cu asigurarea asta chiar reusesti sa economisesti sume importante. In strainatate orice consultatie, chiar si de baza, este scumpa. 

Cum poti beneficia de serviciul IntreabaMedic? 

Pentru a beneficia de serviciul ÎntreabăMedic in mod gratuit trebuie sa ai incheiata o asigurare de calatorie Groupama, fie pentru o calatorie in Romania, fie pentru una in strainatate. Aici poti afla cum sa inchei o astfel de asigurare, facand o simulare inainte. 

Cum pot consulta un medic prin intermediul serviciului IntreabaMedic?

Consultatia se desfasoara online, practic poti accesa acest serviciu din orice colt al lumii te-ai afla, sub forma unor micro-consultații prin intermediul WhatsApp, Facebook Messenger, Telegram sau SMS.

Vorbesc cu un robot sau cu un medic real?

Intrebarea ta initiala este preluata de un robot, iar in cateva minute (5 minute de regula, poate dura mai mult timp pentru consultatiile complexe), primiti raspunsul. Consultatiile online sunt oferite de doctori reali licentiati. Conversatiile au loc in limba romana sau limba engleza, iar medicii sunt din Romania, indiferent unde se afla persoana asigurata.

La ce ore poate fi contactat medicul prin platforma ÎntreabăMedic?

Poti apela oricand la acest serviciu, 24 din 24, fie ca prim pas consultativ si preventiv, fie atunci cand nu ai acces la alte solutii, din cauza locului unde te afli, a orei sau a dificultatii de a te deplasa. 

Cum activez acest serviciu odata ce am incheiat polita?

In ziua plecarii, se recomanda solicitarea activarii serviciului ÎntreabăMedic. Sa aveti in vedere ca daca polita a fost incheiata cu 1 zi inainte de data plecarii in calatorie, exista un timp necesar pentru activarea serviciului (2-4 zile lucratoare).

Cu ce ma ajuta mai concret serviciul gratuit ÎntreabăMedic, inclus in asigurarile de calatorie Groupama?

Prin intermediul acestui serviciu pot fi abordate subiecte legate de sanatate, care nu necesita o examinare medicala: poti primi sfaturi medicale, indrumari primare pentru investigatii, poti sa clarifici neintelegeri si preocupări legate de medicamente, sa primesti o interpretare a testelor de laborator sau alte recomandari generale.

Cat timp pot beneficia de acest serviciu?

Serviciul se activeaza pentru perioade de minimum 30 de zile, multiplicabile in functie de durata politei, asa ca poate fi accesat atat in timpul, cat si dupa revenirea din calatorie. De exemplu, daca durata calatoriei este mai mica de 30 de zile, poti folosi serviciul 30 de zile. Daca durata calatoriei este intre 30-60 de zile, poti folosi serviciul 60 de zile. 

Cine poate beneficia de acest serviciu?

Serviciul ÎntreabăMedic este inclus gratuit in politele de asigurare de calatorie. Insa poate fi adaugat si contractelor de asigurare de sanatate – Spitalizare si Chirurgie, individuale sau de familie, pentru persoanele cu varsta mai mare de 16 ani si celor de grup IMM, ca asigurare suplimentara. Serviciul de chat medical poate fi atasat produsului la emitere sau la reinnoire, accesul la serviciu fiind disponibil pe toata perioada de valabilitate a asigurarii.

2. Serviciul constatare daune online 

Acest serviciu iti permite sa constati diverse daune direct online, fara necesitatea de a fi prezent fizic intr-un loc, de a prezenta un dosar cu acte, samd. 

Pentru a face o astfel de notificare, tot ce trebuie sa faci este sa accesezi aplicatia de notificare online a daunelor si sa accesezi unul din urmatoarele link-uri, in functie de situatia ta: 

Notificare daune Auto (Casco, RCA)

Notificare daune Non Auto (Bunuri, Locuinta, Raspundere Civila, Transport, Agro, Riscuri Speciale)

Notificare evenimente pentru Asigurari de Viata

Notificare evenimente pentru Asigurari de Sanatate, Calatorii sau Accidente

Am scris si eu despre experienta mea de notificare a unei daune pentru Asigurarea de Calatorie – aici

3. Asigurari de calatorii – serviciu disponibil online

De asemenea, in orice moment poti sa inchei o asigurare pentru calatorie, fie in Romania, fie in strainatate. Tot procesul dureaza maximum 5 minute, este extrem de simplu si util. 

Aici poti incheia o asigurare de calatorie pentru Romania.

Aici poti incheia o asigurare de calatorie pentru strainatate.

4. Asigurari de locuinta – serviciu disponibil online 

Groupama pune la dispozitia clientilor si serviciul online prin care iti poti face o asigurare pentru locuinta. Asigurarea se realizeaza in cativa pasi simpli:

– intri in contul tau de client de aici;

– completezi datele necesare in fluxul de achizitie;

– efectuezi plata online;

– primesti pe e-mail cele doua polite: Asigurarea esentiala a locuintei (AEL) si Asigurarea obligatorie a locuintei (PAD).

Aici iti poti face o asigurare pentru casa ta!

Tot in cadrul Groupama, poti face si o asigurare de locuinta cu extra acoperiri, despre care poti citi mai multe detalii aici.

5. Asigurarea de viata – serviciu disponibil online 

La Groupama poti solicita online si o Asigurare mixta de viata, un produs complex care ofera un dublu avantaj: poti economisi bani si, totodata, poti sa oferi familiei tale un viitor financiar decent, indiferent de circumstanta. Iar daca vrei sa economisesti si pentru copiii tai, Groupama pune la dispozitie Asigurarea de viata cu economisire pentru copii.

Sunt curios ce mai urmeaza, mie imi plac toate aceste schimbari, mai ales ca sunt atat de mult plecat. Dar si daca as fi in tara, tot mi se pare extrem de util sa nu fiu nevoit sa fac nenumarate drumuri pentru ceva ce as putea rezolva in 5 minute din fata calculatorului. Cand mai aud de banci, de exemplu, unde nu iti poti deschide un cont online, ori de servicii publice atat de putin digitalizate, ma intreb cum rezista si cat oare o sa mai dureze pana iesim si noi la lumina. 

Felicitari, Groupama, asteptam si mai multa transformare digitala! 

Vezi aici mai multe imagini de pe pagina mea de Instagram! Urmareste-ma pe Instagram! Click aici!