In perioada 25 iunie – 1 iulie sunt distribuite in intreaga tara peste 500.000 de brosuri informative gratuite „Ghidul tau de asigurari auto„, ca parte din campania lansata de Media Xprimm de informare a romanilor cu privire la importanta detinerii unei asigurari pentru masina. Brosurile ofera informatii complete cu privire la solutiile pe care le au la dispozitie toti cei care vor sa se asigure ca in aceasta vara nu vor avea batai de cap din cauza unor eventuale evenimente rutiere nedorite.
„Ghidul tau de asigurari auto” va ajunge in Bucuresti si in principalele orase din tara – in marile intersectii, primarii, consilii locale, prefecturi, biblioteci, aeroporturi, gari, expozitii, muzee si in intreaga retea INFO EU-RO. De asemenea, promoteri dedicati vor distribui brosurile in principalele centre comerciale din tara.
Materialul a ajuns la publicul larg si prin intermediul editiei de miercuri, 27 iunie, a cotidianului Romania Libera. Proiectul se deruleaza cu sprijinul EUROPA FM, care va difuza timp de o saptamana spotul audio al acesteia. Spotul video al campaniei va fi difuzat de REALITATEA TV, acoperirea media fiind asigurata si de partenerii wall-street.ro, 9am.ro, dar si blogul meu, RazvanPascu.ro – cel mai citit blog despre calatorii din Romania.
Partenerii campaniei sunt PIRAEUS Insurance Broker, GENERALI Romania, OMNIASIG VIG, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, CITY Insurance, EUROINS, CascoIeftin.ro, OTTO Broker, TIRIAC Brokers si ASIGURA.ro.
Foarte buna initiativa…
Interesanta actiunea. Dar nu stiu cat de mult ii ajuta atata timp cat nu ofera si un premiu care sa-i stimuleze pe oameni.
Interesanta abordare pentru asigurarile auto. Felicitari pentru initiativa.
Materialul a fost distribuit gratuit? Se mai gaseste undeva?
buna initiativa 🙂
si materialele publicitare au fost bine intocmite