Alba Iulia – orasul din Romania care isi lanseaza un blog de turism oficial

Adaugat de la 27 Feb 2015

Alba Iulia 9Primaria din Alba Iulia lanseaza un blog oficial al orasului, un instrument util si pe intelesul tuturor de promovare a schimbarilor in bine prin care Cealalta Capitala a Romaniei a trecut in ultimii ani din punct de vedere turistic. Blogul www.ViziteazaAlbaIulia.ro se adreseaza atat turistilor care isi propun sa viziteze Alba Iulia, cat si celor care nu s-au gandit pana acum ca Alba Iulia ar putea fi o destinatie turistica, chiar si de weekend. Acesta vine in intampinarea nevoilor de informare ale romanilor, punandu-le la dispozitie peste 150 de articole despre evenimente, obiective turistice, stiri din turism si despre investitiile in oras, noi articole fiind incarcate pe blog constant. Blogul reprezinta o initiativa a edililor primariei, care si-au dorit sa creeze un canal de comunicare in special cu tinerii si cei pasionati de mediile sociale.

Este cunoscut felul in care Alba Iulia a convins ca inainte de toate trebuie sa visezi, apoi sa crezi in ce visezi si sa muncesti pentru a transforma visul in realitate. S-a vorbit mult despre reusitele noastre in atragerea fondurilor europene, apoi s-a vorbit cel putin la fel de mult despre potentialul turistic creat, iar acum e timpul sa transformam vorbele in fapte. Si sa folosim prezentul pentru viitorul acestui Cetati. Din cate imi dau seama, prezentul inseamna acces direct la oameni, prin internet si tot ce deriva din el”, a declarat primarul Mircea Hava.  

Ce informatii sunt disponibile pe blog?

Blogul a fost realizat astfel incat sa acopere informatii din cele mai vaste domenii care pot fi de interes pentru cei care il urmaresc constant, dar si pentru cei care au ajuns (pe blog) intamplator prin intermediul Google sau a altor motoare de cautare. Astfel, sunt disponibile informatii turistice, evenimente din Alba Iulia, investitii in turism, stiri din turism sau informatii despre Alba Iulia vazuta de catre turisti si personalitati. Pe blog exista si o rubrica „Stiati ca”, care isi propune sa promoveze istoria, oamenii si intamplarile mai putin cunoscute ale orasului, toate articolele fiind tratate intr-un mod cat mai simplu, pe intelesul tuturor. Blogul este promovat si pe pagina de Facebook Municipiul Alba Iulia, care a ajuns la peste 11.000 de urmaritori.

Parte din planul de promovare al orasului Alba Iulia

www.ViziteazaAlbaIulia.ro face parte din planul de promovare a municipiului Alba Iulia ca destinatie de turism, alaturi de alte initiative curente sau viitoare, precum implementarea strategiei cuprinse in manualul de brand al orasului, infiintarea asociatiei de turism a municipiului Alba Iulia, participarea la targuri si expozitii tematice, promovarea destinatiei in randul agentiilor de turism, in revistele unor companii aeriene, in mediul online etc.

Alba Iulia are o strategie de marketing turistic bine stabilita pana in anul 2024, aceasta incluzand in 2015 atat dezvoltarea blogului de turism al orasului, dar si un site de prezentare despre Alba Iulia cu informatii in limba engleza, a unor ghiduri turistice in limba romana si engleza in format tiparit sau online si a unor actiuni de promovare a orasului la nivel intern si international prin participarea la targuri sau la conferinte interne si internationale.

Despre Alba Iulia

Oras al Unirii Principatelor Romane si “Cealalta Capitala a Romaniei”, Alba Iulia si-a inceput calatoria ca “destinatie turistica” imediat dupa intrarea Romaniei in Uniunea Europeana. Intregul Centru Istoric al orasului a fost refacut, cetatea orasului a fost restaurata, dar si zonele perimetrale, sau obiectivele care au devenit astazi referentiale, precum parcul dendrologic sau pista mamut unica in Romania. Anual noi evenimente si spatii comerciale populeaza aceasta zona. Investitiile de pana acum in renovarea celei mai mari cetati de tip vauban din Romania au totalizat peste 60 de milioane de euro, iar in intreg municipiul au fost peste 150 de milioane de euro, bani proveniti din fonduri europene nerambursabile ce au echivalat cu 2.500 euro pe cap de locuitor al orasului, 1.500 de noi locuri de munca create in ultimii sapte ani si o rata a somajului de sub 4%. Mai multe informatii despre Alba Iulia turistica sunt disponibile pe www.ViziteazaAlbaIulia.ro

CalatorAlbaIulia-2

Despre mine:

Calatoriile sunt binecuvantarea mea si am reusit sa imi transform pasiunea in job. Sunt consultant in marketing turistic, dar imi place sa ma definesc ca antreprenor, sunt workaholic si bucuros ca am crescut de la zero, alaturi de echipa mea, agentia de Evenimente, PR si Marketing Travel Communication Romania, dar si Asociatia Travel Focus. Sunt implicat in mai multe organizatii nationale de promovare si dezvoltare a antreprenoriatului, am o diploma de licenta in Marketing (ASE Bucuresti), un masterat in Comunicare (SNSPA), un Executive MBA pe care l-am absolvit la WU Vienna University (2013-2015) si un curs de Global Strategy absolvit la Carlson School of Management (University of Minnesota, SUA). Revista Forbes m-a inclus in 2013 in topul “30 de tineri sub 30 de ani in Romania”, sunt mereu optimist si un prieten de cursa lunga – mai multe detalii despre mine gasiti aici.

2 păreri la “Alba Iulia – orasul din Romania care isi lanseaza un blog de turism oficial

  1. Buna,
    Scuze de offtopic 🙂 te-am vazut aseara pe antena1. Nu am prins de la inceput stirea dar imi pareai asa cunoscut. Asta pentru ca iti mai citesc blogul din cand in cand :). Oricum, frumoase locuri ai mai vizitat… Mi-ar plavea si mie. Poate candva 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Aboneaza-te la newsletter

Nr. abonati RSS & Newsletter

Michelin

Copyright

Materialele postate pe acest site imi apartin in totalitate sau apartin colaboratorilor mei si se afla sub protectia Legii Dreptului de Autor. Preluarea lor se poate face doar cu acordul scris al autorului si cu citarea sursei. La sfarsitul fiecarei preluari de text trebuie sa existe un link catre acest blog.
Positive SSL on a transparent background