Cele mai bune reclame de la finala Super Bowl 2012 – spoturile video
Scris de Razvan Pascu08.02.2012
Exista oameni (ca mine) care se uita la televizor mai mult pentru reclame. Iar in Statele Unite exista un eveniment pe care milioane de telespectatori il urmaresc doar pentru reclamele din pauza meciului. Si advertiserii nu numai ca platesc milioane de dolari pentru difuzarea unui spot de cateva secunde, dar isi pun si imaginatia la munca pentru a crea cele mai frumoase si memorabile reclame.
Finala Super Bowl s-a desfasurat de curand in SUA, iar mai jos aveti cele mai deosebite spoturi video difuzate anul acesta. In unele dintre acestea apar vedete precum Jerry Seinfeld, Elton John, Jay Leno si Clint Eastwood. Daca o sa va uitati cu atentie, in unul din ele veti vedea si o romanca – cine o recunoaste?
* daca nu vi se afiseaza toate clipurile, trebuie sa dati cate un refresh la pagina
Despre mine:
Am calatorit in peste 90 de tari si o fac mereu cu aceeasi placere, dedicare si sete de cunoastere. Calatoriile sunt binecuvantarea mea si am reusit sa imi transform pasiunea intr-un job care ma face fericit. Cel mai fericit ma fac, insa, cei doi baieti ai mei, Alex si Vlad, de la care imi amintesc zilnic despre copilarie. Sunt consultant in marketing turistic, antreprenor implicat in mai multe business-uri din diverse domenii de activitate, sunt workaholic si bucuros ca am crescut de la zero, alaturi de echipa mea, mai multe companii. Sotia mea si echipa ei se ocupa de agentia de Evenimente Corporate, PR si Marketing Travel Communication Romania. Sunt implicat in mai multe organizatii nationale de promovare si dezvoltare a antreprenoriatului, am o diploma de licenta in Marketing (ASE Bucuresti), un masterat in Comunicare (SNSPA), un Executive MBA pe care l-am absolvit la WU Vienna University (2013-2015) si un curs de Global Strategy absolvit la Carlson School of Management (University of Minnesota, SUA).
Revista Forbes m-a inclus in 2013 in topul “30 de tineri sub 30 de ani in Romania”, sunt mereu optimist si un prieten de cursa lunga. Am zburat atat de mult pe toate continentele incat as fi putut face ocolul Pamantului la Ecuator de peste 250 de ori. In ultimii 4 ani am calatorit cu peste 2000 de romani in vacante premium pe care le-am organizat impreuna cu partenerii mei prin toata lumea, in locuri exotice si indepartate. In 2019 am primit premiul “Travel Personality of the Year” de la FORBES Romania.
Imi place mult Romania si sunt printre cei care se simt bine in tara lor. Am devenit antreprenor dupa ce am lucrat 8 ani in 2 multinationale din Bucuresti, iar acum la traininguri sau in emisiuni TV le vorbesc angajatilor din corporatii si antreprenorilor despre echilibrul Work-Life si despre intraprenoriat.
Acesta este blogul meu personal, unde scriu ceea ce simt si ce gandesc si unde am diverse colaborari cu branduri care isi doresc sa se asocieze cu imaginea mea si a familiei mele. De 10 ani acest blog si paginile de Facebook si Instagram ale mele au adunat o comunitate de peste 300.000 de romani inteligenti si sunt locuri de intalnire pentru oamenii de bun simt, optimisti, iar subiectele abordate sunt exclusiv de calatorie, premium lifestyle, business si antreprenoriat. Am doi copii minunati si o sotie fantastica, impreuna cu care calatoresc prin toata lumea si alaturi de care am aflat cum bucuriile simple sunt cele care te fac fericit cu adevarat. Impreuna, incercam sa le insuflam romanilor pasiunea pentru calatorii si bucuria de a-si umple cartea de memorii cu amintiri de prin toate tarile Pamantului.
12 comentarii
gorea
08.02.2012 la 10:13
Fotomodelul roman este Catrinel Menghia.
Rizica
08.02.2012 la 10:57
Catrinel Menghia super – sexy in reclama…toate reclamele mi-au placut…
Alexandra
08.02.2012 la 11:17
@gorea: asa este, in reclama la Fiat 500. E… interesanta reclama.
yeah, m-am simtit ca la super bowl:)) Cand importam si noi sarbatoarea asta a lor?:)) Ca in rest le-am cam luat pe toate. Avem deja Halloween, Sf Valentin, Sf Patick (ok, asta e de la irlandeji :P). Lipseste Super Bowl:))
Alexandra
08.02.2012 la 11:50
Trebuie sa recunosc ca reclama cu cainele la Vw este foarte draguta, insa reclama la Audi mi se pare geniala. Toate sunt RECLAME adevrate, nu pot sa zic nimic.
Stiu ce e, dar asta nu inseamna ca nu putem sa ne uitam si noi. Ca nici celelalte sarbatori nu inseamna nimic in cultura noastra, dar le-am adoptat. Putem sa adoptam si sportul asta, ca oricum al nostru nu mai functioneaza bine de mult timp :))
Paul
08.02.2012 la 13:59
Reclama la pepsi este o copia aproape identica a intro-ului videoclipului Remember the time al lui Michael Jackson.
