Weekendul trecut am fost invitat la Hotelul Melodia de pe litoralul romanesc, deschis recent in statiunea Venus. Si asa cum scriam si pe pagina mea de Facebook, m-am bucurat sa gasesc o pata de culoare in cenusiul de pe litoral.
Proprietara, Luchi Georgescu, actionar majoritar si la fabrica de mezeluri Meda, dar si la Vincon Vrancea, se pare ca nu cauta neaparat profitul de pe urma acestui nou hotel, ci sa ofere servicii de calitate turistilor. Cel putin asta am inteles dupa 2 ore de discutii cu doamna care are o avere estimata la 30 de milioane de euro. Investitia in acest hotel este de 4 milioane de euro.
Hotelul Melodia este situat in statiunea Venus, chiar la intrarea in Cap Aurora si are 5 etaje+parter, fiind situat la 150 de metri de plaja. Hotelul Melodia are 3 stele si 13.000 de metri patrati, fiind deschis pe 1 iulie 2012. Pentru cei interesati de cazare aici, hotelul dispune de 8 apartamente, 30 de camere cu pat matrimonial si 71 de camere twin cu terase. Camerele sunt mobilate modern, au aer conditionat, LCD-uri si wi-fi gratuit. De asemenea, pentru cei care se cazeaza la Hotel Melodia din Venus exista si o parcare pazita, dar si acces la piscina (cu sezlong si umbreluta), sala de fitness si sauna.
Pentru cei care au copii exista si locuri de joaca sau o gradinita, iar copiii pana in 2 ani beneficiaza de cazare gratuita. Piscina hotelului are 200 mp si ajunge pana la 2,1 metri, dar exista si o piscina separata pentru copii. Restaurantul Melodia are o capacitate de 200 de persoane in interior si 150 de persoane la terasa. Meniul restaurantului este inspirat din bucataria internationala, iar barul din proximitatea piscinei este deschis de la 10 dimineata si pana seara tarziu.
Pentru cei interesati de zona de welness/spa, hotelul Melodia pune la dispozitie sali speciale pentru masaj, sauna sau fitness, insa exista si o sala de relaxare cu canapele albe si super-muzica.
Ce este interesant la Hotelul Melodia din Venus este ca in fiecare seara se intampla cate ceva. In weekendul in care am fost eu au fost prezentari de moda sau karaoke, insa proprietarii hotelului anunta si degustari de vinuri, demonstratii de gatit, lectii de scuba diving sau nopti de clubbing. Pentru cei interesati, contra-cost, pot fi organizate excursii in Delta Dunarii sau in Dobrogea, ori la herghelia de la Mangalia.
Weekendul trecut hotelul era plin si din cate am aflat de la un prieten care a incercat sa faca o rezervare, hotelul va fi plin si in urmatoarea luna. Insa daca vreti sa rezervati o camera puteti scrie un email la adresa info@hotelmelodia.ro sau puteti suna la numarul 0241.731.356 / 0742.104.941. Mai multe detalii puteti gasi si pe site-ul hotelului.
In ceea ce priveste preturile la cazare, acestea sunt mai mult decat decente pentru ceea ce ofera hotelul: in aceasta perioada o camera dubla costa 196 RON pe noapte pentru 2 persoane, iar cel mai mare tarif ajunge la 266 RON/camera in luna august.
Fotografii Hotel Melodia din Venus
Primele imagini detaliate cu hotelul, in afara de cele cateva de pe site, vin de la tine. Un aer foarte fresh. Tinerete lunga albului predominant si mult succes investitiei !
Este un hotel bun pentru team building. Observ si o sala de conferinte.
ce bine ar fi daca ar merge si sistemul de rezervari 🙁
(author)
@ Octav: la ce te referi? Nu merge site-ul lor sau ce nu merge? Uite, poti sa rezervi si pe Booking: http://www.booking.com/hotel/ro/melodia.ro.html
ok, pe booking am reusit 🙂 mersi
Am asteptat cu sufletul la gura acest review. Multumesc! Arata fabulos… Am rezervat saptamana trecuta o camera si se pare ca am facut alegerea potrivita 🙂
Arata foarte bine…
Arata foarte bine si doar 3 stele. Sunt placut impresionata!
