fbpx
excursii-razvan-pascu

alpii vieneziM-am intors din Austria, de la Targul de Craciun din Salzburg, acum 2 saptamani. Mi-a placut mult si era de asteptat sa imi placa pentru ca nu s-a intamplat vreodata sa aud pe cineva intors nemultumit din Austria. Maine voi pleca din nou, de data asta impreuna cu cateva jurnaliste care lucreaza la publicatii de business din Romania.

Blogul meu este cel mai citit blog despre calatorii din Romania si unul dintre cele mai citite bloguri personale (in luna noiembrie 2011 traficul a continuat sa creasca pana la 46.000 de cititori unici, 190.000 de afisari, 2% bounce rate, peste 9.300 de fani pe Facebook si peste 3.800 abonati la articolele zilnice).

Drept urmare, pe langa munca multa exista si o parte pozitiva, aceea ca se intampla de multe ori sa primesc invitatii la evenimente sau calatorii, insa nu de fiecare data le si accept pentru ca programul meu de munca este destul de incarcat. Acum insa nu puteam refuza invitatia in Alpii Vienezi din 2 motive: nu ajunsesem inca in zona respectiva si sunt curios cum va fi in SPA-urile construite in mijlocul muntilor, dar si pentru ca alaturi de mine vor merge jurnaliste de la cele mai respectate publicatii de business din Romania.

La intoarcere voi scrie pe blog impresii din aceasta calatorie pentru toti cei doritori sa ajunga pe acelasi traseu. Iar pe perioada calatoriei (pana la sfarsitul acestei saptamani) puteti sa aflati mai multe impresii si sa vedeti fotografii Live din calatorie pe pagina mea de Facebook, pe care sunt destul de activ.

Iata si programul calatoriei:

Miercuri 7.12.2012   

08:05 – 08:50 zbor Bucuresti –Viena cu Austrian Airlines

9:30 – plecare cu microbuz inspre Alpii Vienezi 

Aproape de Viena si totusi in mijlocul naturii neatinse, Alpii Vienezi au fost de secole locul de relaxare al locuitorilor capitalei, pastrandu-si inca atmosfera imperiala. Aici veti gasi munti inalti, panorame de neuitat, si facilitati de wellness foarte bune. 

10:30 – sosire la Kirchenwirt din Maria Schutz

Intampinare cu cafea si Riesenkrapfen (desert traditional cu umplutura de marmelada, vanilie sau nougat) http://www.klosterkrapfen.at/ 

11:30 – vizita la muzeul Mobileum din Schottwien – muzeul traficului rutier cu audio-ghid (in germana sau engleza) www.brettner.at/mobileum 

12:15 – vizita la Schlossgärtnerei Wartholz din Reichenau/Rax, 1 pahar de sampanie, produse de patiserie si shopping in magazinul de decoratiuni interioare din parcul castelului Wartholz (fosta rezidenta de vara a ultimilor imparati ai Austriei – Karl si sotia sa Zita).  http://www.schloss-wartholz.at/  

14:30-15:30 Check-in la Hotel & Spa Linsberg Asia, intampinare cu castane si punch; tur al hotelului. 

Timp liber la dispozitie – centrul spa al hotelului cu bai termale / bar / etc. http://www.linsbergasia.at/ 

19:30 Cina in Linsberg Asia 

 Joi 8.12.2012  

Mic dejun

11:00 plecare inspre Wienerwald 

Ofertele calduroase ale centrelor termale si hotelurilor de wellness indulcesc serile de iarna ale multor vizitatori. In paradisul preferat de vienezi pentru excursii, manastirile, bisericile si muzeele spun povesti despre timpuri de mult apuse. 

12:00 – sosire si masa de pranz la Hotel Schloss Weikersdorf Residenz&Spa (in Baden bei Wien) http://www.austria-hotels.at/de/hotel-schloss-weikersdorf/index.html 

13:00 – vizitarea hotelului Schloss Weikersdorf 

14:00 – Plimbare prin oras sub tema „Bai termale in Baden – Wellness-ul a inceput cu 2000 de ani in urma“. In cadrul plimbarii este inclusa si o degustare de vin. 

19:00 – Plecare la Grand Casino Baden, si vizita la targul de Craciun organizat aici. 

20:00 – Cina la Grand Casino Baden 

Vineri 09.12.2012  

Mic dejun 

08:30 – Plecare  inspre Burgenland 

In Burganland va veti cufunda intr-o lume a starii de bine, dar si a experientelor culinare de inalta clasa. In nenumaratele hoteluri luxoase cu facilitate de wellness de cel mai inalt nivel, oaspetii sunt pe deplin rasfatati. 

