excursii-razvan-pascu

Heineken a anuntat in ultimele zile 3 noutati legate de calatorii: prima este legata de un concurs pentru bloggeri despre care am scris si eu, cea de-a doua este legata de o campanie Heineken pe aeroportul din New York, iar cea de-a treia este legata de campania #Dropped prin care oameni simpli sunt pusi in fata unor situatii nemaiintalnite.

Dar sa le luam pe rand:

1. Acum cateva saptamani va anuntam ca sunt in juriul campaniei lansate de Heineken pentru bloggerii din Romania. Trebuiau indeplinite niste conditii despre care am scris aici, iar premiul este unul extrem de interesant: un space training. Intre timp, juriul a ales castigatorul si pentru ca orice concurs trebuie sa aiba un singur castigator chiar daca ar fi meritat mai multi sa castige (si de data asta chiar au fost multe inscrieri valoroase) castigatorul a fost desemnat Dragos Schiopu care scrie pe blogul Haotik.ro. Abia astept sa citesc impresiile sale de la Space Training.

2. Campania lansata de Heineken pe aeroportul din New York este pe cat de simpla ca idee, pe atat de inteligenta. Drept dovada este faptul ca aceasta campanie a ajuns viral pe internet intr-un timp extrem de scurt, videoclipul avand peste 2,2 milioane de afisari pana acum. Nu are rost sa va povestesc ideea clipului, dar cred ca merita sa alocati cateva minute pentru filmul de mai jos. Daca vreti sa visati cu ochii deschisi.

3. Despre campania #Dropped am mai scris aici, atunci cand am povestit despre Stavros, un profesor de yoga din Grecia, care a fost trimis in Cambodgia si lasat pe un rau, legat la ochi, intr-o barca galbena in forma de rata, fiind obligat sa se descurce pentru a supravietui. Al treilea experiment de tipul #Dropped ne arata cum reactioneaza William, asistentul unui fotograf din Brooklyn, New York, cand ajunge legat la ochi in Maroc si se regaseste in fata unei mari provocari: un cub de gheata de aproximativ 900 de kg pe care trebuie sa il transporte prin desert. Campania isi propune sa afle ce pot face oamenii atunci cand sunt scosi din cotidian si abandonati in marele necunoscut, avand la indemana cateva lucruri utile pentru a gasi drumul spre casa. Protagonistilor le este testata inventivitatea si mai presus de toate, farmecul personal, de care trebuie sa se foloseasca pentru a ajunge acasa. Experientele pot fi urmarite pe canalul de Youtube al Heineken Dropped.

1 comentariu

  1. 31.07.2013 la 13:46

    Va multumesc ca m-ati ales. Am sa povestesc cu drag despre tot ce o sa experimentez in cadrul proiectului.

Vezi aici mai multe imagini de pe pagina mea de Instagram! Urmareste-ma pe Instagram! Click aici!