Revelionul meu la Miami

Adaugat de la 01 Ian 2012

Inca un an s-a dus, cu bune si cu rele. Cu totii ne dorim un an nou mai bun si facem orice ca sa il incepem bine de fiecare data. In functie de tara, exista de fiecare data diferite traditii, una dintre ele am descoperit-o anul trecut cand mi-am petrecut Revelionul in strada in Santiago de Chile – toate tarabele erau pline de lenjerie de corp de culoare galbena; se pare ca la ei daca porti lenjerie intima de culoare galbena in noapte de Revelion aduce noroc in noul an. La americani a devenit deja o traditie marea loterie de Sarbatori; anul acesta un new-yorkez se pare ca a castigat 206 milioane de dolari.

De data asta eu am vrut sa imi incep anul printre romani chiar daca sunt plecat din tara, asa ca, pentru ca acum sunt la Miami, am ales sa imi fac Revelionul la restaurantul lui Cristi Borcea din Hollywood (FL).

Nu a fost nici cel mai dragut Revelion, nici cel mai prost. Dar nu l-as repeta. 🙂 Partea buna este ca am avut mancare romaneasca: carnaciori, piftie, salata de vinete, cozonac, sarmale si altele. Partea proasta a fost muzica, care nu s-a potrivit gustului meu. E drept ca altii se vedea ca se simteau bine, dar mie mi s-a parut ca seamana mai mult cu o nunta de la sat: muzica de genul Mamaia anii ’90, multe hore, sarbe si populara. Cand au inceput si manelele am plecat, mi-am dat seama ca nu e de noi. Cat despre ora 12 noaptea la Miami, nu am vazut artificii, iar romanii de acolo nu au facut nimic deosebit, asa cum puteti vedea in filmul de mai jos. Mi se pare destul de trist pentru romanii care locuiesc in Miami si au venit la acest Revelion – acestia si-au pastrat metehnele si au venit la petrecere ca sa se laude cu masinile si tinutele, si nu ca sa se distreze.

In rest, restaurantul este destul de ok, desi nu arata cine stie ce, e situat intr-o zona foarte buna din Hollywood plina de restaurante de toate natiile, chelnerii sunt ok si vorbesc limba romana, mancarea este „asa-si-asa” spre proasta. Merita o vizita daca ajungeti la Miami si vi se face pofta de mancare romaneasca… 🙂 Glumesc, ce naiba, de ce v-ati pierde vremea pe-acolo?! 🙂 Se numeste La Vendetta. Am citit in presa inainte sa ajung ca arata ca o shaormerie; ei bine, ziaristul care a scris asta habar nu are ce vorbeste. Nu e cel mai tare restaurant, insa toate din zona aceea sunt in stilul „art-deco”, prafuite si ramase oarecum in timp.

La multi ani tuturor si sa aveti un an cu multe calatorii memorabile!

Despre mine:

Calatoriile sunt binecuvantarea mea si am reusit sa imi transform pasiunea in job. Sunt consultant in marketing turistic, dar imi place sa ma definesc ca antreprenor, sunt workaholic si bucuros ca am crescut de la zero, alaturi de echipa mea, agentia de Evenimente, PR si Marketing Travel Communication Romania, dar si Asociatia Travel Focus. Sunt implicat in mai multe organizatii nationale de promovare si dezvoltare a antreprenoriatului, am o diploma de licenta in Marketing (ASE Bucuresti), un masterat in Comunicare (SNSPA), un Executive MBA pe care l-am absolvit la WU Vienna University (2013-2015) si un curs de Global Strategy absolvit la Carlson School of Management (University of Minnesota, SUA). Revista Forbes m-a inclus in 2013 in topul “30 de tineri sub 30 de ani in Romania”, sunt mereu optimist si un prieten de cursa lunga – mai multe detalii despre mine gasiti aici.

19 păreri la “Revelionul meu la Miami

1. Sa mergi la Miami ca sa petreci mediocru intr-o spelunca mafioata, a celebrului agramat si spalator de bani, mi se pare de neinteles la o persoana de anvergura ta, intelectuala, culturala, turistica etc.! Nu mai esti fitecine si ar trebui sa ai mai multa grija de propria imagine.

