excursii-razvan-pascu

Sunt un optimist cu norma intreaga si imi place sa cred ca putem gasi lucruri bune chiar si in cele mai extreme situatii. De la lectii pe care le avem de invatat, pana la avantaje si oameni pe care ii intalnim, cred ca trebuie sa ne uitam putin mai mult si putin mai des inspre partea plina a paharului. Desi pandemia ne-a  afectat pe fiecare in parte, este evident faptul ca ultimul an si jumatate a facilitat mutarea in online a multor business-uri si antreprenori. 

Din punctul meu de vedere, acest lucru poate fi numarat ca una dintre putinele parti bune a tot ceea ce s-a intamplat, asta si pentru ca tehnologia si implicit digitalizarea nu schimba doar maniera de comunicare, ci si felul in care oamenii de pretutindeni traiesc si muncesc. Situatia creata de pandemia de COVID-19 a dat Uniunii Europene si tarilor membre un puternic imbold in a depune eforturi in directia tranzitiei mai accelerate spre digitalizare in sectorul public si privat, iar conform statisticilor Consiliului European, la nivelul Uniunii ne confruntam cu o cerere tot mai mare din partea tuturor sectoarelor de lucratori cu competente digitale.

Deficit estimat de angajati ,,digitalizati” in Uniunea Europeana de aproximativ 1 milion de persoane

Solutiile digitale contribuie activ atat la crearea de locuri de munca, la stimularea inovarii, progresului si competitivitatii, cat si la o imbunatatire generala a vietii cetatenilor. Digitalizarea face acum parte din viata noastra, indiferent ca suntem angajati sau antreprenori, de tipul de companie pentru care lucram si de domeniul in care activam. Este o trasatura cu care generatiile noi „se nasc” si pe care generatiile existente trebuie sa „o dobandeasca”, in anul 2020 statele membre ale UE confruntandu-se cu un deficit estimat de 1 milion de experti in domeniul digital. 

Tech Academy isi propune sa contribuie activ la digitalizarea fortei de munca din Romania prin instruirea a 660 de angajati din regiunile Sud Vest, Sud Muntenia si Sud Est.

Este cunoscut faptul ca in tara noastra exista foarte multi specialisti IT, buni in ceea ce fac, iar de-a lungul anilor am cunoscut si calatorit cu foarte multi oameni foarte buni in ceea ce faceau, pe IT. Totodata, de fiecare data cand sunt in vacanta, pe langa mancare si gastronomie, de acasa imi lipseste si viteza la internet. Cu toate acestea, insa, Romania se afla pe ultimele locuri in Europa in ceea ce priveste nivelul general de alfabetizare digitala a populatiei, conform ultimului raport despre indexul de digitalizare realizat de Banca Europeana de Investitii.

Astfel, dat fiind nevoia evidenta de cursuri IT pentru lucratorii din toata Europa, printre care si Romania, au fost alocate fonduri considerabile care sa contribuie la integrarea tehnologiei in vietile angajatilor.

Asa a aparut Tech Academy, proiect al carui principal obiectiv este de a contribui activ la digitalizarea fortei de munca din Romania. Fiecare cursant va beneficia de 10 ore de consiliere profesionala pentru stabilirea actiunilor viitoare si identificarea nevoilor de instruire conform aptitudinilor actuale. Ulterior, toti cursantii vor participa la IT Bootcamp, un program accelerat de 80 de ore de dezvoltare a competentelor digitale.

Cui se adreseaza aceste cursuri?

Participarea la Tech Academy este voluntara, iar grupul tinta va fi compus din minim 660 de persoane, angajati cu contract individual de munca (cu norma intreaga sau cu timp partial), inclusiv PFA si intreprinderi individuale, cu domiciliul sau resedinta in regiunile Sud Vest, Sud si Sud Est si varsta cuprinsa intre 25 si 64 ani.

Eu va incurajez sa va inscrieti, indiferent daca va doriti sa va imbunatatiti abilitatile individuale sau vreti sa le transpuneti apoi in echipa sau in business. 

Pentru inscrieri, puteti trimite un email la adresa [email protected] sau ii puteti suna la numarul de telefon 0766491192.

1 comentariu

  1. Aniko Szekely
    03.04.2021 la 05:43

    Da. Vreau și eu să beneficiez de curs.

Vezi aici mai multe imagini de pe pagina mea de Instagram! Urmareste-ma pe Instagram! Click aici!