blog turism

Samsung vizual Galaxy AIn ultima perioada am descoperit din ce in ce mai multe idei de afaceri pornite din dorinta de a face ceva util pentru comunitatea in care activeaza. Practic, aceste afaceri pleaca de la o lipsa a comunitatii, de la o nevoie, si reusesc sa combine partea economica a fiecarui business cu beneficiul adus comunitatii.

Cine sunt cei care vin cu astfel de idei? Sunt acei visatori care pun binele altora mai presus de al lor, care isi doneaza timpul, know how-ul si resursele lor unei cauze bine alese si, in plus, reusesc sa faca si ceva bani din asta. Sunt putine persoane care isi doresc sa faca acest lucru si chiar si mai putine persoane care reusesc sa o faca.

In afara tarii exista multiple surse de finantare pentru astfel de idei, inclusiv portaluri foarte dezvoltate de crowdfunding. La noi aceste persoane de-abia prind curaj sa isi urmeze visele si eu ii aplaud si ma bucur de fiecare data cand am ocazia sa ii promovez. Poate ca nu ne dam seama, dar micile business-uri sociale inseamna o evolutie a societatii noastre, inseamna ca, usor – usor, vom avea o ”tara ca afara”. Se face 100% din pasiune, iar motivatia vine de dincolo de profit si cifra de afaceri si duce dincolo de cifre mereu.

Recunosc ca imi doresc la un moment dat sa pun in aplicare o idee de antreprenoriat social si marturisesc ca am primit cu mare bucurie propunerea celor de Samsung, de a ma implica in campania lor ce promoveaza ideile si business-urile care aduc un beneficiu comunitatii. Nu numai ca aplaud campania si ideea de a promova tinerii, dincolo de a promova strict telefoanele, insa vreau sa ii ajut impreuna cu voi ca mesajul campaniei si acest concurs sa ajunga la toti cei care dezvolta start-up-uri.

Pe scurt, despre ce este vorba?

Samsung a lansat platforma Generatia A, unde isi propune sa stranga idei de business-uri care fac un bine societatii sau persoane care au o super-idee pentru comunitatea lor, pe care sa le faca cunoscute in toata tara.

Pana pe 14 Februarie puteti face propuneri pe website-ul Generatia A. Poate fi business-ul vostru sau un business pe care il cunoasteti sau despre care ati citit, cu un puternic impact social. Orice persoana care propune proiecte pe platforma Generatia A va intra automat in cursa pentru un telefon Samsung Galaxy A5.

Dintre toate ideile propuse, vor fi alese 30 de idei semi-finaliste, care vor putea fi votate pe site-ul campaniei, in perioada 17 – 24 Februarie.

Asadar, daca aveti o afacere prin care ajutati comunitatea sau daca cunoasteti pe cineva cu o astfel de afacere, inscrierile se fac pe platforma Generatia A.

Ce fel de idei puteti inscrie in campanie?

Pe scurt, puteti inscrie in campanie idei care aduc un plus comunitatii in care activeaza. Si am si un exemplu foarte interesant pe care vreau sa vi-l ofer: Asociatia ARCEN si ale sale tururi “Cu bastonul prin Bucuresti”. Walking tour-uri gratuite am gasit prin toate orasele prin care am mers, dar un tur tematic, cu informatii cu adevarat pretioase, pe care nu le gasesti in orice ghid de calatorie, este cu adevarat o experienta dificil de gasit. Din fericire, avem chiar in Bucuresti modelul unui astfel de tur. Din 2006, in fiecare weekend de vara, cei de la Asociatia ARCEN fac aceste tururi pentru romani si straini deopotriva, oferindu-le informatii interesante despre Bucurestiul vechi, “Micul Paris” si personajele vremii respective.

Asadar, va astept pe platforma campaniei cu afacerile sau ideile pe care le cunoasteti, pentru a le promova si a le scoate in fata.

Vezi aici mai multe imagini de pe pagina mea de Instagram! Urmareste-ma pe Instagram! Click aici!