Doi ani de Lidl Tour. De ce cred ca proiectele de genul acesta sunt retetele de succes in turism?

Adaugat de la 27 Iul 2018

Acum mai bine de doi ani citeam primele stiri despre Lidl Tour, primul brand de supermarket din Romania care se decidea sa ofere clientilor sai si altceva in afara de produsele uzuale de pe raft, exact asa cum se intampla si in strainatate.

Pe scurt, Lidl anunta ca urma sa introduca spre vanzare si pachete turistice exclusive de la cateva agentii de turism din Romania. Pachetele aveau sa fie gandite in acelasi stil „Lidl”, adica in spiritul ideii de „calitate la preturi accesibile”.

Am vazut atunci tot felul de discutii si multe persoane din turism care aveau semne de indoiala la inceput, dar acum, dupa doi ani de existenta Lidl Tour, putem trage cateva concluzii vis-a-vis de acest sistem de promovare a pachetelor turistice. Peste 15.000 de calatori au ales in acesti doi ani pachetele Lidl Tour si ma bucur sa vad ca proiectul are succes si cauta sa se extinda.

1. Lidl Tour este o agentie de turism?

Nu, Lidl Tour nu este o agentie de turism, ci este o companie care ofera pachete de vacanta create de agentiile de turism cu care are contracte. Lidl Tour promoveaza aceste pachete de vacanta in revistele sale de cumparaturi care sunt distribuite in magazinele Lidl si online. Atunci cand veti cumpara un pachet turistic de la Lidl Tour nu veti calatori cu Lidl Tour, ci cu partenerul care realizeaza circuitul sau sejurul respectiv. Insa Lidl Tour ofera o platforma de vanzare, are un call-center, va promova anumite pachete turistice pregatite pentru clientii Lidl de catre agentiile de turism cu care colaboreaza, iar in final contractul va fi semnat de turist cu agentia de turism care opereaza acel pachet. Lidl Tour vine insa cu cel mai important aspect intr-o relatie de business: cu increderea generata de un brand puternic si bine ancorat in piata si siguranta ca niciodata un brand ca Lidl nu si-ar risca reputatia. Asa functioneaza cu succes si in alte tari.

2. Care este diferenta intre Lidl Tour si o platforma care promoveaza vacante?

Lidl Tour are in spate o echipa specializata care incheie parteneriate cu agentii de turism atent selectate din Romania. Ofertele sunt gandite si selectate impreuna cu echipa Lidl Tour astfel incat sa raspunda cat mai bine nevoilor clientilor Lidl, iar ofertele sunt exclusive, nu le veti mai gasi in alta parte in aceleasi conditii. Misiunea Lidl Tour este sa ofere servicii turistice cu cel mai bun raport calitate-pret, de aceea si-au selectat atent partenerii cu care lucreaza si care le livreaza pachetele turistice pentru clientii Lidl. Viitorul este de genul acesta: fiecare se focuseaza pe ceea ce stie sa faca cel mai bine, iar cei mai buni in diverse domenii de activitate pot lucra impreuna ca parteneri, chiar daca sunt din segmente total diferite – este modelul de business care functioneaza foarte bine si in alte domenii de activitate, iar in acest caz Lidl pune la dispozitie platforma de vanzare si un numar foarte mare de potentiali clienti, care au incredere in brand si sunt clienti fideli, iar agentia de turism se focuseaza pe crearea de pachete turistice fara sa mai aiba grija marketingului.

3. Ofertele Lidl sunt mai scumpe?

Nu, Lidl pastreaza acelasi stil de „cel mai bun raport calitate-pret” si pentru pachetele turistice, aceasta fiind o cerinta pentru agentiile de turism colaboratoare, iar serviciile sunt de buna calitate.

4. Lidl Tour ofera doar circuite?

Nu, prin Lidl Tour puteti rezerva fie doar cazare, fie cazare plus diverse activitati (de genul concerte), fie pachete turistice complexe care includ transport, cazare si alte servicii de genul tururi si circuite. Lidl Tour are in oferta si croaziere, circuite exotice, sejururi in Romania si in strainatate, toate prezentate atat pe site-ul Lidl Tour, cat si in revistele din magazine.

Toate calatoriile Lidl Tour le puteti rezerva direct de pe https://www.lidl-tour.ro sau la numarul de telefon 0800 896 242.

Despre mine:

Calatoriile sunt binecuvantarea mea si am reusit sa imi transform pasiunea in job. Sunt consultant in marketing turistic, dar imi place sa ma definesc ca antreprenor, sunt workaholic si bucuros ca am crescut de la zero, alaturi de echipa mea, agentia de Evenimente, PR si Marketing Travel Communication Romania, dar si Asociatia Travel Focus. Sunt implicat in mai multe organizatii nationale de promovare si dezvoltare a antreprenoriatului, am o diploma de licenta in Marketing (ASE Bucuresti), un masterat in Comunicare (SNSPA), un Executive MBA pe care l-am absolvit la WU Vienna University (2013-2015) si un curs de Global Strategy absolvit la Carlson School of Management (University of Minnesota, SUA). Revista Forbes m-a inclus in 2013 in topul “30 de tineri sub 30 de ani in Romania”, sunt mereu optimist si un prieten de cursa lunga – mai multe detalii despre mine gasiti aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te la newsletter

Nr. abonati RSS & Newsletter

Michelin

Copyright

Materialele postate pe acest site imi apartin in totalitate sau apartin colaboratorilor mei si se afla sub protectia Legii Dreptului de Autor. Preluarea lor se poate face doar cu acordul scris al autorului si cu citarea sursei. La sfarsitul fiecarei preluari de text trebuie sa existe un link catre acest blog.
Positive SSL on a transparent background