Facebook orienteaza alegerea vacantelor pentru 87% dintre tineri
Scris de Vasilica Margalina14.12.2012
Retelele sociale joaca un rol fundamental in influentarea deciziilor calatorilor, in special in fazele de inspiratie si experienta, dupa cum revela studiul Digital Index: Travel & Tourism Study realizat de catre Redshift Research pentru Text100 Global Communications. De fapt, 87% dintre persoanele sub 34 de ani aleg Facebook pentru a cauta destinatia calatoriilor lor.
Nu este surprinzator ca impreuna cu retelele sociale, recomandarile facute de rude si prieteni devin unul dintre factorii principali in a decide o calatorie, mentionata de catre 63% dintre 4,600 de respondenti din 13 tari.
Impartasirea informatiilor si a experientei de calatorie
Ceea ce isi doresc oamenii este sa impartaseasca informatiile oneste si relevante despre experientele individuale de calatorie. Trei din patru respondenti au afirmat ca apreciaza independenta revistelor de turism si peste o treime ar impartasi continut online daca acesta ar fi util pentru familie si prieteni.
88% dintre ei calatoresc cu smartphone-uri conectate la WiFi sau 3G. Multi impartasesc deja continut in timpul vacantelor (52% publica fotografii si video-uri in timpul vacantelor, in timp ce 25% scriu recenzii). Cu toate acestea, aproape jumatate recunosc ca lipsa accesului la WiFi gratuit ii opreste de la a impartasi mai mult in retelele sociale.
Prin urmare, asa cum asigura Aedhmar Hynes, CEO al Text100, „modul in care fiecare consumator analizeaza si evalueazain mod simultan informatia de pe diferite canale digitale si traditionale este fara precedent”. Companiile de turism si specialistii din comunicare trebuie, „sa-si coordoneze eforturile pe diferitele platforme de comunicare cu utilizatorii lor, in felul in care acestia isi cauta inspiratia, isi fundamenteaza deciziile si isi impartasesc experientele de calatorie”.
Am calatorit in peste 90 de tari si o fac mereu cu aceeasi placere, dedicare si sete de cunoastere. Calatoriile sunt binecuvantarea mea si am reusit sa imi transform pasiunea intr-un job care ma face fericit. Cel mai fericit ma fac, insa, cei doi baieti ai mei, Alex si Vlad, de la care imi amintesc zilnic despre copilarie. Sunt consultant in marketing turistic, antreprenor implicat in mai multe business-uri din diverse domenii de activitate, sunt workaholic si bucuros ca am crescut de la zero, alaturi de echipa mea, mai multe companii. Sotia mea si echipa ei se ocupa de agentia de Evenimente Corporate, PR si Marketing Travel Communication Romania. Sunt implicat in mai multe organizatii nationale de promovare si dezvoltare a antreprenoriatului, am o diploma de licenta in Marketing (ASE Bucuresti), un masterat in Comunicare (SNSPA), un Executive MBA pe care l-am absolvit la WU Vienna University (2013-2015) si un curs de Global Strategy absolvit la Carlson School of Management (University of Minnesota, SUA).
Revista Forbes m-a inclus in 2013 in topul “30 de tineri sub 30 de ani in Romania”, sunt mereu optimist si un prieten de cursa lunga. Am zburat atat de mult pe toate continentele incat as fi putut face ocolul Pamantului la Ecuator de peste 250 de ori. In ultimii 4 ani am calatorit cu peste 2000 de romani in vacante premium pe care le-am organizat impreuna cu partenerii mei prin toata lumea, in locuri exotice si indepartate. In 2019 am primit premiul “Travel Personality of the Year” de la FORBES Romania.
Imi place mult Romania si sunt printre cei care se simt bine in tara lor. Am devenit antreprenor dupa ce am lucrat 8 ani in 2 multinationale din Bucuresti, iar acum la traininguri sau in emisiuni TV le vorbesc angajatilor din corporatii si antreprenorilor despre echilibrul Work-Life si despre intraprenoriat.
Acesta este blogul meu personal, unde scriu ceea ce simt si ce gandesc si unde am diverse colaborari cu branduri care isi doresc sa se asocieze cu imaginea mea si a familiei mele. De 10 ani acest blog si paginile de Facebook si Instagram ale mele au adunat o comunitate de peste 300.000 de romani inteligenti si sunt locuri de intalnire pentru oamenii de bun simt, optimisti, iar subiectele abordate sunt exclusiv de calatorie, premium lifestyle, business si antreprenoriat. Am doi copii minunati si o sotie fantastica, impreuna cu care calatoresc prin toata lumea si alaturi de care am aflat cum bucuriile simple sunt cele care te fac fericit cu adevarat. Impreuna, incercam sa le insuflam romanilor pasiunea pentru calatorii si bucuria de a-si umple cartea de memorii cu amintiri de prin toate tarile Pamantului.
Materialele postate pe acest site imi apartin in totalitate sau apartin colaboratorilor mei si se afla sub protectia Legii Dreptului de Autor. Preluarea lor se poate face doar cu acordul scris al autorului si cu citarea sursei. La sfarsitul fiecarei preluari de text trebuie sa existe un link catre acest blog.