Saptamana trecuta am lansat oficial Travel Communication Romania, o agentie de PR si Marketing dedicata exclusiv afacerilor din Turism si Hospitality.
Este o afacere pe care eu o gandesc de ceva timp (circa un an de zile) si pe care am inceput-o acum vreo 4-5 luni. Am muncit ca sa avem un portofoliu de clienti si am dezvoltat deja proiecte pentru 3 companii aeriene, 3 agentii de turism si un resort/hotel foarte mare din Grecia.
Ideea acestei afaceri mi-a venit acum un an de zile, atunci cand prietenii si colaboratorii mei de la Happy Tour au apelat la mine pentru organizarea unui infotrip cu jurnalisti in strainatate. De atunci, am mai dezvoltat multe proiecte impreuna cu ei.
Asadar, site-ul Travel Communication Romania este gata, la fel si biroul nostru din centrul Bucurestiului, pe care l-am amenajat de curand. Impreuna cu mine lucreaza de cateva luni de zile si colega mea, Andra Spalatelu, fost Manager in grupul Carrefour Romania si comunicator la Natiunile Unite si Doing Business. Mai avem si doua colaboratoare, Bogdana si Laura, care ne ajuta atunci cand nu ne descurcam cu volumul de munca (cum a fost inainte de sarbatorile de iarna).
Este o afacere de nisa in care eu cred foarte mult, este ceea ce imi place sa fac si ceea ce stiu sa fac. In Romania exista in prezent cateva agentii de PR care sunt foarte bune, insa atu-ul Travel Communication Romania il reprezinta experienta si focusarea pe partea de turism, dar si conexiunile pe care le avem atat in randul jurnalistilor de turism si bloggeri, cat si la agentii de turism importante, autoritati, hoteluri, birouri de promovare turistica sau ANAT.
De asemenea, in ultimii 2 ani eu am stat foarte aproape de oameni importanti din turism, de la care am invatat foarte multe despre turismul romanesc si piata turistica, de la tehnologie, parteneriate, regiuni turistice sau marketing in turism si pana la informatii despre consumatorul de pachete turistice sau despre chartere. De aceea, putem spune, cred eu, ca stim aceasta nisa mai bine decat orice alta agentie de PR si Marketing din Romania.
Ceea ce imi doresc sa realizez prin aceasta agentie de PR este, in primul rand, sa ajut afacerile din turism care apeleaza la noi, sa devina mai vizibile pe piata, iar prin munca noastra, sa convingem consumatorii finali ca orice calatorie este o lectie de viata si, in mod cert, cea mai buna investitie pe care o poti face pentru sufletul tau.
Felicitari! Multe proiecte de succes va urez.
Am si o intrebare: cum reusesti sa impaci atatea activitati, tinand cont ca lucrezi si la ING parca?
Felicitari Razvan si calatorie placuta pana la diversele destinatii care vor aparea! imi place foarte mult scopul agentiei din finalul acestui post si sigla gasesc ca e inspirata, stiind ca esti mare amator de rodii;)
Mult succes!
(author)
@ Mirabela: datorita oamenilor care ma ajuta si care imi sunt alaturi.
@ Diana: Multumesc. Da, asa este, rodia este fructul meu preferat si am considerat ca simbolizeaza prospetime si muuuuulte idei.
Felicitari si sa fie intr-un ceas bun! Daca planurile mele se vor concretiza in viitor vom deveni parteneri insa pana atunci multa bafta.
Salut, te felicit pentru ca ti-ai inceput propria afacere in turism. Sa ai parte de o crestere rapida si un brand cat mai puternic.
Buna, felicitari, Razvane pentru multitasking.Sa fii tare in continuare!
Felicitari si mult mult succes !!!!
felicitari…sa vedem si rezultatele zic!!!
Felicitari pentru tot ceea ce ai realizat si multa bafta in continuare. Mai asteptam idei, opinii, sugestii, impresii, 🙂
Felicitari! Iti tin pumnii sa mearga asa cum iti doresti. Imi place si cum ai gandit vizualul.
Salut Razvan,
Observ ca este doar un site de prezentare, insa m-a asteptam la ceva mai mult, eventual un forum chiar daca este in limba romana, sper totusi ca voi fi suprins pe viitor, ce pot sa spun, chiar cred ca speranta moare ultima, te astept sa vad tot felul de schimbari pe site-ul tau( in bine), motiv pentru care te voi mai vizita.
Felictiari pentru noul proiect, iti doresc tot mai mult succes!
(author)
@ Ionut: daca te asteptai sa fie un forum pe site inseamna ca nu ai inteles prea bine cu ce se ocupa Travel Communication. 🙂