excursii-razvan-pascu

Pentru ca pe langa business, o alta pasiune a mea o reprezinta calatoriile, astazi plec pentru cateva zile sa vad capitala europeana a modei. Am citit cate ceva despre oras si despre imprejurimi, am citit cate ceva si despre mancarea de acolo ori locurile de vizitat, iar acum vreau sa le vad cu ochii mei. Am mai fost in Milano o singura data, doar in tranzit si nu am apucat sa vad mai mult decat gara (care are o copie la scara mai mica in Romania, gara din Suceava, Burdujeni – ultima oara cand am vazut-o era in reparatie).  🙂

Asadar, weekendul acesta iau o pauza la scris si va astept pe blog luni, cu un nou articol despre business, articol deja programat sa se publice la ora 7, ca de fiecare data. Si, desi nu vreau sa dezvalui prea multe, va pregatesc cateva surprize in viitorul apropiat. Stati pe aproape!

Razvan Pascu

0 comentarii

1. Imperator
    22.05.2009 la 07:52

Milano e ok, dar nu este una dintre perlele Italiei. Nu rata sa te urci pe acoperisul Domului ! In rest, ce e de vazut – Domul, Piata cu cladirile din jur, Sforzesco, Cina cea de Taina (dar trebuie rezervata din timp), zona Monte Napoleone cu boutique-uri scumpe (for some window shopping), stadionul Giusseppe Meazza. Daca ai timp, tot vrei sa vezi gara, da o fuga la Venezia 🙂

2. RazvanPascu.ro
    22.05.2009 la 08:02

Mersi Imperator pentru ponturi.

Pentru a stii si cei care citesc aceste randuri cine este Imperator: este omul care a vazut mai multe tari decat am vazut noi orase in Romania. La ultima numaratoare ii iesise peste 70 de tari. Este o enciclopedie umana in ceea ce priveste geografia. Si foarte multe invatate din experienta. Tot respectul pentru astfel de oameni si pentru viata pe care o au.

O sa ii propun lui Cezar (aka Imperator) un interviu pentru ca si voi sa il cunoasteti mai bine. 🙂

P.S. La Venetia am fost deja.

3. 22.05.2009 la 15:44

eu n-am fost inca la Milano asa ca astept eu recomandari si poze 😉 Plimbare placuta!

4. Imperator
    22.05.2009 la 18:31

Ei, nu sunt chiar in halul asta… da, am umblat prin multe locuri din care mi-a placut sa invat cate ceva. Despre interviu, cu placere 🙂

5. carmen
    25.05.2009 la 23:18

ei, nu, nu, imperator nu e chiar asa, e mai rau, daca va puteti inchipui cum vine asta…
    la cat de succint a fost imperator in a trasa un „must do” in milano, asteptam cu interes impresiile tale.
    si interviul, evident.
    ma gandeam sa iau atlasul, sa inchid ochii, sa ma invart bine-bine de tot, sa pun degetul pe un loc din lumea asta mare si sa ii cer detalii despre…eu stiu, papua noua guinee, vreun safari in africa de sud, despre cum se vede din balon capul bunei sperante, sau despre viata si obiceiurile indienilor sioux,dar nu, mai bine renunt.
    caci ,cine stie, poate imi da idei…

6. RazvanPascu.ro
    25.05.2009 la 23:30

Buna Carmen,

A fost dragut la Milano. Am fost la Dom (care este absolut impresionant, mai ales sus in varf), am vizitat muzeele din Palatul Sforzesco (am vazut si statuia lui Michelangelo), biserica Santa Maria delle Gratie (unde e celebra pictura), Galeriile Vittorio Emanuelle, etc. Ce mi-a placut insa cu adevarat a fost Lacul Como si statiunile de pe malul lui. Am luat un vaporas care oprea in fiecare statiune si puteai cobora pentru a vizita acele locuri. Era asa liniste si o atmosfera atat de boema, plina de cafenele in care ai fi stat sa iti petreci multe zile. Am urcat cu funicularul la Como si apoi am facut un treseu de vreo ora si jumatate pe munte pana sus, la Farul din turnul caruia se vedea tot lacul si toata zona (iar daca nu ar fi fost ceata, se spune ca s-ar fi vazut si Alpii).
    A meritat!

