Studiu Mercury Research: Care este cea mai de incredere agentie de turism online din Romania?

Adaugat de la 02 Noi 2017

Conform unui studiu realizat de compania de cercetare Mercury Research, increderea romanilor se indreapta catre agentia de turism online Vola.ro.

Conform raspunsurilor, datorita calitatii relatiilor cu clientii si a varietatii ofertelor de vacanta, Vola.ro se situeaza in topul preferintelor turistilor din Romania.

Obiectivele studiului au vizat realizarea unei analize complexe asupra pietei de turism online din Romania, identificarea motivelor care stau la baza procesului decizional al clientilor online, precum si preferintele acestora in legatura cu alegerea unei agentii de rezervari online.

Studiul releva faptul ca turistii romani mizeaza, mai ales, pe incredere atunci cand apeleaza la serviciile unei agentii online de turism. Acestia incep sa se distanteze de mirajul super-ofertelor si preturilor foarte mici. De semenea, au in vedere suportul pre si post vanzare, realizat prin Serviciile de Relatii cu Clientii si gradul de recunoastere in piata al agentiei. Toate acestea sunt elemente ale unei piete aproape de maturizare.

Vola.ro – cea mai de incredere agentie de turism online din Romania

Potrivit studiului Mercury Research, Vola.ro este cea mai de incredere agentie de turism online din Romania. Agentia a obtinut cele mai bune rezultate in randul calatorilor care cunosc brandul, 33% dintre acestia afirmand ca este o companie de incredere. Numarul este cu 50% mai ridicat fata de a doua agentie din clasament, Avion.ro, care a obtinut un procentaj de 22%  si cu 57% mai ridicat fata de a treia, eSky.ro, care a inregistrat un procentaj de 21%.

Serviciul de relatii cu clientii si oferta variata de vacante – foarte importante in alegerea unei agentii de turism online

In balanta deciziei finale de cumparare si de revenire la o anumita agentie de turism online cantaresc puternic serviciul de relatii cu clientii si oferta variata de vacante.

La capitolul Serviciul de Relatii cu Clientii, 30% dintre calatorii familiari cu brandul recomanda agentia pentru promptitudinea cu care ofera suport clientilor, fata de 26% pentru a doua agentie clasata, Avion.ro si 20% pentru cea de-a treia, Paravion.ro. Dintre cele 3 agentii aflate in top, Vola.ro este singura care ofera un serviciu de Customer Care 24/7.

Ofertele variate de vacante starnesc apetitul de calatorie al romanilor

Rezultatele studiului mai releva faptul ca turistii aleg Vola.ro si datorita ofertei variate de vacante, dar si pentru ca este cea mai utilizata agentie de turism online din Romania.

Astfel, 67% dintre cei care calatoresc prin intermediul celor mai cunoscute agentii de turism online afirma ca au folosit serviciile Vola.ro cel putin o data, procent aproape triplu fata de urmatoarea agentie din clasament, Paravion.ro, care a obtinut 24%. Tot de aici reiese faptul ca primele trei agentii online din Romania concentreaza aproximativ 80% dintre achizitiile facute in acest mediu.

Turistii sunt consecventi in privinta optiunilor de calatorie

In ceea ce priveste calatoriile facute in ultimul an printr-o agentie de turism online, Vola.ro a obtinut din nou cele mai bune rezultate, 74% dintre clientii agentiilor de turism declarand ca au apelat la serviciile companiei in ultimele 12 luni. Diferenta este considerabila in raport cu urmatoarele doua agentii din clasament, eSky.ro si Avion.ro, care au atins fiecare un procent de doar 12%.

Calitatea serviciilor atrage feedback-ul pozitiv al romanilor

Aproximativ 90% dintre clientii Vola.ro se declara multumiti de serviciile agentiei de turism online, iar 70% dintre ei afirma ca sunt extraordinar de multumiti.

Despre studiul Mercury Research

Studiul Mercury Research a fost efectuat in luna septembrie a acestui an pe un esantion reprezentativ din mediul urban si a urmarit sa identifice diferite comportamente din piata turistica din Romania, precum si sa compare cele mai cunoscute agentii de turism online din tara: Avion.ro, eSky.ro, Fly-Go, Paravion, Tripsta si Vola.ro.

Despre mine:

Calatoriile sunt binecuvantarea mea si am reusit sa imi transform pasiunea in job. Sunt consultant in marketing turistic, dar imi place sa ma definesc ca antreprenor, sunt workaholic si bucuros ca am crescut de la zero, alaturi de echipa mea, agentia de Evenimente, PR si Marketing Travel Communication Romania, dar si Asociatia Travel Focus. Sunt implicat in mai multe organizatii nationale de promovare si dezvoltare a antreprenoriatului, am o diploma de licenta in Marketing (ASE Bucuresti), un masterat in Comunicare (SNSPA), un Executive MBA pe care l-am absolvit la WU Vienna University (2013-2015) si un curs de Global Strategy absolvit la Carlson School of Management (University of Minnesota, SUA). Revista Forbes m-a inclus in 2013 in topul “30 de tineri sub 30 de ani in Romania”, sunt mereu optimist si un prieten de cursa lunga – mai multe detalii despre mine gasiti aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Aboneaza-te la newsletter

Nr. abonati RSS & Newsletter

Michelin

Copyright

Materialele postate pe acest site imi apartin in totalitate sau apartin colaboratorilor mei si se afla sub protectia Legii Dreptului de Autor. Preluarea lor se poate face doar cu acordul scris al autorului si cu citarea sursei. La sfarsitul fiecarei preluari de text trebuie sa existe un link catre acest blog.
Positive SSL on a transparent background