De cand am aflat saptamana trecuta ca sunt invitat sambata la un drive test cu Lotus Elise m-am tot gandit cum o sa fie, mai ales ca eu nu eram obisnuit cu cutie manuala de viteze. Am avut oarece emotii, mai ales ca aveam in maini o masina valoroasa.
Sambata a fost ziua cea mare si am testat Lotus Elise, masina nou lansata in Romania de catre Forza Rossa Romania, acelasi importator al marcii Ferrari.
Pentru ca nu sunt bun in ceea ce priveste datele tehnice, ceea ce am retinut sunt urmatoarele: masina este foarte usoara (aproximativ 800 kg), consuma putin (8-10/100 km) si este foarte stabila desi este o masina sportiva. Mi-a placut foarte mult volanul care era destul de rigid si simplitatea bordului masinii. Ce am testat eu costa in jur de 40.000 de euro si sunt sigur ca va gasi o gramada de persoane interesate in Romania, mai ales ca vine vara. E o masina draguta si potrivita pentru burlaci, o masina dupa care multa lume si multi soferi intorceau capul pe strada.
Un alt model prezent in showroom-ul Lotus din Otopeni este Lotus Evora, mai spatioasa, mai eleganta si mai scumpa (aproximativ 70.000 euro).
Lotus Evora
In ceea ce priveste sportivitatea masinii nu pot spune prea multe pentru ca am condus-o cu viteza regulamentara, desi e destul de frustant sa conduci o masina care are in bord 300km/h cu viteza de 60 km/h. Ce pot sa va mai spun despre Lotus Elise este ca aceasta masina este considerata cea mai ecologica masina sport din lume, ajunge la 100km/h in 6 secunde si este produsa in Marea Britanie. Filosofia dupa care au fost concepute inca de la inceput automobilele Lotus a fost : pentru a accelera mai eficient, nu ai nevoie de un motor mai puternic, ci de o masina mai usoara.
Lotus Elise
Cei interesati de un drive-test, pot incerca masina la showroom-ul din Otopeni, vis-a-vis de intrarea spre aeroportul Henri Coanda, cladirea Airport Plaza. Un review despre Lotus Elise puteti citi si aici.
Despre mine:
Am calatorit in peste 90 de tari si o fac mereu cu aceeasi placere, dedicare si sete de cunoastere. Calatoriile sunt binecuvantarea mea si am reusit sa imi transform pasiunea intr-un job care ma face fericit. Cel mai fericit ma fac, insa, cei doi baieti ai mei, Alex si Vlad, de la care imi amintesc zilnic despre copilarie. Sunt consultant in marketing turistic, antreprenor implicat in mai multe business-uri din diverse domenii de activitate, sunt workaholic si bucuros ca am crescut de la zero, alaturi de echipa mea, mai multe companii. Sotia mea si echipa ei se ocupa de agentia de Evenimente Corporate, PR si Marketing Travel Communication Romania. Sunt implicat in mai multe organizatii nationale de promovare si dezvoltare a antreprenoriatului, am o diploma de licenta in Marketing (ASE Bucuresti), un masterat in Comunicare (SNSPA), un Executive MBA pe care l-am absolvit la WU Vienna University (2013-2015) si un curs de Global Strategy absolvit la Carlson School of Management (University of Minnesota, SUA).
Revista Forbes m-a inclus in 2013 in topul “30 de tineri sub 30 de ani in Romania”, sunt mereu optimist si un prieten de cursa lunga. Am zburat atat de mult pe toate continentele incat as fi putut face ocolul Pamantului la Ecuator de peste 250 de ori. In ultimii 4 ani am calatorit cu peste 2000 de romani in vacante premium pe care le-am organizat impreuna cu partenerii mei prin toata lumea, in locuri exotice si indepartate. In 2019 am primit premiul “Travel Personality of the Year” de la FORBES Romania.
Imi place mult Romania si sunt printre cei care se simt bine in tara lor. Am devenit antreprenor dupa ce am lucrat 8 ani in 2 multinationale din Bucuresti, iar acum la traininguri sau in emisiuni TV le vorbesc angajatilor din corporatii si antreprenorilor despre echilibrul Work-Life si despre intraprenoriat.
Acesta este blogul meu personal, unde scriu ceea ce simt si ce gandesc si unde am diverse colaborari cu branduri care isi doresc sa se asocieze cu imaginea mea si a familiei mele. De 10 ani acest blog si paginile de Facebook si Instagram ale mele au adunat o comunitate de peste 300.000 de romani inteligenti si sunt locuri de intalnire pentru oamenii de bun simt, optimisti, iar subiectele abordate sunt exclusiv de calatorie, premium lifestyle, business si antreprenoriat. Am doi copii minunati si o sotie fantastica, impreuna cu care calatoresc prin toata lumea si alaturi de care am aflat cum bucuriile simple sunt cele care te fac fericit cu adevarat. Impreuna, incercam sa le insuflam romanilor pasiunea pentru calatorii si bucuria de a-si umple cartea de memorii cu amintiri de prin toate tarile Pamantului.
