Cine spune ca pentru a realiza o campanie de publicitate eficienta ai nevoie de multi bani, de multe ori are dreptate. Insa exista si exceptii, reclame mai ales pentru print in reviste sau outdoor realizate cu multa imaginatie si care valoreaza mult mai mult decat cea mai scumpa campanie.
Ideea este totul, iar genial este atunci cand advertiserul reuseste sa imbine o reclama memorabila cu eficienta si sa aduca vanzari brandului, nu doar notorietate. Cateva exemple de reclame bune, mai jos:
Aparatul foto Nikon, cu functie de recunoastere automata a fetei
Durex
Black Tulip, hotel pentru gay
Kit Kat
Imodium (medicament similar Furazolidon)
Untul Floralp
Despre mine:
Am calatorit in peste 110 tari si o fac mereu cu aceeasi placere, dedicare si sete de cunoastere. Calatoriile sunt binecuvantarea mea si am reusit sa imi transform pasiunea intr-un job care ma face fericit. Cel mai fericit ma fac, insa, cei doi baieti ai mei, Alex si Vlad, de la care imi amintesc zilnic despre copilarie.
Sunt consultant in marketing turistic, antreprenor implicat in mai multe business-uri din diverse domenii de activitate, sunt workaholic si bucuros ca am crescut de la zero, alaturi de echipa mea, mai multe companii. Organizam evenimente corporate pentru companii mari, suntem specializati pe PR si Marketing in Turism, iar de 3 ani am dezvoltat o divizie de real-estate care vinde proprietati Premium in Dubai.
Am o diploma de licenta in Marketing (ASE Bucuresti), un masterat in Comunicare (SNSPA), un Executive MBA pe care l-am absolvit la WU Vienna University (2013-2015) si un curs de Global Strategy absolvit la Carlson School of Management (University of Minnesota, SUA).
Revista Forbes m-a inclus in 2013 in topul “30 de tineri sub 30 de ani in Romania”, sunt mereu optimist si un prieten de cursa lunga. Am zburat atat de mult pe toate continentele incat as fi putut face ocolul Pamantului la Ecuator de peste 250 de ori. In ultimii 8 ani am calatorit cu peste 5000 de romani in vacante premium pe care le-am organizat impreuna cu partenerii mei prin toata lumea, in locuri exotice si indepartate. In 2019 am primit premiul “Travel Personality of the Year” de la FORBES Romania.
Acesta este blogul meu personal, unde scriu ceea ce simt si ce gandesc si unde am diverse colaborari cu branduri care isi doresc sa se asocieze cu imaginea mea si a familiei mele. De 14 ani acest blog si paginile de Social Media ale mele au adunat o comunitate de peste 500.000 de romani inteligenti si sunt locuri de intalnire pentru oamenii de bun simt, optimisti, iar subiectele abordate sunt exclusiv de calatorie, premium lifestyle, business si antreprenoriat.
Poate sunt bani putini insa in reclama nu se pune problema de investitie ci de raspunsul in piata care se concretizeaza prin actul de cumparare.
Cand se va putea cuantifica raspunsul pe care o reclama il primeste, cred ca atunci putem vorbi de bani multi sau putini. 🙂
Materialele postate pe acest site imi apartin in totalitate sau apartin colaboratorilor mei si se afla sub protectia Legii Dreptului de Autor. Preluarea lor se poate face doar cu acordul scris al autorului si cu citarea sursei. La sfarsitul fiecarei preluari de text trebuie sa existe un link catre acest blog.
[…] Original Blog » 10 November 2009 – Blog « Comertul exterior si industria dau semne de revenire, comertul intern continua scaderea […]
acum chiar trebuie solutii pe bani putini!
Cea pentru Durex este super sugestiva :-)…la fel si cea pt medicamentul ala. M-as prapadi de ras daca as vedea un outdoor de genul ala.
Cea cu Durex e geniala :)))) si realista
🙂 miam miam…cu asta mi-ai facut pofta de un Kit Kat
(author)
Cea cu Durex mi se pare si mie foarte sugestiva.
…vezi poate le dai idei politicienilor si isi schimba bannerele acuma cat mai este campanie:))
[…] Reclame inteligente cu bani putini -nou […]
Reclama pt. Nikon este excelenta….
Da carei faza cu untu
chiar sunt atragatoare.Dar si eficiente ?
Cum putem lua legatura ?
(author)
🙂
(author)
A mancat panoul unde era untul….era prea bun.. 🙂
(author)
Ai o rubrica „Contact” sus.
Aici am vazut solutii, la TV insa ,e tragic uneori:)
[…] Reclame inteligente cu bani putini […]
Poate sunt bani putini insa in reclama nu se pune problema de investitie ci de raspunsul in piata care se concretizeaza prin actul de cumparare.
Cand se va putea cuantifica raspunsul pe care o reclama il primeste, cred ca atunci putem vorbi de bani multi sau putini. 🙂
nu aveam nici cea mai vaga idee ca exista un hotel pentru gay 😀
Cool ! In cat le-ai colectat? 🙂
foarte faine!
Cea de la durex si cea cu Kit Kat mi-au parut cele mai relevante.
Si coaja nu?
[…] sa mai vedeti si altele, mai am inca 3 articole mai vechi pe blog pe acesta tema – articol 1, articol 2 si articol 3. […]