Iata care au fost rezultatele campaniei “Cif Curata Romania”!

Adaugat de la 07 Sep 2017

Am calatorit in multe tari si pot spune ca aproape in fiecare am gasit obiective turistice minunate, multe foarte bine intretinute, iar altele jalnic pastrate. Din pacate, multe atractii turistice de la noi si-au pierdut stralucirea odata cu trecerea timpului, iar starea acestora si lipsa curateniei din zonele turistice i-a facut pe multi turisti romani sa aleaga alte tari in ultimii ani pentru vacante. Insa exista ONG-uri, companii si oameni deosebiti care se implica in actiuni nationale de curatenie.

Din anul 2014, Cif organizeaza in fiecare an campania “Cif curata Romania”, despre care am scris si eu acum cateva luni. Pentru al patrulea an consecutiv, prin intermediul programului “Impreuna Curatam Romania Calatorind!”, Cif a redat frumusetea catorva obiective turistice nationale.

Prin aceasta campanie, Cif le-a propus romanilor sa schimbe destinatia de excursie din afara tarii, de anul acesta, cu una gratis in Romania. Excursiile nu au fost achitate in bani, ci prin implicarea intr-o actiune de curatenie, alaturi de Cif.

Prin programul „Impreuna Curatam Romania Calatorind!” au fost curatate 5 obiective turistice din tot atatea orase:

– Fantana cu Grilaj din Sibiu

– Muzeul Principia din Alba Iulia

– Monumentul Siderurgistilor din Hunedoara

– Casa de Cultura din Mangalia

– Mocanita din Viseul de Sus

Rezultatele campaniei sunt peste 2000 mp de suprafete curatate, peste 45 ore de curatat, peste 2600 km strabatuti in caravana, peste 20 de obiective turistice vizitate de catre castigatorii campaniei si peste 2000 consumatori inscrisi in campanie pe site-ul Cif.

Mai jos puteti vedea un filmulet al acestei campanii faine.

Despre mine:

Calatoriile sunt binecuvantarea mea si am reusit sa imi transform pasiunea in job. Sunt consultant in marketing turistic, dar imi place sa ma definesc ca antreprenor, sunt workaholic si bucuros ca am crescut de la zero, alaturi de echipa mea, agentia de Evenimente, PR si Marketing Travel Communication Romania, dar si Asociatia Travel Focus. Sunt implicat in mai multe organizatii nationale de promovare si dezvoltare a antreprenoriatului, am o diploma de licenta in Marketing (ASE Bucuresti), un masterat in Comunicare (SNSPA), un Executive MBA pe care l-am absolvit la WU Vienna University (2013-2015) si un curs de Global Strategy absolvit la Carlson School of Management (University of Minnesota, SUA). Revista Forbes m-a inclus in 2013 in topul “30 de tineri sub 30 de ani in Romania”, sunt mereu optimist si un prieten de cursa lunga – mai multe detalii despre mine gasiti aici.

O părere la “Iata care au fost rezultatele campaniei “Cif Curata Romania”!

  1. Ce tare, într-adevăr CIF îşi face treaba, acum ceva timp în urmă, aproape că am distrus bucătăria, uitând de tigaia cu ulei pe care am pus-o la încins, apoi când mi-am amintit, nu ştiu ce se întâmplase cât am lipsit, dar cred că bubuise uleiul, că era împrăştiat peste tot. Cu Cif Spray Degresant am reuşit să o fac să strălucească din nou, cu toate că pe alocuri am stricat mobila.
    Dacă comunităţile locale s-ar implica mai mult în a îmbunătăţi şi păstra fiecare obiectiv imporatant din localitate, ar influenţa pozitiv emoţiile şi starea de spirit a locuitorilor săi şi ar beneficia cu siguranţă de banii pe care i-ar aduce turiştii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Aboneaza-te la newsletter

Nr. abonati RSS & Newsletter

Michelin

Copyright

Materialele postate pe acest site imi apartin in totalitate sau apartin colaboratorilor mei si se afla sub protectia Legii Dreptului de Autor. Preluarea lor se poate face doar cu acordul scris al autorului si cu citarea sursei. La sfarsitul fiecarei preluari de text trebuie sa existe un link catre acest blog.
Positive SSL on a transparent background