10:00 Vizita la complexul termal Thermenhotel PuchasPlus http://www.puchasplus.at/ 

11:30 Vizita la noul AVITA Resort http://www.avita.at/ 

12:30 Plimbare prin parcul statiunii Bad Tatzmannsdorf  pana la Hotel Kastell; pranz si vizita a hotelului http://www.hotel-kastell.at/ 

14:30 Check-in la Kur- & Thermenhotel si posibilitate de relaxare in centrul Spa (4000 m2) http://www.gesundheitsressort.at/ 

16:15 Plecare la Targul de Craciun Pinkafeld din curtea Castelului Batthyany cu o parada de Craciun unica 

17:15 scurta vizita la centrul commercial EO 

18:00 Vizita in localitatea Spitzzicken, supranumita “Micul Las Vegas”, datorita luminilor si atmosferei de Craciun 

19:30 Vizita a hotelului Kur- & Thermenhotel si cina 

Sambata 10.12.2012  

8:30 Plecare inspre Design Outlet-Center Parndorf

12:30 Plecare inspre aeroport 

15:10-17:50 zbor Viena-Bucuresti cu Austrian Airlines

14 comentarii

  1. Mihai FR
    06.12.2011 la 09:03

    Ne roade invidia 🙂 Distreaza-te pe unde mergi si lasa in urma pentru cateva zile lucrurile care nu merg perfect pe aici!

  2. Badescu Margareta
    06.12.2011 la 10:48

    Ei ieri am venit de la Kaprun,si sunt cam dezamagita…nu am vazut zapada decat pe varful muntelui.
    Alt aspect care m-a dezamagit e ca nu poti sa te intelegi nici cu localnicii ,nici cu gazda…nu vorbeste nimeni engleza acolo.
    Aceeasi piedica am intalnit-o peste tot de la soferi de autobuz,la controlorii din metroul din Viena,soferii de taxi..nimeni nu vorbeste engleza .
    Asa ca singura sansa e sa te intelegi prin semne cu ei.
    Am avut si o noapte cazare in viena si am vizitat piata de craciun.
    Beculetele si ornamentele sunt impresionante .
    Am vizitat si alte tari si sincer Austria ramane la coada in ceea ce priveste preferintele mele.
    In ceea ce prineste partiile .aici nu ii intrece nimeni,sistemul este foarte bine pus la punct.
    Am urcat pe muntele kinsteinhorn care are 3200 m inaltime si am dat 35 euro de pers.De acesti bani am schimbat 3 telecabine pana in varf iar privelistea a fost spectaculoasa.

  3. Georgeta Popovici
    06.12.2011 la 10:50

    Drum buna! Asteptam vesti de la tine!

  4. 06.12.2011 la 10:51

    Viaaatzzaaaa!!!!!

  5. rizica
    06.12.2011 la 11:24

    Pacat ca nu vei avea parte de zapada, peisajul ar fi fost muuuuuult mai feeric :D…astept impresiile de dupa…

  6. Cristi
    06.12.2011 la 11:41

    Drum bun ! Asteptam poze si articole !

  7. Bogdan
    06.12.2011 la 15:41

    Margareta glumesti? Am fost anul asta de 2 ori in Kaprun – Zell am See si am vorbit in engleza cu destula lume, de la tipul de la aeroport care mi-a dat un program al autobuzelor, la domnisoara de la receptie si domnisoarele care serveau cafeaua la micul dejun, pana la lucratorii de la impinge tava de la 3000m, pana la bucatarul de la Tauern Spa care iti prepara tot in fata ta si iti ureaza „Guten Apetit!”
    Daca vroiai zapada trebuia sa alegi Stubai de exemplu…

  8. ELENA
    06.12.2011 la 16:38

    Superbe hotelurile, ai un program de calatorie incantator,sa te gandesti si la noi cand vei fi la spa.

  9. 07.12.2011 la 08:45

    Razvan, felicitari pentru excursie si pentru tot ceea ce faci pentru a promova turismul si agentiile de turism.

    Daca la partea de trafic va trebuie sa te credem pe cuvant, intrucat deocamdata nu te putem verifica, performantele tale pe Facebook ridica niste semne de intrebare pe care, sunt convins, le poti lamuri.

    Unul dintre ele ar fi urmatorul: cum ai reusit ca, la sfarsitul lunii septembrie, sa strangi peste 3000 de like-uri intr-o saptamana in conditiile in care ritmul natural – si inainte si dupa perioada respectiva – a fost de 100 de like-uri pe saptamana? De unde au venit toti fanii aceia, ce i-a atras si de ce cresterea spectaculoasa a incetat atat de brusc, de la +682 de fani pe 4 octombrie la -12 pe 5 octombrie?

    O alta intrebare pe care o am la tine: cum iti explici ca, in conditiile in care ai 9300 de fani pe FB, articolele tale nu aduna mai mult de 20-30 de like-uri in cazurile fericite? Te intreb asta pentru ca blogul meu, care are de trei ori mai putini fani decat tine, strange in medie de trei ori mai multe like-uri per articol. Ce-o fi oare?

