fbpx
excursii-razvan-pascu

Retelele sociale joaca un rol fundamental in influentarea deciziilor calatorilor, in special in fazele de inspiratie si experienta, dupa cum revela studiul Digital Index: Travel & Tourism Study realizat de catre Redshift Research pentru Text100 Global Communications. De fapt, 87% dintre persoanele sub 34 de ani aleg Facebook pentru a cauta destinatia calatoriilor lor.

Nu este surprinzator ca impreuna cu retelele sociale, recomandarile facute de rude si prieteni devin unul dintre factorii principali in a decide o calatorie, mentionata de catre 63% dintre 4,600 de respondenti din 13 tari.


Impartasirea informatiilor si a experientei de calatorie

Ceea ce isi doresc oamenii este sa impartaseasca informatiile oneste si relevante despre experientele individuale de calatorie. Trei din patru respondenti au afirmat ca apreciaza independenta revistelor de turism si peste o treime ar impartasi continut online daca acesta ar fi util pentru familie si prieteni.

88% dintre ei calatoresc cu smartphone-uri conectate la WiFi sau 3G. Multi impartasesc deja continut in timpul vacantelor (52% publica fotografii si video-uri in timpul vacantelor, in timp ce 25% scriu recenzii). Cu toate acestea, aproape jumatate recunosc ca lipsa accesului la WiFi gratuit ii opreste de la a impartasi mai mult in retelele sociale.

Prin urmare, asa cum asigura Aedhmar Hynes, CEO al Text100, „modul in care fiecare consumator analizeaza si evalueaza in mod simultan informatia de pe diferite canale digitale si traditionale este fara precedent”. Companiile de turism si specialistii din comunicare trebuie, „sa-si coordoneze eforturile pe diferitele platforme de comunicare cu utilizatorii lor, in felul in care acestia isi cauta inspiratia, isi fundamenteaza deciziile si isi impartasesc experientele de calatorie”.

Puteti descarca studiul in format pdf: Text100 Digital Index Travel Tourism Study.

Sursa: hosteltur.com

 

Urmareste-ma pe Instagram! Click aici!
[icegram campaigns="28403"]