excursii-razvan-pascu

Am atat de multe sa va povestesc incat nu stiu prea bine cu ce sa incep si cum sa fac ca sa comprim totul. Probabil, cel mai sigur, dupa ce voi ajunge acasa voi incepe sa va povestesc mai pe larg cum a fost in aceasta super-calatorie si sa pot pune mai multe fotografii. Internetul nu merge atat de bine pe aici, sau mai degraba, in Romania internetul este printre cel mai rapid din toata lumea (citisem mai demult ca suntem pe locul 3 in lume la viteza internetului).

Dupa ce marti dimineata am scris ultimul articol de pe blog, cel cu impresii dupa prima zi de Buenos Aires, am intrat pe net sa caut o modalitate de a ajunge in Montevideo, Uruguay. Imi doream sa ajung si am zis ca ar fi pacat ca daca tot sunt in zona, sa nu dau o fuga in tara vecina. Este destul de aproape de Buenos Aires si se poate ajunge cu autobuzul (cam 9 ore), cu ferry (cel mai rapid face cam 3 ore) sau cu avionul (45 de minute). Din tot ce citisem, toata lumea spunea ca este scump drumul…insa mi-am amintit ca atunci cand am aterizat pe aeroportul din Buenos Aires am vazut pe aeroport un avion al unei companii despre care nu auzisem nimic – Pluna. Am intrat pe net si am vazut ca au multe zboruri zilnice Buenos Aires-Montevideo la preturi rezonabile. Am rezervat imediat pentru marti seara, am gasit si un hostel pe net si gata…m-am pregatit pentru 2 zile de Uruguay.

Stiam ca nu sunt multe de vazut, ghidul Lonely Planet spune ca Montevideo seamana cu Bucurestiul lui Ceausescu sau cu Havana si asa este; diferenta este doar ca in Bucuresti nu sunt palmieri. In rest, am vazut parca translatat bulevardul Magheru, doar ca mult mai lung, insa o atmosfera frumoasa si calmul specific sud-americanilor. Iar o zi am rezervat-o pentru Colonia del Sacramento, un orasel aflat in patrimoniul UNESCO, foarte frumos, la 2 ore de Montevideo. A meritat din plin si mi-a placut, mai ales ca preturile din Uruguay mi s-au parut foarte de bun-simt. Iar ceva uimitor: in Colonia de Sacramento, Uruguay, un orasel cu doar 22.000 de locuitori, in varful farului din port m-am intalnit cu un alt roman pasionat de calatorii, plecat de vreo 20 de ani din tara si stabilit acum in San Francisco.

Colonia del Sacramento, Uruguay

Acum urmeaza inca cateva zile in Buenos Aires, urmeaza sa vizitez delta fluviului Tigre in apropiere de Buenos Aires si sa mai prind sfarsitul de saptamana in capitala mondiala a tango-ului. Vineri ma intalnesc in Buenos Aires si cu un prieten din Bucuresti, plecat de vreo luna in jurul lumii pentru mai bine de un an de zile si care s-a nimerit sa fie in Argentina in acelasi timp cu mine.

Montevideo, Uruguay

P.S. Marti am descoperit Buenos Aires exact asa cum ma asteptam sa fie: colorat, vesel, primitor si cu oameni care danseaza tango pe strazi. Va spuneam ca am atat de multe sa va povestesc si multe fotografii….rabdare! 🙂

10 comentarii

1. bog
    21.01.2011 la 08:58

Super faina calatoria! Felicitari! Daca tot vei fi in zona Tigre nu ezita sa vizitezi si parcul de distractii din statiune – l-am incercat si e suuuper!

2. rizica
    21.01.2011 la 10:26

Felicitari…mai rezisti?

3. amarie
    21.01.2011 la 11:02

De nevoie, scrieti pe scurt si bine faceti! Savurati fiece clipa de excursie , caci cine stie daca veti reveni pe aceste meleguri… Este timp sa relatati amanuntit despre tot ce ati vazut. Si apoi mai raman si cartile de calatorii, memoriile de calatorie pe care este de asteptata sa le scrieti candva…

4. 21.01.2011 la 14:29

Si ati dansat si voi tango pe strada ? Astept poze.

5. Diana S.
    21.01.2011 la 16:13

SUPER!!!MA BUCUR CA SUNTETI MULTUMITI SI ACUM CU SIGURANTA MULT MAI RELAXATI…DE ABIA ASTEPT SA AFLU MAI MULTE AMANUNTE(MAI ALES DUPA CE VA INTOARCETI) DESPRE CALATORIA VOASTRA INTR-O LUME CU TOTUL ALTFEL,CU SIGURANTA MULT MAI POZITIVA,VESELA SI COLORATA DECAT A NOASTRA.
    AZI MARIA A STAT PT PRIMA DATA FARA MINE PRET DE CATEVA ORE BUNE(AM LASAT-O CU BUNI PAULA)…SI SURPRINZATOR A FOST BINE.
    PUPICI MULTI SI DULCI!!!

6. Diana S.
    21.01.2011 la 16:15

PS.SA MA INVATATI SI PE MINE NISTE PASI DE TANGO…

7. 21.01.2011 la 17:39

Razvane, e mirific ce ai vazut tu. Abia astept sa vad pozele, dar spune, o videocamera nu ai luat cu tine, sa faci niste filmulete ? Ar fi grozav. 🙂

8. 21.01.2011 la 20:58

Trebuie sa fie minunat sa vezi demonstratii de tango pe strada!

9. Razvan Pascu
    (author)
    22.01.2011 la 02:04

Zina, am facut si cateva filmulete.

10. 22.01.2011 la 12:15

Abia aştept să le văd. Să vii sănătos acasă !

Vezi aici mai multe imagini de pe pagina mea de Instagram! Urmareste-ma pe Instagram! Click aici!