Ioana
08.02.2012 la 14:41
Reclama la Suzuki este geniala!:))) Si cea cu Jerry Seinfeld este entertaining (i’m a big fan, I admit), cu exceptia finalului…aparitia lui Jay Leno mi se pare exagerata si fortata. Am vazut si eu un articol pe New York Times (parca, nu mai stiu exact) unde erau date calificative pentru reclamele difuzate in timpul Super Bowl, note de la A la F. Din pacate, SINGURA reclama din cele aproximativ 60 evaluate care a primit nota F este cea de la Fiat, cu Catrinel a noastra:) Aparent nu a avut nici subtitrare, in conditiile in care ea a vorbit numai in italiana:) Uneori reclamele cele mai proaste pot fi si cele mai memorabile:D
Cele mai proaste reclame sunt cele pentru Fiat si Audi. Prima este ieftina si de prost gust, o exagerare grobiana a truismului „sex sells”. Cat despre a doua, pe langa motivul cretin al vampirilor… Audi, asa ai ajuns, atat ai de comunicat, despre faruri cu lumina alba? Atat? Nu tu un propulsor (semi-)revolutionar, nu tu un sistem senzational de tractiune integrala, nu despre vreo transmisie de ultima generatie. Nu, faruri cu lumina alba. Cand te gandesti cate milioane a costat productia si difuzarea acestui spot… ah, cat prost gust.
Spotul VW bun, dar intr-adevar era mult mai bun cel cu pustiul DV 🙂 Iar cea cu Seinfeld (Acura) e si ea ok.
(Nu e nevoie sa mai spun ca m-am uitat doar la spoturile auto…)
Materialele postate pe acest site imi apartin in totalitate sau apartin colaboratorilor mei si se afla sub protectia Legii Dreptului de Autor. Preluarea lor se poate face doar cu acordul scris al autorului si cu citarea sursei. La sfarsitul fiecarei preluari de text trebuie sa existe un link catre acest blog.
Fotomodelul roman este Catrinel Menghia.
Catrinel Menghia super – sexy in reclama…toate reclamele mi-au placut…
@gorea: asa este, in reclama la Fiat 500. E… interesanta reclama.
yeah, m-am simtit ca la super bowl:)) Cand importam si noi sarbatoarea asta a lor?:)) Ca in rest le-am cam luat pe toate. Avem deja Halloween, Sf Valentin, Sf Patick (ok, asta e de la irlandeji :P). Lipseste Super Bowl:))
Trebuie sa recunosc ca reclama cu cainele la Vw este foarte draguta, insa reclama la Audi mi se pare geniala. Toate sunt RECLAME adevrate, nu pot sa zic nimic.
(author)
@ Gabi: Super Bowl-ul este campionatul de fotbal american.
Stiu ce e, dar asta nu inseamna ca nu putem sa ne uitam si noi. Ca nici celelalte sarbatori nu inseamna nimic in cultura noastra, dar le-am adoptat. Putem sa adoptam si sportul asta, ca oricum al nostru nu mai functioneaza bine de mult timp :))
Reclama la pepsi este o copia aproape identica a intro-ului videoclipului Remember the time al lui Michael Jackson.
Reclama la Suzuki este geniala!:))) Si cea cu Jerry Seinfeld este entertaining (i’m a big fan, I admit), cu exceptia finalului…aparitia lui Jay Leno mi se pare exagerata si fortata. Am vazut si eu un articol pe New York Times (parca, nu mai stiu exact) unde erau date calificative pentru reclamele difuzate in timpul Super Bowl, note de la A la F. Din pacate, SINGURA reclama din cele aproximativ 60 evaluate care a primit nota F este cea de la Fiat, cu Catrinel a noastra:) Aparent nu a avut nici subtitrare, in conditiile in care ea a vorbit numai in italiana:) Uneori reclamele cele mai proaste pot fi si cele mai memorabile:D
(author)
@ Ioana: nu stiam de calificativele NY Times, mersi. Cat despre Seinfeld, este si preferatul meu. 🙂
http://entertainment.time.com/2012/02/06/the-best-and-worst-super-bowl-commercials-of-2012/#bud-light-platinum-factory
Asta e linkul, din Time, le-am confundat.
@Razvan:
Cele mai proaste reclame sunt cele pentru Fiat si Audi. Prima este ieftina si de prost gust, o exagerare grobiana a truismului „sex sells”. Cat despre a doua, pe langa motivul cretin al vampirilor… Audi, asa ai ajuns, atat ai de comunicat, despre faruri cu lumina alba? Atat? Nu tu un propulsor (semi-)revolutionar, nu tu un sistem senzational de tractiune integrala, nu despre vreo transmisie de ultima generatie. Nu, faruri cu lumina alba. Cand te gandesti cate milioane a costat productia si difuzarea acestui spot… ah, cat prost gust.
Spotul VW bun, dar intr-adevar era mult mai bun cel cu pustiul DV 🙂 Iar cea cu Seinfeld (Acura) e si ea ok.
(Nu e nevoie sa mai spun ca m-am uitat doar la spoturile auto…)