    Ma mai surprinde faptul ca, desi esti cel mai citit blog de turism, pozitia ta in Zelist (122 in acest moment) e mult mai slaba decat a altor bloguri de profil. Dau un singur exemplu: Lumeamare.ro este pe 39, dupa ce la un moment dat a fost pe 22. Si mai sunt si altii inaintea ta. Aici ma gandesc ca s-ar putea sa fie o problema fie cu algoritmul Zelist, fie cu rautatea bloggerilor care nu-ti linkuiesc articolele ca sa nu le-o iei inainte. Tu cum iti explici aceasta nedreptate?

    Nu in ultimul rand, cred ca s-ar cuveni sa decizi daca blogul tau se incadreaza la „travel” sau la „business”. Fiindca si Zoso si Mircea Badea (iertata fie-mi alaturarea) scriu despre vacantele lor, dar nu pretind niciodata ca sunt cei mai cititi blogeri de calatorii, desi traficul lor depaseste net cifrele blogurilor de profil. Cred ca deocamdata, pentru a fi corect fata de cititori, clienti si breasla, ar trebui sa formulezi astfel: „Cel mai citit blog de business si travel din Romania”.

    Succes in tot ce faci.

    Bradut Florescu

  10. Razvan Pascu
    (author)
    08.12.2011 la 00:18

    Bradut, sincer nu am nevoie decat de felicitarile cititorilor mei si nu de ale cuiva ratacit pentru prima data pe blogul meu.

    Legat de trafic, ma poti crede pe cuvant, asa cum as fi nevoit sa te cred si eu pe tine pentru ca nici tu nu iti afisezi statisticile. Daca in continuare esti curios, stii mailul meu (da, e tot acela unde imi raspundeai foarte „nervos” acum cateva luni cand, cu toata inima si dezinteresat, ma ofeream sa te ajut cu promovarea proiectului tau viitor), voi face o exceptie pentru tine si iti voi trimite PDF-ul din Analytics.

    Legat de intrebarea ta cu Facebook-ul, desi nu imi place sa ma justific fata de nimeni, iti voi spune ca am avut timp de 3 saptamani acum vreo 2-3 luni o campanie platita pe Facebook prin care am adunat fani. Da, eu fac parte dintre bloggeri care mai si investesc o parte din banii castigati, nu ii beau pe toti.

    La a doua intrebare nu stiu sa iti raspund, poate ca esti foarte bun si scrii foarte bine. Oricum tu deja asta crezi. 🙂

    Zelist nu conteaza, ar trebui sa stii asta. Si chiar daca intrebarea ta pare la misto, iti voi raspunde tot cu o intrebare, dar serioasa: Tu personal, de cate ori ai pus link catre mine si de cate ori ai pus link catre alte site-uri, precum Lumeamare? De aici diferenta in Zelist, care oricum ma lasa rece. Targetul meu nu il reprezinta bloggeri, ci oamenii simpli carora le place sa calatoreasca si au nevoie de informatii utile.

    Sincer, nu inteleg ce ai vrut sa demonstrezi cu acest comentariu. Mie mi-ai demonstrat doar ca e plictisitoare viata in Thailanda, iar daca peste mailurile tale de acum cateva luni am trecut cu vederea, interventia ta de astazi m-a dezamagit.

    Sunt in Austria acum, intr-un infotrip, asa ca as prefera ca discutia sa se incheie aici, oricum nu ii vad rostul si logica. Iar eu chiar nu ma plictisesc.

    Succes si tie!

  11. 08.12.2011 la 08:28

    Razvan, trecand peste tonul tau vadit iritat si pe alocuri nerespectuos, iti multumesc pentru raspunsuri. M-ai confirmat banuiala ca iti cumperi fani de pe net cu 50 de dolari mia. Pot sa te citez, da?

  12. Razvan Pascu
    (author)
    08.12.2011 la 11:01

    Bradut, da, in general ma irita cei care fac pe desteptii (pe gratis).

    Se numeste Facebook Adverts si se plateste la click sau la mia de afisari, in functie de campanie. Uite aici detalii: http://www.facebook.com/advertising/

    P.S. Uneori mai folosesc si Google AdWords pentru promovare; si aici tot la click sau la mia de afisari se plateste.

    Toate cele bune.

  13. 10.12.2011 la 10:57

    Mai baieti, nu va mai contrati. Nu e mai bine sa construiti impreuna ? Mie imi este greu in tara asta sa inteleg. ce oamenii se faulteaza si uita ca e atat de mult spatiu de a avea succes umar la umar. In turism suntem atat de departe din toate punctele de vedere incat e nevoie de un efort comun extraordinar pentru a inainta mai repede. Avem nevoie de actiuni de educare a pietei. Ce-ar fi sa ne imprieteim toti trei, sa ne vedem si sa ne gandim constructiv ce e mai urgent e facut ? Daca vreti, dati de stire.
    Dragos Anastasiu

  14. 12.12.2011 la 03:28

    Bounce-rate de 2% denotă că e încărcat de două ori codul de contor. Am pățit și eu asta acum o vreme 🙂

Urmareste-ma pe Instagram! Click aici!
[icegram campaigns="28403"]