Buna,
Asa este, arata foarte bine dar daca ai fi fost acolo inainte de 1 iulie (inainte de deschider)nu ai mai fi fost asa de sigur de faptul ca doamna Georgescu doreste asa de mult „sa ofere servicii de calitate turistilor”.
Nu ti-ai fi dorit sa fii la hotelul delanga Melodia inainte de deschiderea acestuia…
Zgomot de santier dus pana la exasperare… netinandu-se cont de orele de odihna si pana noaptea tarziu(erau foarte multe familii cu copii in hotelul alaturat) culminand in ultimile doua zile inainte de deschidere si cu probele efectuate la aparatura de sonorizare… Chiar si cu usile inchise, nu te puteai intelege in camera…si chiar si dupa deschidere, muzica foarte tare pana dupa miezul noptii…
Nu v-as dori sa fiti cazati in zona si sa aveti copil mic… sau sa doriti sa va odihniti..
Poate era bine sa adaugati si asta la comentariul dumneavoastra, care sunt sigur ca este impartial si ninteresat, nu?
(author)
@ George: Comentariul tau este ok pana la ultima fraza, care este de-a dreptul idioata. De unde ar fi trebuit sa stiu eu cum era inainte de 1 iulie acolo daca eu am fost abia weekendul trecut, adica pe 7 iulie? 🙂 Cat despre muzica, eu am stat acolo tot weekendul, au fost petreceri in fiecare seara, insa nu se auzea nimic in camera. Poate la hotelul alaturat se aude, habar nu am, insa ar trebui sa vorbesti la acel hotel sa se ocupe de izolarea fonica, ca vine concurenta peste ei. 🙂
Primul impuls a fost sa incerc sa argumentez ceea ce am afirmat in comentariul meu dar in timp ce scriam mi-am dat seama ca nu are rost sa incer un dialog cu dumneavoastra, avand in vedere faptul ca va permiteti sa afirmati despre cineva pe care nu-l cunoasteti, ca face afirmatii idioate. Totusi, o sa incerc sa argumentez ceea ce am spus in comentariul meu.
Ideea era urmatoarea:
Daca ati fost invitat la acest hotel si apoi ati discutat doua ore cu proprietarul, am dedus ca motivul pentru care ati fost acolo, a fost tocmai pentru a vedea ceea ce se intampla la acea locatie, urmand a va exprima o pare avizata (de care sa profite si alti turisti) despre ceea ce se intampla acolo. Or pentru asta, ar fi trebui sa cunoasteti toate elementele necesare.
(author)
@ George: afirmatia mea a fost cam acelasi lucru cu stilul tau tendentios de a-mi spune ca nu sunt impartial si ca am un interes ascuns, argumentand cu niste lucruri pe care nu le stiam si nici nu sunt treaba mea. Numai bine!
Am asteptat cu mare interes impresiile tale…insa din pacate abia tarziu,in septembrie, mai sunt camere libere…imi pare tare rau, vroiam sa merg la sfarsitul lui august
Hotel Melodia este unul dintre cele mai aglomerate hoteluri de pe litoralul nostru, in acest an
Acesta e genul de hotel care m-ar determina sa revin pe litoralul romanesc. Dar cu o floare nu se face primavara … oricum mult succes si la cat mia multe astfel de hoteluri. Imi inspira prospetime, buna-dispozitie si nu in ultimul rand bun-gust si decenta in amenajare, cel putin din pozele postate.
