fbpx
excursii-razvan-pascu

Recunosc ca ma pasioneaza evolutia business-urilor din turism, in special a celor romanesti care stiu prin care piedici birocratice au de trecut. Si nu vorbesc aici de agentiile de turism lansate in anii ’90, cand inca Romania era un „no man‘s land”, ci in special de cele lansate in ultimii 10-15 ani, care fac cu adevarat performanta. Cum reusesc sa creasca si mai ales care sunt valorile care i-au facut sa supravietuiasca sunt cateva dintre gandurile mele cand vine vorba despre aceste business-uri.

Saptamana trecuta citeam in presa ca Vola.ro a anuntat cresteri pentru prima jumatate a anului. Si asta e foarte bine, dar stirea care m-a impresionat a fost ca in 6 luni din 2018 au procesat si emis 170.000 de bilete de avion. 170.000 de oameni care au calatorit sau urmeaza sa calatoreasca cu ei. 170.000 de oameni care poate ca au intrebari referitoare la rezervarea lor.

Ceea ce mi se pare interesant la ei este ca nu iti dau senzatia aceea de business exclusiv online, impersonal. Da, poti face si finaliza rezervarea exclusiv online, dar daca ai intrebari poti oricand sa apelezi biroul lor de Relatii cu Clientii. Au peste 50 de angajati care doar asta fac, iar noaptea si in afara programului au un contractor extern care se asigura ca turistii primesc toate informatiile de care au nevoie. Mai mult, daca inca nu esti confortabil cu plata cu cardul, Vola.ro inca iti permite sa vii in agentia lor si sa platesti cash.

Cifrele Vola.ro pentru prima jumatate a anului spun urmatoarele: cifra de afaceri de 4,2 milioane de euro, in crestere cu 18,5% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar pentru 2018 compania estimeaza o cifra de afaceri de 8,6 milioane de euro si un volum al tranzactiilor intermediate de 80 milioane de euro (compania inregistreaza pe cifra de afaceri doar comisioanele tranzactiilor intermediate). 

Iata ce declara Daniel Truica, unul dintre fondatorii Vola.ro si CEO-ul companiei: „Am avut unul din cele mai bune semestre din istoria companiei, punctand recorduri de vanzari si o crestere care a accelerat in lunile recente. Avem in momentul acesta cea mai completa tehnologie de cautare de bilete de avion, o platforma de rezervari robusta si un serviciu de relatii cu clientii in care continuam sa investim. In contextul investitiilor in marketing si tehnologie, dar si al insolventei sau iesirii de pe piata a unor competitori (Paravion, Tripsta) suntem intr-o continua consolidare a cotei de piata si, in 2018, estimam o crestere de peste 30%.”

1 comentariu

  1. 25.07.2018 la 10:35

    Am apelat anul asta pentru prima data la la Vola, ca sa merg in Norvegia. Am fost la meciul tur al finalei de handbal intre Kristiansand si SCM Craiova.

    Am iesit mult mai bine la pret fata de charterul care s-a format din Craiova. Am prins bilete de avion cu Vola la 165 Euro/persoana.

    E drept a fost Bucuresti – Oslo si retur, cu escale la Hamburg (la dus) si Bergamo (la intoarcere). Restul pana la 320-350 Euro au costat drumurile cu autocarul Oslo – Kristiansand si inapoi, cazarea la o cabana la 15 km de Kristiansand, printre fiorduri si ce-am mai cheltuit pe-acolo.

    Dar fata de circa 600 de Euro (avion dus-intors, 1 noapte la hotel, mic dejun, bilet la meci si ce-au mai mancat/baut/cumparat) cat a costat cu charterul Craiova – Kristiansand, am iesit aproape la jumate de pret. Si am stat si 2 nopti in Norvegia 🙂

Vezi aici mai multe imagini de pe pagina mea de Instagram! Urmareste-ma pe Instagram! Click aici!
[icegram campaigns="28403"]