11 comentarii
Rizica Stan
14.03.2011 la 10:11
Super tare masinuta..
Ada
14.03.2011 la 10:15
Cooool!.
Super experienta cred!
🙂
Asteptam detalii live!
Mai bine de mine, ca-s mai mic si mai indesat! :)))
Mircea Beznea
14.03.2011 la 17:03
la pretul de 40 de mii cred ca o sa gaseasca foarte multi cumparatori in Romania; se incadreaza in targetul de fitze, mai ales ca asa cum spuneai si tu vine vara si trebuie sa te afisezi cu o masina scumpa atunci cand nu mai ai alte griji pe cap; te felicit pentru oportunitatea de a conduce aceasta masina
Da, da e frumos. Dar va invit pe toti la The Petersen Automotive Museum (http://www.petersen.org/ ) sa descoperiti masina lui batman si vorbim dupa.
Toate cele bune.
Alexandra
15.03.2011 la 20:33
Bine ca ai avut aceasta oportunitate. Cred ca nu o s-o uiti niciodata.. Masina e frumoasa, are specificatii puternice, acuma depinde de ce cauta fiecare. Se potriveste categoriei pe care o descriai tu mai sus..
Asta daca 48.000 de Euro par cuiva a fi putini mai ales in aceste vremuri pline de praf….Desi este o masina de mici dimensiuni iar unii l-ar cataloga din aceasta cauza ca fiind destinat exclusiv femeilor va spun din start ca nu este asa! Masina este extrem de joasa iar pozitia la volan este evident si mai aproape de sol probabil Elise fiind cea mai coborata masina inc are am urcat vreodata. Lipsa servodirectiei ar completa lista de motive pentru care aceasta masina nu se adreseaza in niciun caz femeilor….Motorul un 1 8 litri dezvolta doar 136 CP ceea ce i-ar face pe multi sa ridice o spranceana a mirare.
Materialele postate pe acest site imi apartin in totalitate sau apartin colaboratorilor mei si se afla sub protectia Legii Dreptului de Autor. Preluarea lor se poate face doar cu acordul scris al autorului si cu citarea sursei. La sfarsitul fiecarei preluari de text trebuie sa existe un link catre acest blog.
Super tare masinuta..
Cooool!.
Super experienta cred!
🙂
Asteptam detalii live!
Draguta jucaria! Pacat ca ai stat cam inghesuit in ea 😀 Dar, deh..reclama e sufletul comertului 😛 Cunoastem, cunoastem! 🙂
(author)
@ Lau: da, e clar, nu e de mine „jucaria”; trebuie sa fi putin mai „fitos” si eventual mai mic de statura. 🙂
Mai bine de mine, ca-s mai mic si mai indesat! :)))
la pretul de 40 de mii cred ca o sa gaseasca foarte multi cumparatori in Romania; se incadreaza in targetul de fitze, mai ales ca asa cum spuneai si tu vine vara si trebuie sa te afisezi cu o masina scumpa atunci cand nu mai ai alte griji pe cap; te felicit pentru oportunitatea de a conduce aceasta masina
Damn… I hate you 🙂
Da, da e frumos. Dar va invit pe toti la The Petersen Automotive Museum (http://www.petersen.org/ ) sa descoperiti masina lui batman si vorbim dupa.
Toate cele bune.
Bine ca ai avut aceasta oportunitate. Cred ca nu o s-o uiti niciodata.. Masina e frumoasa, are specificatii puternice, acuma depinde de ce cauta fiecare. Se potriveste categoriei pe care o descriai tu mai sus..
Asta daca 48.000 de Euro par cuiva a fi putini mai ales in aceste vremuri pline de praf….Desi este o masina de mici dimensiuni iar unii l-ar cataloga din aceasta cauza ca fiind destinat exclusiv femeilor va spun din start ca nu este asa! Masina este extrem de joasa iar pozitia la volan este evident si mai aproape de sol probabil Elise fiind cea mai coborata masina inc are am urcat vreodata. Lipsa servodirectiei ar completa lista de motive pentru care aceasta masina nu se adreseaza in niciun caz femeilor….Motorul un 1 8 litri dezvolta doar 136 CP ceea ce i-ar face pe multi sa ridice o spranceana a mirare.
A fost super masinuta asta la vremea ei si inca imi place.