Buna ziua,
Imi pare rau daca am sa supar pe cineva dar am sa scriu cateva randuri la acest articol, pentru cei interesati de acest hotel: ne-am intors ieri (14.07) dintr-un sejur la Melodia de 6 nopti, cu pensiune completa. Este curat, mobilier nou si piscina super.Doar atat!Nu spun mai multe, astept si comentariile celorlalti turisti care au plecat nervosi, suparati si care au scris multe coli A4 la receptie, dar ma indoiesc ca proprietara va afla despre ele.Cineva care investeste atatia bani intr-un hotel adus la standarde din afara si afla despre problemele organizatorice, mi-este greu sa cred ca le lasa asa….ori???!!! Sotul meu a vrut sa dea credit litoralului nostru si l-am dat pentru ultima data.Pacat de noua locatie si de banii investitorului. La fel si de banii nostri aruncati pe fereastra pentru o vacanta din care ne-am intors cu nervii intinsi la maxim. Ma indoiesc ca la anul va avea hotelul ocupat tot sezonul!!! Numai bine!Cristina
Buna ziua,
Am petrecut un singur weekend in acest hotel, care merita toate laudele pentru cum arata, dar…..exista un mare dar!!!Angajatii sunt romani si se comporta ca atare!Desi, exista se pare un consultant strain sau ceva de genul, care explica unui angajat cum ca tacamurile ar trebui sa fie mai lucioase, ca sunt cam mate, totusi nu reusim sa trecem la alta categorie de servicii.
Micul dejun este o mare bataie de joc! Inca de la intrare te asteapta o doamna care te ia in primire, solicitand numarul de la camera, lucru de neinteles, ca suntem deja „marcati” prin bratarile roz si acum de ce sa crezi ca daca un om mananca odata mai vine si a doua oara? Sau sa ne gandim ca fiind la inceput de drum, vroiau sa faca o statistica privind cati oameni vin la micul dejun. Venit la micul dejun, constatai ca nu prea ai ce sa mananci. Rosiile erau starcite, castravetii taiati de prea multa vreme si posmogiti, cateva bucatele de branza si un salam, de care nu prea iti venea sa te atingi. Cateva bucatele de carnati prajiti si oua ochiuri erau pe fundul recipientelor, nefiind improspatate decat atunci cand au fost cu toate consumate. Pana si in plin sezon, la capitolul fructe nu gaseai decat niste amarate de mere, si nici alea romanesti!
In rest, restaurantul arata impecabil si iti face placere sa stai la masa, dar nu ai ce manca!
Seara, in restaurantul in aer liber, se organizeaza diverse evenimente, si trebuie sa dau dreptate clientului din hotelul vecin, ca sonorizarea este groaznica, mult prea tare, chiar si pentru noi cei care ocupam loc la mese!
Personalul este cel mai slab pe care am putut sa il gasesc. Or foarte batrani, care scriau in carnetele si dupa aceea veneau sa ne intrebe ce am comandat, or foarte tineri, foarte stangaci si fara experienta, dar trebuie sa fim intelegatori!
Intradevar, in acest weekend a fost prezenta si doamna Georgescu, atat seara la restaurant cat si in timpul zilei, incercand sa corecteze din mers anumite sesizari facute de clienti sau chiar remarcate de ea.
Trebuie sa recunosc ca hotelul arata impecabil, dar mai trebuie lucrat la serviciile oferite! In rest, numai de bine!
