fbpx
excursii-razvan-pascu

Timpul este resursa noastra cea mai de pret. Tragem de el si incercam fara succes sa facem dintr-o secunda, 10 si dintr-o zi, o saptamana. Dar timpul nu este o resursa regenerabila. Nu il putem inmulti, motiv pentru care cel mai mare cost de oportunitate pe care il platim zilnic este acela al timpului pierdut. Saptamana asta am fost la o conferinta unde le-am vorbit studentilor de la ASE despre oportunitatea programelor de practica, iar sfatul meu final pentru ei a fost tocmai acela de a nu pierde timpul pentru ca nimic nu este mai important decat timpul, indiferent ce ar crede la varsta studentiei.

Dar articolul acesta nu este nici despre problema economica a timpului si nici despre cea filosofica a lui…este despre oameni care aleg sa renunte la bucati din timpul lor pentru a le dedica altora. Este despre oamenii de bine, care fac lucruri bune fara sa astepte in schimb vreo recompensa.

Pentru acesti oameni, Coca Cola a lansat o campanie globala, intitulata “Fii nebun de bun”, prin care ne incurajeaza sa facem gesturi oricat de mici pentru comunitatea noastra. Parte din aceasta campanie este si Radar for Good, o platforma mobila de voluntariat, care poate fi accesata de pe orice smartphone si care este de fapt o harta a faptelor bune. Prin aceasta platforma te poti alatura unor fapte bune, le poti sustine sau poti cere ajutor.

Un exemplu foarte interesant descoperit de cei de la Coca Cola este Alex Boabes, un sofer din Bucuresti care ofera curse gratis oamenilor care au nevoie de ajutor. Aveti mai jos povestea lui.

Aplicatia Radar for Good poate fi descarcata pe telefoane iPhone sau Android – pentru iTunes poate fi descarcata de aici, iar pentru Google Play de aici.

* Despre Alex Bobes puteti citi un articol si in Business Magazin.

1 comentariu

  1. 23.03.2014 la 22:05

    Frumos articol !!!

Urmareste-ma pe Instagram! Click aici!
[icegram campaigns="28403"]