excursii-razvan-pascu

Companiile multinationale se implica din ce in ce mai mult in viata sociala din Romania iar tinerii studenti au ocazii din ce in ce mai multe sa se afirme, daca isi pun putin mintea si inteligenta la contributie.

O astfel de oportunitate o reprezinta si competitia Henkel Innovation Challenge, deschisa tuturor studentilor din Romania, indiferent de profilul facultatii la care studiaza. Competitia este o provocare a companiei Henkel adresata tuturor celor interesati de economie si inovatie.

Cum participi?

Pentru a participa la Henkel Innovation Challenge trebuie sa formezi o echipa de 2-3 persoane si sa te inscrii pe site-ul henkelchallenge.com pana pe 13 decembrie 2010. Apoi trebuie sa dezvoltati un concept inovator pentru un produs Henkel ce ar urma sa raspunda nevoilor consumatorilor din anul 2050. Finala nationala se va desfasura in martie 2011, iar cea mai buna echipa va reprezenta Romania la finala internationala de la Berlin din aprilie 2011.

Ce poti castiga?

Impreuna cu echipa ta poti castiga o super excursie inconjurul lumii si vouchere de 1000 de euro. De asemenea, un astfel de concurs poate fi o sansa de afirmare a celor buni intr-o companie, precum Henkel, cu buget local de sute de milioane de euro.

Mai multe detalii despre competitie puteti afla pe site-ul Henkel Innovation Challenge sau pe pagina lor de Facebook.

Henkel este una dintre cele mai mari companii de FMCG din lume care detine branduri precum Loctite, Bref, Ceresit, Fa, Persil, Schwarzkopf sau Perwoll.

6 comentarii

  1. 16.11.2010 la 09:28

    Da’pentru cei care nu mai sunt studenti…? Ce, ei nu (mai ) sunt oameni ?!

  2. rizica
    16.11.2010 la 11:37

    Mi se pare destul de futurista ideea…pentru anul 2050..

  3. gabbis
    16.11.2010 la 23:14

    Presupun ca e mai avantajos sa dai un premiul decat sa angajezi un specialist pentru asemenea proiect..In fine, felicitari celor capabili si interesati…

  4. miriam
    19.11.2010 la 08:28

    Mai, mai, mai…studentii destepti nu-si vor da ideile pe cativa euro, sunt convinsa. Cine are idei geniale, are idee si cum sa le valorifice in mod mult, mult, mult mai eficient.

  5. […] Un program asemanator, organizat de compania Henkel, v-am prezentat saptamana trecuta aici. […]

  6. Carmen
    24.11.2010 la 20:53

    O idee buna, din care toata lumea va avea de castigat. Sunt sigura ca multi tineri au idei bune ce vor putea fi folosite de catre companie, in timp ce tinerii au sansa de castig si afrmare. Intr-adevar se adreseaza tinerilor studenti, dar cred ca proaspetii absolventi promotiile 2009-2010 au o sansa. Astfel de initiative sunt la moda in multinationale si ele functioneaza.

Vezi aici mai multe imagini de pe pagina mea de Instagram! Urmareste-ma pe Instagram! Click aici!