Am o intrebare pentru cine a fost cazat deja la Melodia: in camera twin (paturi separate) este loc sa pui o saltea sau ceva ca am inteles ca nu se unesc paturile si daca merg cu copil cum dormim? Mersi anticipat de raspuns
buna seara! saptamana trecuta am petrecut o vacanta minunata la acest hotel , arata impecabil incepand de la decor pana la servicii,in sfarsit avem un hotel pe litoralul romanesc care isi merita stelele de fapt noi l am fi catalogat la 5 daca stam mai bine sa ne gandim, pretul foarte mic speram sa mai gasim loc si in august ! numai bine
Buna ziua,
ma minunez de caracterul oamenilor pe zi ce trece…am petrecut un weekend la acest hotel care din punctul meu de vedere nu trebuia sa fie in Romania, draga @Siillkyy: am fost destul de multumita de micul dejun si tin sa-ti spun ca prin tarile prin care am umblat (peste 20 la nr) micul dejun era asemanator cu cel aici… Din pacate singura problema cu care m-am confruntat a fost cea a oamenilor de o proasta calitate, care cred ca daca vi in vacanta si platesti, totul ti se cuvine…
Buna ziua,
nu am fost la acest hotel dar am ramas impresionata de fotografiile postate si facand o comparatie cu alte locuri unde am mai fost in afara dar si la noi (atat la 5, 4 cat si la 3 stele)pot spune ca sunt de neinteles comentariile unora, si tin sa ii dau dreptate Georgianei – aceeasi problema am regasit-o acum 2 saptamani la un hotel de 3 stele de pe litoral( care era mai putin sofisticat decat cel din discutie dar care a oferit conditii decente :curatenie, masa nu foarte diversificata dar sanatoasa, pret bun, program de divertisment pentru copii, piscina incapatoare ….si totusi oamenii nu erau niciodata satui, niciodata multumiti, desi pareau bine informati si ca le stiu pe toate – ma intreb oare ce cautau acolo?! ) oameni care vin in vacanta cred ca au uitat de ce au sosit acolo, tin cu tot interesul sa demonstreze ca ei au pretentii, mofturi , dar uita de bunul simt – cei care il mai au binenteles – mancarea de multe ori nici acasa nu iti iese asa cum iti doresti si niciodata nu poti cumpara 1kg de castraveti care sa arate toti la fel si doar nu ii arunci, nu?!
pot povesti mult despre astfel de experiente dar oameni nu se vor schimba , nu asa curand din pacate
pentru cei care nu apleaca urechea la tot ce se spune mizati si pe instinct si mergeti acolo unde simtiti ca vi se potriveste . Toate bune!
pe gustul meu si atat de alb… 🙂
HOTEL DE EVITAT!!!!
Dupa saptamana de cosmar traita la acest hotel, sfatul meu este sa nu va lasati pacaliti de imagini.
Urmeaza argumentele:
– la micul dejun se serveste acelasi fel in fiecare zi (salam, cascaval, oua, rosii, castraveti si un iaurt), de retinut tb. sa mergi la ora 7:30, daca mergi mai tarziu este posibil sa te alegi cu ceva resturi
– personal foarte IGNORANT si NEPOLITICOS, daca ii rogi sa-ti schimbe lenjeria sau un prosop, ti se raspunde pe un ton impertinent ca lenjeria se schimba la 4 zile ( daca nu zici nimic poate se schimba la sfarsitul sejurului) iar prosoapele la 2 zile
-chivuta, toaleta si cabina de dus pline de zoaie
– parcarea insuficienta
– bratara care trebuie purtata mereu pentru a avea acces la piscina si masa, de parca ar veni altcineva in locul tau
– program limitat la piscina si sauna
relatarea este foarte obiectiva si nu este greu de tras o concluzie , de ce.in fotografii nu sunt si camerele duble cu paturi separate si pe care au avut grija sa nu le poti uni. acele camere sunt destul de mici pt pretul de 270 ron pe noapte cu mic dejun , care chiar este si el foarte mic , nu am vazut un mic dejun asa de sarac prin toate tarile prin care am fost cazat , nici macar la hosteluri sau motel de o stea , dar cele 3 platouri aveau mancare buna si proaspata insa tot nu mi se pare a suplini lipsurile, eu cand am intrat in restaurant nici nu am crezut ca doar aceele sunt platourile si in afara de asta , nu am fost verificat de atatea ori de cant ma stiu , astazi m-a verificat si un fel de sefa ceva cu toate ca arata mai repede a florareasa , m-am trezit cu ea peste mine la masa intrebanduma la ce camera stau si cum ma cheama asta fara a se prezenta asta dupa ce am mai fost intrebat la intrarea in restaurant. revin la camere sunt frumos mobilate si aranjate ca dealtfel tot hotelul dar cele duble sunt suficient de mici cat sa nu fie prea confortabil cu un coplil , apartamentele (cum le zic ei sunt aprox 600 ron/zi iar camerele la fel nu sunt prea mari si canapeaua nu se extinde , deci nu se poate lua decat daca ai un copil.
