KFC american, in Romania, cu un touch (netraditional) japonez

Adaugat de la 15 Aug 2018

Sa calatoresti mult si sa fii pofticios este o “boala” foarte greu de dus. Nu ratez nicio piata cu bunataturi, nicio strada cu tonete de mancare, oriunde ajung. Am mancat scorpioni prajiti in Beijing, sticky rice delicios in Vietnam, carne de ren prin tarile nordice, homari si multe fructe de mare pe plaja in Zanzibar, cel mai bun falafel in piata Carmel din Tel Aviv si aproape toate destinatiile in care calatoresc sunt asociate in final cu un preparat delicios. Dar oricat de bun este un lucru la el acasa, atunci cand incerc sa il consum intr-un restaurant cu un anumit specific din Romania, gustul parca nu mai este acelasi. Hummus-ul nu este la fel in restaurantele orientale de la noi, taiteii clar nu sunt la fel, iar ramen-ul japonez e dintr-o alta poveste in restaurantele din Bucuresti. Nu inseamna ca nu sunt bune, doar ca sunt diferite. Poate vibe-ul calatoriilor, poate au vreun ingredient secret pe care il gasesti doar acolo, poate pur si simplu starea ta de spirit este alta, poate bucatarii nostri nu sunt asa de priceputi….nu stiu.

De aceea cred ca e misto ideea celor de la KFC de a promova produsele lor cu sos Teriyaki sub conceptul “netraditional japonez”. Pentru ca, la urma urmei, foarte putine lucruri raman traditionale in afara Japoniei.

Asadar, iubitori ai puiului prajit in crusta crocanta de crispy care te face sa lacrimezi, ai orezului sau ai Twister-ului, dar si ai combinatiilor dulci si picante specifice Asiei, avem canditatul perfect daca vreti sa incepeti sa visati putin la Japonia.

La KFC puteti lua acum Crispy Strips, Orezul cu legume, Twisterul sau salata – oricare din ele cu sos Teriyaki si cu seminte de susan. L-am incercat si eu de 2 ori zilele trecute si daca va asteptati sa va spun ca va veti “teleporta” in Japonia, va inselati. In schimb o sa va spun ca aveti acelasi pui prajit pe care il indragiti deja, dar cu o usoara aroma de vacanta. Asiaticii au cele mai ciudate combinatii de sosuri si cumva au reusit sa creeze ceva delicios din asocieri bizare pentru restul lumii. Iar sosul acesta dulce si picant, cu seminte de susan, da un refresh puiului KFC fara sa il schimbe.

Daca si voi aveti o abordare “netraditionala” asupra Japoniei, incarcati-va ideile pe https://www.kfc.ro/netraditional-japonez/ si puteti castiga meniuri Crispy Strips si chiar un … weekend in cartierul londonez Japantown.

Despre mine:

Calatoriile sunt binecuvantarea mea si am reusit sa imi transform pasiunea in job. Sunt consultant in marketing turistic, dar imi place sa ma definesc ca antreprenor, sunt workaholic si bucuros ca am crescut de la zero, alaturi de echipa mea, agentia de Evenimente, PR si Marketing Travel Communication Romania, dar si Asociatia Travel Focus. Sunt implicat in mai multe organizatii nationale de promovare si dezvoltare a antreprenoriatului, am o diploma de licenta in Marketing (ASE Bucuresti), un masterat in Comunicare (SNSPA), un Executive MBA pe care l-am absolvit la WU Vienna University (2013-2015) si un curs de Global Strategy absolvit la Carlson School of Management (University of Minnesota, SUA). Revista Forbes m-a inclus in 2013 in topul “30 de tineri sub 30 de ani in Romania”, sunt mereu optimist si un prieten de cursa lunga – mai multe detalii despre mine gasiti aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te la newsletter

Nr. abonati RSS & Newsletter

Michelin

Copyright

Materialele postate pe acest site imi apartin in totalitate sau apartin colaboratorilor mei si se afla sub protectia Legii Dreptului de Autor. Preluarea lor se poate face doar cu acordul scris al autorului si cu citarea sursei. La sfarsitul fiecarei preluari de text trebuie sa existe un link catre acest blog.
Positive SSL on a transparent background