57% dintre cumparatorii online vor rezerva calatorii in 2013

Adaugat de la 09 Feb 2013

Cele cinci sectoare prioritare care vor concentra cumparaturile online in 2013 vor fi, in aceasta ordine: haine, calatorii, produse culturale, informatica-electronice si incaltaminte.

Acest lucru, reiese dintr-un sondaj realizat la 8.033 de cumparatori online din Spania, Franta, Germania si Italia de catre compania vente-privee.com. 57% spun ca vor rezerva calatorii.

Potrivit acestui studiu, unul din patru respondenti a declarat ca doreste sa cumpere online „mai des decat in prezent”. Restul de 75% asigura ca va cumpara la fel ca pana acum.

Asa cum reiese din acest sondaj, cele trei principale motivatii pentru a cumpara online sunt pretul, comoditatea si accesul la branduri.

„Pe termen mediu, jumatate dintre e-shoppers vor cumpara prin intermediul dispozitivelor mobile”, avertizeaza vente-privee.com.

Aproape 20% dintre e-shoppers europeni au cumparat deja utilizand telefonul mobil. 24% in cazul Germaniei.

Mai mult decat atat, unul din trei cumparatori online spune ca intentioneaza sa cumpere in viitor prin intermediul telefonului sau mobil.

„In ceea ce priveste profilurile utilizatorilor, barbatii, persoanele cu varsta sub 35 de ani si familiile fara copii sunt cei care sunt mai deschisi pentru a testa experienta shopping-ului prin intermediul smartphone-lui si/sau tabletei sau care au realizat deja cumparaturi·prin acest mediu.

Spaniolii si italienii sunt cei care isi arata cel mai mult intentia de a face mai multe achizitii prin intermediul telefoanelor mobile.

Sursa: hosteltur.com

Despre mine:

Calatoriile sunt binecuvantarea mea si am reusit sa imi transform pasiunea in job. Sunt consultant in marketing turistic, dar imi place sa ma definesc ca antreprenor, sunt workaholic si bucuros ca am crescut de la zero, alaturi de echipa mea, agentia de Evenimente, PR si Marketing Travel Communication Romania, dar si Asociatia Travel Focus. Sunt implicat in mai multe organizatii nationale de promovare si dezvoltare a antreprenoriatului, am o diploma de licenta in Marketing (ASE Bucuresti), un masterat in Comunicare (SNSPA), un Executive MBA pe care l-am absolvit la WU Vienna University (2013-2015) si un curs de Global Strategy absolvit la Carlson School of Management (University of Minnesota, SUA). Revista Forbes m-a inclus in 2013 in topul “30 de tineri sub 30 de ani in Romania”, sunt mereu optimist si un prieten de cursa lunga – mai multe detalii despre mine gasiti aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Aboneaza-te la newsletter

Nr. abonati RSS & Newsletter

Michelin

Copyright

Materialele postate pe acest site imi apartin in totalitate sau apartin colaboratorilor mei si se afla sub protectia Legii Dreptului de Autor. Preluarea lor se poate face doar cu acordul scris al autorului si cu citarea sursei. La sfarsitul fiecarei preluari de text trebuie sa existe un link catre acest blog.
Positive SSL on a transparent background