7. carmen
    26.05.2009 la 13:42

buna si tie,
    eu cred ca orice loc pe care avem privilegiul sa il vizitam are ceva impresionant; pe mine ma uimeste perceptia fiecaruia despre un moment sau suma de imprejurari, fapte si trairi, indiferent daca sunt alb-negru sau color.
    si despre venetia cand?

8. 26.05.2009 la 18:22

Buna din nou Carmen,

In Venetia am fost acum vreo 2 ani si probabil ca voi scrie si despre asta candva…intr-un weekend, cand voi avea mai mult timp si inspiratie.

Frumos oras. Il recomand tuturor sa il vada inainte sa fie acoperit de ape (am vazut un documentar pe NG ca se estimeaza ca in maxim 50 de ani orasul va fi acoperit de ape).

Iar in acvariul din Hull, Marea Britanie, am vazut o chestie super interesanta. Aveai un glob pamantesc si cand apasai pe o anumita regiune de pe Terra (de exemplu Venetia), iti arata foarte pe scurt un film in care dupa un numar de ani se estima ca orasul va fi acoperit de ape. Iar Venetia ar disparea printre primele. In aceeasi situatie cu Venetia era si Florida.

9. Mircea
    26.05.2009 la 22:20

Si mie mi-a placut lacul Como foarte mult! Si Bellagio.

10. RazvanPascu.ro
    02.06.2009 la 22:38

Pregatesc un circuit in Egipt. Astept propuneri, detalii, experiente sau pareri.

Traseul realizat de mine in mare este urmatorul: Bucuresti-Cairo-Giza-Luxor-Valea Regilor-Aswan-Abu Simbel-Hurghada-Sharm El Sheik-Cairo-Bucuresti. Biletele sunt pentru inceputul lunii noiembrie.

11. boty
    12.09.2009 la 12:12

Daca ajungeti la Milano nu ratati CIMITERO MONUMENTALE se afla aproape de centru in Piazzale del Cimitero Monumentale (statia de metrou M2 (gara) GARIBALDI) http://www.monumentale.net un exceptional muzeu in aer liber deschis in 1866

12. boty
    12.09.2009 la 12:42

Deasemeni nu ratati PINACOTECA DI BRERA o exceptionala colectie de pictura http://www.brera.beniculturali.it/Page/t01/view_html?idp=48 unde sunt expuse lucrari ale marilor artisti Italieni dar si ale altor importanti maestri Europeni precum Rubens, Rembrandt, Picaso, El Greco etc. Una din lucrarile cele mai interesante este Cina cea de Taina (Cenacolo) a lui Rubens Sala xxxI in care unul dintre apostoli te priveste fix in ochi indiferent de pozitia pe care o ai fata de lucrare. Lucrul acesta nu este semnalat, eu am descoperit acest aspect privind un grup de Japonezi ce aveau ghid cum se pozitionau cand in stanga cand in dreapta cand la centru. Exista si in Romania o lucrare care o reprezinta pe Fecioara Cu Pruncul la Manastirea Sihla daca nu ma insel, pictura in care este folosita aceiasi tehnica, in orice pozitie te afli fata de pictura Fecioare de priveste in ochi.

13. boty
    12.09.2009 la 12:57

M-am inselat, lucrarea Fecioara cu Pruncul se afla la Manastirea Secu

14. 23.10.2009 la 01:45

The short story is great though. ,

Vezi aici mai multe imagini de pe pagina mea de Instagram! Urmareste-ma pe Instagram! Click aici!