2. @ mensana: am vrut doar sa fiu printre romani la un restaurat romanesc. Se putea si mai bine, dar asta e totusi…cand e bine, scriu de bine, cand nu e bine, scriu adevarul. A fost o experienta.

Sa stii ca puteai sa iti lasi numele, nu era nicio problema, mai ales ca ai lasat un comentariu de bun simt si corect.

3. La multi ani!

Noi am petrecut in strada, ca in ‘satul’ asta erau 16 grade cu plus azi-noapte, asa ca a fost o placere. Asteptam poze de zi din Miami, asta e o locatie pe care inca nu am atins-o in calatoriile noastre si mi-ar placea sa ajungem odata si acolo.

Un an plin de calatorii frumoase 😉

4. Ei, un călător are fel de experiențe, e bine că ai povestit-o și pe asta. Dacă ai spune că peste tot e perfect, nici nu te-am mai crede până la urmă !

5. acelasi stil romanesc….mai misto a fost pe plaja…..original…..

6. LA MULTI ANI 2012 ! CU MULTE SI FRUMOASE REALIZARI,
    SANATATE SI MULTE BUCURII.

7. La multi ani, multa sanatate si un An Nou plin de bucurii, impliniri si tot ceea ce va doriti. La multi (b)ani.

8. La multi ani si multa sanatate sa ai. Fie ca Anul 2012 sa aduca numai fericire, bucurii si bunastare in familie.

9. Un An Nou fericit si tie! Te asteptam acasa cu impresii din State si poze multe….

10. eu , care nu m-am plimbat asa de mult, nu prea sunt in cunostinta de cauza si de-aia mi-a sarit in ochi o nepotrivire: haliud si miami. o fi v’un cartier prin miami de-i zice haliud? ca unu stiu ca e in california, iar miami e pin florida. deci cum e?

11. trebuia specificat de la inceput ca este vorba de Hollywood, FL si nu de Hollywood
    Los Angeles, California, nu de alta, dar la noi la Romanica nu s-a auzit de primul si e foarte usor sa creezi o oarece confuzie!
    si apropo de un alt comentariu…daca scriem haliud, atunci scriem si maiami!

12. Foarte tare! Am murit de ras.Acest articol si comentariile lui sunt mai aproape de realitate decat multe altele.

13. @ Nicolae, corect, mersi de precizare, internetul imi este limitat aici si scriu pe fuga, nu am avut timp sa explic prea bine. Salutari din Bahamas.

14. Am intrat pe pagina ta întâmplator . De fapt căutam detalii cum se obține viza turistică ptr SUA ca să-mi informez fratele ce trebuie sa facă . Îți mulțumesc ptr detaliile date in privința vizei turistice . Totodata am citit comentariile tale despre vacanța care ai petrecut-o in Miami si in jurul Miami . Ai făcut o descriere exactă . Eu locuiesc in zona South beach Florida . In privința Revelionului La vendeta nu este un local de făcut revelionul dacă te afli in zona South beach , Fl .Acolo se duc romanii care nu se socializează cu americanii . Următoarea data cind mai vii distreazate la cluburile din Miami . Îți sugerez cineva unde am fost si simți ” action ” . Story nightclub, Mansion nightclub ( aici am făcut un revelion ), E11Even, Liv, si Niki beach . Ptr o seara la cluburile astea trebuie sa ai aproximativ $500 dacă ai partenera/ partener .

15. Am fost la Miami Beach in octombrie anul acesta (2017) si am stat la hotelul Lombardi inn o perioada de 5 zile.
    Hotelul a fost excelent avand in vedere ca pentru 5 nopti am platit 430 dolari.
    Hotelul se afla pe Collins av si am avut acces in apropiere la plaja.
    Erau temperaturi de 27-28 grad celsius iar apa oceanului era foarte calda.
    Am fost la Key West cu masina pe care o inchiriasem la Jacksonville dar timpul nu a tinut cu noi , a plouat toata ziua si a fost vant puternic.
    Nu am vizitat mare lucru pentru ca parcarile erau pline si celelalte unde am gasit loc foarte scumpe.
    Nu va recomand sa mergeti cu masina inchiriata cel mai bine cu un autocar care face zilnic Key West si nu costa decat 59 dolari.
    Poti vizita toata zona fara sa umbli dupa parcari.