excursii-razvan-pascu

Samsung - voteaza proiectul social preferat

A venit momentul sa votati proiectele inscrise pe platforma Generatia A, in cadrul campaniei Samsung, care sustine ideile de antreprenoriat social cu impact asupra comunitatii (am scris mai multe despre subiect aici). Puteti vota pana pe data de 24 Februarie, iar pe 26 Februarie vor fi anuntate cele 10 proiecte alese de public, care vor fi promovate la nivel national.

Pentru a vota trebuie doar sa intrati pe Generatia A si sa selectati proiectul care credeti ca merita sa castige, fie ca este proiectul propus de voi sau un alt proiect despre care ati aflat prin intermediul acestei platforme. Important este sa votati pentru o idee pe care vreti sa o faceti cunoscuta, asa incat multi oameni sa ajunga sa se bucure de ea.

Ce proiecte am trimis eu in finala?

In calitate de endorser al initiativei Samsung, am ales si admirat cateva proiecte finaliste: Bucharest City App, aplicatia mobila care ofera informatii utile despre Bucuresti, Carpathian 2 Wheels Guide, primul ghid din Romania dedicat calatoriilor pe doua roti, campania de promovare a lecturii „Cartile pe fata”LaBloc App, o aplicatie mobila care faciliteaza transmiterea indexului catre asociatia de proprietari, Attraversiamo, proiectul care iti gaseste un ajutor in activitatile de zi cu zi, si Bucatari Meseriasi, un proiect care ofera o alternativa la sistemul formal de invatamant.

Aplicatia care face Bucurestiul accesibil si prietenos: Bucharest City App

Una dintre ideile care mi-as dori sa ajunga in finala concursului este Bucharest City App, proiect initiat de tinerii Alex Filip si Dragos Asaftei, care sunt si in spatele paginii de Facebook Travelers of Bucharest. Bucharest City App este un fel de ghid al Bucurestiului pe care il ai mereu cu tine, pe telefonul mobil. Recomand aplicatia atat rezidentilor, cat si celor care sunt in vizita si vor sa nu rateze nimic din atractiile orasului.

Pe scurt, aplicatia are o baza de date cu informatii utile despre multe lucruri legate de Bucuresti: unde poti sa iesi in oras (restaurante, cafenele, cofetarii, baruri, cluburi, escape rooms, locuri de joaca pentru copii), informatii despre transport (harta metroului, program RATB, harta interactiva cu parcarile din capitala, companii de taxi etc.), evenimentele saptamanii (piese de teatru, concerte, programul cinematografelor), magazine, SPA, farmacii (inclusiv cele deschise non-stop) si clinici private, oferte si promotii diverse.

Un lucru foarte util este sistemul complex de filtrare a rezultatelor, care-ti permite sa vezi intai, spre exemplu, restaurantele cele mai apropiate de tine, cele care sunt deschise acum, cele care accepta plata cu cardul sau unde poti merge cu un copil mic. De asemenea, poti sa dai rating-uri localurilor pentru a imbunatati experienta celorlalti utilizatori, sa setezi remindere pentru evenimente la care ti-ar placea sa ajungi si sa-ti creezi propria colectie de locuri preferate din Bucuresti. Aplicatia are un design prietenos, este disponibila in romana si engleza si poate fi descarcata gratuit, direct de pe App Store sau Google Play.

Dupa parerea mea, Bucharest City App are potentialul de a impacta pozitiv atat experientele individuale ale romanilor din Capitala, cat si imaginea Romaniei in ochii strainilor care ne viziteaza si care, prin intermediul aplicatiei, se pot bucura cu adevarat de tot ceea ce are Bucurestiul mai bun de oferit. Fara indoiala, o astfel de initiativa merita sa fie votata.

E randul vostru sa va votati favoritii pe Generatia A

Multe alte proiecte interesante mai gasiti pe platforma Generatia A, asa ca va sfatuiesc sa aruncati o privire. Nu uitati ca puteti vota pana pe 24 februarie, iar proiectele finaliste vor fi promovate in Business Magazin si in alte publicatii de interes national.

Cand am ales sa ma implic in campania Samsung am facut-o deoarece cred cu adevarat in potentialul tinerilor romani si in capacitatea proiectelor antreprenoriale de a schimba in bine comunitatile din care fac parte. Sunt foarte bucuros ca exista companii precum Samsung, care sustin dezvoltarea antreprenoriala prin astfel de initiative si sper sa vad cat mai multe campanii de acest gen pe viitor.

1 comentariu

  1. 19.02.2016 la 10:49

    Razvan, multumim foarte mult pentru sprijin! Ne ajuta si ne motiveaza.

Vezi aici mai multe imagini de pe pagina mea de Instagram! Urmareste-ma pe Instagram! Click aici!