excursii-razvan-pascu

Cei care ma urmaresc pe pagina mea de Facebook stiu ca de cateva zile sunt in Asia. Prima tara pe care o vizitez in aceasta calatorie este Cambogia, tara cunoscuta in special pentru khmerii rosii si macelul pe care l-au facut aici, pentru regimul Pol Pot, pentru copilul infiat de Angelina Jolie dupa ce a filmat aici Tomb Raider sau pentru celebrele temple de la Angkor, cel mai mare complex de temple din lume (si in special templul Angkor Wat).

Iata in continuare cateva fotografii din Cambogia, fiecare fotografie insotita si de textul pe care l-am avut pe cele 2 pagini de Facebook ale mele la timpul publicarii.

Principalul avantaj al unui card Gold de la Flying Blue este accesul gratuit la Business Lounge-uri, inclusiv pe aeroportul Otopeni.

Salutari din aeroport de la Paris. Unul din avantajele cardului Gold de la Flying Blue este accesul gratuit in Business Lounge-uri unde ai internet, mancare si bautura la discretie. Urmeaza un zbor de 14 ore spre Phnom Penh, sa aveti un Craciun fericit!

Oare Mos Craciun vine si in avioane? 🙂 Eu o sa il astept cu sufletul la gura. 🙂 Oricum nu am alta varianta; acum decolam din Paris si urmeaza un zbor de 14 ore. Sa aveti un Craciun fericit!

Am ajuns in Cambodgia, la Phnom Penh. Uriasul asta ne-a adus cu bine dupa un zbor de 14 ore si o escala de 2 ore in Vietnam.

Vacanta asta chiar o sa fie de relaxare… 🙂 Mi-am pus in cap sa merg aproape zilnic la masaj; e 11 noaptea aici si incep din prima seara cu un Traditional Khmer Massage.

Cina noastra de Craciun in Cambodgia: chips-uri de orez si sos de cocos si alune, peste cu legume si sos dulce, curry cu pui si sofran.

Azi am fost sa luam lectii de gatit in Phnom Penh. Cineva traieste cu impresia ca acum o sa ma apuc de gatit si acasa…

Sunt 31 de grade la Phnom Penh (Cambodgia), trafic aglomerat, multe scutere si noxe. Soferul nostru de tuk-tuk ne-a sfatuit sa purtam masca…

Comunismul este cea mai idioata nascocire a secolului XX. Sunt foarte norocos ca nu am prins acele vremuri prea mult timp, altfel as fi fost un razvratit… In Cambodgia, regimul Pol Pot a omorat aproape 3 milioane de oameni, adica mai mult de un sfert de populatie, cu doar 10 ani inainte sa ma nasc eu. Astazi am vizitat unul din cele 300 de locuri de executie si m-au impresionat „bratarile prieteniei” lasate de oameni pe locul unde copiii sau nepotii lor au fost torturati…

Prima mea grija atunci cand ajung intr-un nou oras este sa merg intr-o piata traditionala. Cea din Phnom Penh este fooooooarte colorata…iar preturile mici de tot.

„Silver Pagoda” din Phnom Penh (Cambodgia) este denumita asa pentru cele 5000 de bucati de argint de 1 kg fiecare cu care a fost construita. Cladirea adaposteste un Buddha in marime naturala de 90 de kg din aur, decorat cu peste 9500 de diamante.

Am ajuns la hotelul din Siem Reap. Arata super; multumesc Explore Travel pentru pont!

Da, sunt picioarele mele. 🙂 Am ajuns la Siem Reap in Cambodgia si am mers la Doctor Fish. Pentru doar 1 dolar te poti bucura de „tratamentul” pestisorilor care iti mananca toata pielea moarta de pe picioare.

Toti copiii sunt frumosi, oriunde in lume si indiferent de natie si religie…

Nu stiu cum e acasa, dar aici e foarte cald. In timpul zilei, doar o nuca de cocos te mai racoreste…

Va amintiti filmul Tomb Raider cu Angelina Jolie? Aici a fost filmat (o parte din el), in Cambodgia, la Angkor Wat. Astazi am ajuns si eu la cel mai mare complex de temple din lume.

Astazi am ajuns la Angkor Wat si am vizitat cel mai mare complex de temple din lume. Inca un vis implinit…

Pare ireal, dar acesta este complexul de temple de la Angkor. Fotografia am facut-o in templul Ta Prohm, unde s-a filmat Tomb Raider.

O experienta inedita: am vazut templul Angkor Wat din balon astazi, de la 200 metri inaltime.

„Apsara Dance” in stil cambodgian…astazi la Angkor Wat.

I am a tuk-tuk guy in Cambodia!

Cat de frumos a fost asta-seara… Am inchiriat un ATV, ne-am plimbat pe la orezarii si am vazut sute de copii si zambete sincere!

In seara asta am fost la un spectacol cu dansuri traditionale din Cambodgia, sustinut de copiii dintr-un centru de plasament din Siem Reap si cu muzica interpretata live de tineri cu dizabilitati. Emotionant…

10 minute cu balonul cu aer cald la 200 de metri de pamant in Cambodgia – 15 dolari. Imaginea templului Angkor Wat vazut din balon – de nepretuit. Pentru toata fericirea din lume exista … calatoriile.

Mai multe fotografii veti putea gasi in continuare pe paginile mele de Facebook: