fbpx
excursii-razvan-pascu

Zilele trecute am anuntat printr-o postare pe Facebook faptul ca voi fi mentorul Madalinei, o studenta la Politehnica pasionata de antreprenoriat, matematica, calatorii, muzica si dans. Povestea Madalinei incepe in Valcea, acolo unde a absolvit cele 12 clase la unul dintre cele mai bune licee din judet. Desi situatia materiala dificila cu care se confrunta familia tinerei ar fi putut sa o descurajeze de foarte multe ori, Madalina s-a ambitionat si a venit la facultate in Bucuresti pentru a invata cat mai multe despre antreprenoriat.

Madalina si-a descoperit pasiunea pentru antreprenoriat inca de mica si isi doreste sa se dezvolte cat mai mult in aceasta directie. In acest sens, s-a inscris la Universitatea Politehnica din Bucuresti, in cadrul Facultatii de Antreprenoriat si Ingineria Afacerilor. In urmatorii ani aici isi va pune bazele teoretice si se va pregati pentru o cariera de succes.

Madalina este unul dintre cei 10 tineri sustinuti de KFC, Pizza Hut si World Vision in cadrul editiei din anul 2017 a proiectului de strangere de fonduri “Vreau in Clasa a IX-a”. Dedicat elevilor cu o situatie scolara foarte buna si cu dificultati materiale, proiectul “Vreau in Clasa a IX-a” a debutat in anul 2008 si are ca scop imbunatatirea nivelului de educatie a elevilor din Romania si diminuarea saraciei, transformand copiii in membri activi ai comunitatii din care fac parte.

“Vreau in Clasa a IX-a” – proiect de strangere de fonduri pentru elevii cu rezultate exceptionale ce provin din mediul rural

Timp de o luna, intre 1 si 31 octombrie 2017, oricine trece pragul restaurantelor KFC si Pizza Hut poate dona pentru copiii inscrisi in programul World Vision, in urnele special amenajate in locatii, fara a fi conditionat de achizitionarea de produse. Oricine isi doreste sa o incurajeze pe Madalina sau pe oricare dintre ceilalti tineri participanti este invitat sa doneze in orice locatie a restaurantelor pana la sfarsitul lunii octombrie.

De-a lungul celor 10 ani de parteneriat s-au strans fonduri in valoare de peste 519.000 de euro, iar mai mult de 1.000 de elevi au reusit sa isi continue studiile la liceu. Peste 200 dintre acestia au devenit studenti, iar rata de promovabilitate este de 72%.

Editia aniversara din 2017 – Eroi de nota 10

Rezultatele obtinute anii anteriori au incurajat si mai mult initiativa educationala, asa ca editia de anul acesta a fost dedicata Eroilor de nota 10 –  acestia fiind reprezentati de 10 elevi performanti sustinuti de KFC si Pizza Hut, care au terminat liceul si au intrat la facultate cu note apropiate de 10. Pentru a se asigura ca impactul pozitiv asupra acestor tineri este unul cat mai mare, fiecare dintre cei 10 studenti participanti vor avea cate un mentor care sa ii ghideze si sa ii ajute sa-si gaseasca cat mai repede raspunsuri la intrebarile care ii macina legate de cariera.

Campania face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare initiativa internationala din sectorul privat, lansata de YUM! Brands Inc. al carei beneficiar este World Food Programme, o subsidiara a Organizatiei Natiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfasoara in peste 130 de tari si teritorii si in mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut si Taco Bell, implicand aproape 1,5 milioane de angajati.

1 comentariu

  1. 23.10.2017 la 01:44

    Bravo Madalina. Iti urez bafta si mult noroc in afaceri.

Vezi aici mai multe imagini de pe pagina mea de Instagram! Urmareste-ma pe Instagram! Click aici!
[icegram campaigns="28403"]