piscina s e inchide cand ai mai mare nevoie de ea adica la 18 , te si alearga un nene tuns periuta care are un foarte mare simt al proprietatii ar mai fi o problema cu formatia din restaurant care nu canta doar cu difuzoarele la maxim de trepideaza patul cu copilul daca dormi pe partea cu restaurantul , restaurant care serveste greu mancare nu foarte reusita dar la pret de restaurant de 5 stele , de ex, 10 ron o bere la sticla mica, 17 ron un frape si tot asa , dar macar de ar fi mancarea si servirea pe masura preturilor.
nu este foarte rau sa mergi acolo daca mergi la alta plaja ca aia este praf, iar in hotel este suportabil daca nu ai prea multe tangente cu angajatii si restaurantul
e un inceput!pentru unii dintre noi romanii insa prea mult sau prea putin ??la gradul nostru de civilizatie si comportament e categoric mult prea mult, pentru unii insa din clasa mai superioara prea putin probabil!m-am intors de doua zile de la acest hotel si sincer e ok,singurul gust amar il am de pe drum , si tot ce tine de exteriorul hotelului (plaja,statiunea,adica tot ce tine de domeniul statului sau primariei ma rog)totul lasa de dorit de la cosuri de gunoi inexistente sau pline de gunoaie inclusiv la un metru de ele ,pana la plaja cu un nisip de amestec de mucuri de tig. seminte si altele….
asadar asa oameni asa tara asa turism !!pacat de zonele si frumusetile naturale pe care le avem dar nu le meritam…
Va salut si o vara frumoasa!
Am avut placerea sa petrec o vacanta foarte draguta in acest hotel si sincer va marturisesc ca mi-a placut foarte mult conceptul celor care au intentionat sa puna la dispozitia noastra tot ceea ce ai nevoie pe parcursul unei zile de vacanta.Desinul minunat al interiorului te duce cu gandul chiar la o vacanta de 4 stele,insa sa nu uitam ca serviciile sunt de 3 stele asa incat ar trebuii sa sti ca nu poti beneficia de o clasa superioara de deservire si sa nu emiti pretentii.Personal o felicit pe sustinatoarea proiectului si o indemn sa persevereze in gasirea personalului care are chef de munca, serios si responsabil si nu in ultimul rand sa schimbe bucatarul sef…bucataria..reforma totala.Este pacat ca acest hotel care se vede ca a fost imbunatatit cu atat de multa grija si investit cu atata drag sa nu fie respectat tocmai de aceea care sunt platiti sa o faca.Inca o data felicitari doamnei Georgescu care gusta din bucuria relaxarii alaturi de noi turistii .Cu siguranta va lua masuri ca lucrurile sa se indrepte si din aceste puncte de vedere.Merita sa aveti o experienta in aceasta locatie,bucurati-va de tot ceea ce intalniti si nu lasati sa va strice vacanta orice neajuns.Va salut cu drag!
pt Andreea Bucuresti: esti tu de evitat,fitoasa de bucuresti,amarat-o.mai sunt persoane care nu le comvine nimic la un hotel si acasa le sufla vantul prin casa.de fapt cred ca ai vazut hotelul in poze.piselcoaso
ba voi cu copiii sa mergeti la gradinita,nu mai aveti atatea pretentii. ai copil, nu iti permiti apartament,stai acasa.tot vrei sa rupi paturile sa le apropii,tarane
Buna ziua,
Tocmai ne-am intors (eu, sotia mea si fiul nostru de un an si jumatate) dintr-un sejur de 6 zile la Hotel Melodia. Confirm toate lucrurile bune spuse zici despre loc. Totul e fost in regula, oameni amabili, loc renovat cu gust, confort maxim. E de recomandat! Multumesc. Marius O.
Buna ziua!
