Eurolines Romania a implinit 20 de ani!

Adaugat de la 01 Iul 2015

Eurolines TUI TravelCenterAm inceput sa aud sau sa citesc despre Dragos Anastasiu cand eram in liceu, adica acum vreo 12-13 ani. Este un om care are ceva din spiritul nemtesc si asta l-a ajutat mereu, dar dincolo de acest lucru, i-am admirat mereu ambitia si puterea de munca. A trecut prin toate, a inceput de la zero, s-a implicat atat in business, cat si in viata asociativa, iar de cativa ani a luat probabil una dintre cele mai bune decizii de business atunci cand a decis sa aduca brandul TUI in Romania in mod direct, sa schimbe felul in care arata si se prezinta o agentie de turism, sa schimbe conceptul de business si modul in care se face turism in Romania.

Dragos a fost mereu omul din fata, omul care vorbeste bine la camera si e carismatic, insa a avut intotdeauna o echipa puternica in spate. Oameni pe care am avut ocazia sa ii cunosc in ultimii ani si care au vorbit aproape mereu despre turism folosind imediat si cuvantul pasiune. O mica parte dintre ei sunt Cosmin, Miki, Cristian, Ciprian, Roxana, Anca, Daniela, Bogdan, Cristina sau Sabina, cei pe care i-am cunoscut personal si cu care am colaborat. Pe toti i-am revazut vineri, la petrecerea 20 de ani de Eurolines Romania, unde au sarbatorit alaturi de prieteni, colegi, concurenta, parteneri, oameni din turism sau aviatie. Au sarbatorit parca mai frumos decat niciodata, printr-un eveniment aniversar bine organizat, cu atentie fata de detalii, incepand de la un concept dragut de invitatie tiparita si pana la detalii precum caricaturi si fotografii oferite invitatilor sau popcorn in cutii care aminteau de aniversarea de 20 de ani de pasiune.

In 2015, Grupul Eurolines aniverseaza primii 20 de ani de activitate pe piata de transport si turism din Romania, in momentul de fata avand 20 de companii, 700 de angajati si 100 de milioane de euro cifra de afaceri estimata pentru 2015.

Principalele companii membre ale Grupului Eurolines sunt Nova Travel, Danubius Travel si Rombus Transport. Nova Travel este tour-operatorul specializat pe outgoing si a inregistrat cresteri de 29% in 2014 fata de 2013, anul acesta estimandu-se o crestere a cifrei de afaceri cu 24%. Danubius Travel este tour-operatorul grupului specializat pe incoming, acesta inregistrand o crestere de 44% a cifrei de afaceri in 2014, in comparatie cu 2013. Rombus Transport, compania care detine flota de autocare Eurolines, isi propune o majorare a cifrei de afaceri cu 9%. Totodata, anul trecut Rombus Transport si-a innoit flota cu 8 autocare in valoare de 2,5 milioane de euro.

Anul trecut, grupul Eurolines a avut o cifra de afaceri de 94 de milioane de euro, 67 de milioane de euro reprezentand cifra de afaceri a primei companii din grup, Touring Europabus. Cele mai importante linii de business ale Touring Europabus sunt vanzarea de pachete turistice, rezervari de bilete de avion si transport international de pasageri cu autocarele Eurolines.

20 de ani in cifre

– Peste 3 milioane de pasageri au calatorit cu autocarele Eurolines;

– Peste 700.000 de turisti romani au plecat in vacanta prin Nova Travel si TUI TravelCenter;

– Peste 1.200.000 de bilete de avion vandute;

– Flota de autovehicule insumeaza 500 autoturisme, microbuze si autocare;

– 77 de agentii in Romania si Republica Moldova si 4 agentii de turism in Germania;

Pentru 2015, Grupul Eurolines anunta prima investitie in domeniul hotelier: achizitia resortului Green Village din Sfantu Gheorghe (Delta Dunarii), tranzactie a carei valoare este de ordinul milioanelor de euro si al carei buget de investitii pentru primul an depaseste 500.000 euro. Complexul si-a redeschis portile in luna mai, cifra de afaceri estimata pentru primul an de functionare ca parte a Grupului fiind de 1 milion de Euro.

Dincolo de toate aceste cifre si statistici, un lucru ma bucura pe mine cel mai mult: ca intr-o agentie de turism cu prezenta in toata Romania sefii au decis ca exista ceva omenesc din care merita facut un statement in companie, iar angajatii le-au implementat dorinta, ceva atat de simplu incat nici macar nu costa si care multi ani a fost foarte putin prezent in turismul romanesc: zambetul.

La multi ani, Eurolines!

Despre mine:

Calatoriile sunt binecuvantarea mea si am reusit sa imi transform pasiunea in job. Sunt consultant in marketing turistic, dar imi place sa ma definesc ca antreprenor, sunt workaholic si bucuros ca am crescut de la zero, alaturi de echipa mea, agentia de Evenimente, PR si Marketing Travel Communication Romania, dar si Asociatia Travel Focus. Sunt implicat in mai multe organizatii nationale de promovare si dezvoltare a antreprenoriatului, am o diploma de licenta in Marketing (ASE Bucuresti), un masterat in Comunicare (SNSPA), un Executive MBA pe care l-am absolvit la WU Vienna University (2013-2015) si un curs de Global Strategy absolvit la Carlson School of Management (University of Minnesota, SUA). Revista Forbes m-a inclus in 2013 in topul “30 de tineri sub 30 de ani in Romania”, sunt mereu optimist si un prieten de cursa lunga – mai multe detalii despre mine gasiti aici.

2 păreri la “Eurolines Romania a implinit 20 de ani!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Aboneaza-te la newsletter

Nr. abonati RSS & Newsletter

Michelin

Copyright

Materialele postate pe acest site imi apartin in totalitate sau apartin colaboratorilor mei si se afla sub protectia Legii Dreptului de Autor. Preluarea lor se poate face doar cu acordul scris al autorului si cu citarea sursei. La sfarsitul fiecarei preluari de text trebuie sa existe un link catre acest blog.
Positive SSL on a transparent background