Perfect Tour a devenit in anul 2013 cea mai mare agentie de turism dupa cifra de afaceri, iar dupa 10 ani de activitate a materializat o idee absolut noua pentru piata serviciilor de turism din Romania: primul showroom de lux pentru vacante, purtand denumirea de Travel Boutique.
Investitia agentiei Perfect Tour a fost de peste 200.000 de euro (numai chiria lunara depaseste 10.000 de euro), dar proprietarii spun ca cea mai importanta investitie a fost in angajati, acestia beneficiind de training permanent. Echipa Perfect Tour are peste 200 de persoane, iar in Travel Boutique lucreaza 9 consultanti, in doua ture.
Travel Boutique-ul a fost planuit inca din 2010, insa amenajarea lui a inceput in mai 2014. Toate elementele de design sunt “custom made”. De la tapet la mobila si obiectele decorative, totul a fost facut pe comanda pentru a crea un concept unitar ce confera o atmosfera relaxanta propice viselor de calatorie. Cu mici exceptii, toate elementele au fost fabricate in Romania, iar design-ul apartine unui specialist roman, dar si catorva din angajatii Perfect Tour.
Conceptul a fost inspirat din America, adus si aplicat in Romania de Sorin Vaduvoiu, directorul executiv al firmei. Vitrinele interactive care trezesc la viata o fotografie statica prin inserarea in peisaj a unui personaj filmat pe chroma sunt o premiera in Romania. Ca sursa de inspiratie a fost magazinul Apple din Statele Unite, efectul fiind peste asteptari, multe persoane (in special copii) oprindu-se in fata magazinului de pe Calea Victoriei (vis-a-vis de hotelul Radisson) ca sa le admire sau sa-si faca poze.
Pozitionarea premium a Travel Boutique-ului nu este intamplatoare. Perfect Tour a realizat un studiu pe 10.000 de pasionati de calatorii, prin intermediul unui chestionar cu mai multe intrebari. Astfel, locatia a fost aleasa sa raspunda complet preferintelor celor reprezentati de rezultatele studiului. Concept store-ul are o orientare premium (72% dintre repondenti au cerut asa ceva), este amplasat central si dispune de parcare in apropiere (43% dintre repondenti au cerut asta) si ofera o atmosfera relaxanta, vintage si servicii de calatorie personalizate pana la cel mai mic detaliu (consultantii se transforma in asistenti personali de calatorie – 46% dintre repondenti se pare ca isi doresc asta de la consultantul personal de turism).
Produsul de suflet al Perfect Tour este Craciunul in Laponia. Acum 9 ani, Perfect Tour a fost prima agentie care a propus acest pachet magic pe piata din Romania. De asemenea, agentia se mandreste cu pachetele de vacanta pentru familiile cu copii, fie la Disneyland Paris, fie in tururi special concepute pentru a valorifica clipele petrecute de parinti impreuna cu cei mici, precum si cu Circuitele Explore (Peru, China, Maroc, Tunisia, etc.) care ies din tipare – grupuri de maximum 20 – 25 de persoane, hoteluri atent alese, itinerarii complexe ce includ puncte de interes ocolite de circuitele clasice.
–
Travel Boutique-ul se afla pe Calea Victoriei, in imediata apropiere a hotelurilor Radisson Blu si Hilton. Programul a fost gandit astfel incat sa se plieze pe agendele incarcate ale oamenilor care muncesc mult: L – V: 8.00 – 22.00, S – D: 10.00 – 18.00. Astfel, indiferent de programul de la serviciu sau de numarul de intalniri, visele de vacanta pot deveni realitate. Pentru cei care, totusi nu-si pot gasi o bresa in program, Perfect Tour ofera un Call Center 24/7, iar consultantii VIP se pot deplasa la client acasa sau la serviciu.
–
Arata senzational…eu m-as muta acolo! De abia astept sa ajung in Bucuresti si sa ii vizitez!
Tui va prelua Perfect Tour. Au intrat in incapacitate de plata.