Am petrecut la acest hotel un sejur in luna septembrie 2012. Hotelul este foarte frumos si se cunoaste ca s-a facut o investitie mare in el. Peste tot este curatenie si in linii mari am fost foarte multumit de serviciile oferite. Camera nu avea dimensiuni mari insa era curata si avea tot ceea ce este necesar pentru un hotel de 3* insa in plus erau lucruri de o calitate care se regaseste la 4 sau uneori la 5*. Personalul a fost ok. Micul dejun se repeta cu unele mici variatii dar e multumitor. Preturile in restaurant erau mari (pretabile pt sezon), avand in vedere ca nu mai aveau muzica live si nu am mai fost alte evenimente cat am stat eu si pe viitor n-ar fi rau ca managementul sa reconsidere acest lucru si sa le scada mai ales ca fiind sfarsit de sezon erau anumite preparate culinare si chiar vinuri care nu le aveau (ma refer la vinuri obisnuite nu la cele de colectie). Parcarea destul de mare si pazita, este important de retinut, wireless, piscine, fitness, locuri de joaca, totul corespunde prezentarii. Curatenie zilnic si lenjeria a fost schimbata la 3 zile. Pe scurt, merita. Tariful de cazare mult mai mic de la agentie decit la receptie. Distanta de mare cca 150m. Chiar si fara muzica live cinele pe terasa au fost foarte placute atmosfera generala in hotel, chiar daca era plin, fiind agreabila.
Salutare cititorilor!
Am citit comentariile scrise anul trecut de cei care au petrecut in acest hotel. Cei care au comentat negativ la adresa hotelului poate au avut si ei dreptatea lor. Eu am fost anul acesta 2013 la Hotel Melodia si am fost placut impresionat de hotel-servire buna,personalul hotelului era foarte atent si amabil….a fost foarte bine. Unii au comentat ca anul trecut era micul dejun foarte sarac – acum a fost diversificat si bogat, aveai ce sa alegi. Initial am vrut sa stau 4-5 nopti si am stat 8. Pacat ca imprejurimile statiunii erau dezolante, parca erai in jungla, alei distruse,spatiile verzi neingrijite, balariile erau cit casa, ciinii misunau peste tot. La fel era si in Mangalia si in Neptun, Olimp. Fiecare terasa sau boutiq avea cite 2-3-4 maidanezi pe linga care trebuia sa te strecori fara sa-i deranjezi. Asta e vina autoritatilor. Cred ca banii investiti in acest hotel se vor pierde curind daca autoritatile nu iau masuri ca sa infrumuseteze statiunile. Am vazut foarte multe hoteluri si locatii in paragina.
Dar sa revin la cei care merg la acest hotel – ar fi indicat sa fie mai civilizati si cu mai mult bun simt.
In rest distractie placuta la Melodia !
Preturile la cazare vara aceasta au fost mult mai mari decat sumele indicate. La finalul lunii august, tariful pentru camera dubla a fost 350 ron.
Buna seara! anul trecut am petrecut 8 zile in acest hotel descrierea si imaginile corespund in totalitate cu realitatea… hotelul arata impecabil de la design pana la cele mai mici detalii iar servirea este de o foarte buna calitate! Astepam cu drag sa revenim si in acest an !
Vreau sa vorbesc despre un bucatar al acestui restaurant. Dupa ce am fost pe 01.08.2015 si a fost ok, in data de 02.08.2015 la pranz, am comandat din nou pentru fiica mea, pulpa de pui fiarta, fara sare sau alte condimente, avand intolerante multiple, lucruri explicate si reexplicate pentru a evita probleme nedorite, fiind vorba de sanatatea fiicei mele. Dupa ce ne-au explicat ca dureaza mai mult fiind comanda „speciala(?)” si am asteptat 45 minute, am constatat reactii alergice in timpul mesei si ne-am dat seama ca idiotul de bucatar doar s-a prefacut, in fapt fiind pulpa la gratar, plina de condimente. Asa ca nu mai lauda un astfel de restaurant.
Sper sa nu stergi iarasi comentariul meu.