Diverse
[P] In februarie ma duc la training
Scris de Razvan Pascu
21.01.2010
Am primit acum ceva timp o oferta de a merge gratuit la un training organizat de compania de training si team-building, Vision Consulting.
Am acceptat, asa ca in februarie ma apuc de invatat. 🙂 Cursul la care voi participa este de tipul “Formare de formatori” si mai multe detalii despre el puteti gasi aici. Cursul este acreditat, iar la finalul acestuia voi obtine o diploma acreditata CNFPA (alte 2 cursuri acreditate, organizate de Vision Consulting sunt “Manager de proiect” si “Managementul Resurselor Umane”). Cursul „Formare de Formatori” prezinta caracteristicile procesului de invatare, metode si tehnici utilizate in educatia adultilor, metode de proiectare, organizare si evaluare a programelor de formare. De asemenea, cursul pune accent pe evidentierea modalitatilor de mentinere a calitatii programelor de formare.
In portofoliul Vision Consulting sunt clienti-companii mari precum Veolia, Ford, BNP Paribas, BancPost, Metro, Cosmote, Samsung, P&G sau OTP Bank (pentru portofoliul complet click aici).
Vision Consulting si-a inceput activitatea in anul 2004 si de atunci ofera clientilor sai solutii de team building, training si consultanta organizationala. Misiunea Vision Consulting este ca „prin pasiunea noastra si prin cunostintele acumulate din fiecare succes sau esec, sa generam acele experiente care sa contribuie la evolutia clientilor nostri”.
Dupa adresele de e-mail ale celor abonati la newsletter pe blog, imi dau seama ca destul de multi dintre cei care citesc aceste randuri lucreaza in multinationale, deci probabil ca angajatorul ii trimite la trainingurile pe care le doreste el si tot el le si plateste. Pentru aceia dintre voi care, insa, doresc sa devina traineri si sunt interesati de un curs de tipul „Train the trainers„, revin cu detalii si feedback despre cursul la care am participat, la sfarsitul lunii februarie, dupa curs.
Razvan Pascu
Despre mine:
Am calatorit in peste 110 tari si o fac mereu cu aceeasi placere, dedicare si sete de cunoastere. Calatoriile sunt binecuvantarea mea si am reusit sa imi transform pasiunea intr-un job care ma face fericit. Cel mai fericit ma fac, insa, cei doi baieti ai mei, Alex si Vlad, de la care imi amintesc zilnic despre copilarie.
Sunt consultant in marketing turistic, antreprenor implicat in mai multe business-uri din diverse domenii de activitate, sunt workaholic si bucuros ca am crescut de la zero, alaturi de echipa mea, mai multe companii. Organizam evenimente corporate pentru companii mari, suntem specializati pe PR si Marketing in Turism, iar de 3 ani am dezvoltat o divizie de real-estate care vinde proprietati Premium in Dubai.
Am o diploma de licenta in Marketing (ASE Bucuresti), un masterat in Comunicare (SNSPA), un Executive MBA pe care l-am absolvit la WU Vienna University (2013-2015) si un curs de Global Strategy absolvit la Carlson School of Management (University of Minnesota, SUA).
Revista Forbes m-a inclus in 2013 in topul “30 de tineri sub 30 de ani in Romania”, sunt mereu optimist si un prieten de cursa lunga. Am zburat atat de mult pe toate continentele incat as fi putut face ocolul Pamantului la Ecuator de peste 250 de ori. In ultimii 8 ani am calatorit cu peste 5000 de romani in vacante premium pe care le-am organizat impreuna cu partenerii mei prin toata lumea, in locuri exotice si indepartate. In 2019 am primit premiul “Travel Personality of the Year” de la FORBES Romania.
Acesta este blogul meu personal, unde scriu ceea ce simt si ce gandesc si unde am diverse colaborari cu branduri care isi doresc sa se asocieze cu imaginea mea si a familiei mele. De 14 ani acest blog si paginile de Social Media ale mele au adunat o comunitate de peste 500.000 de romani inteligenti si sunt locuri de intalnire pentru oamenii de bun simt, optimisti, iar subiectele abordate sunt exclusiv de calatorie, premium lifestyle, business si antreprenoriat.
Si eu lucrez intr-o companie romano-maghiaro-daneza si, cum bine ai anticipat, participam la astfel de cursuri. de obicei sunt de specialitate si cele mai multe sunt tinute de danezi, mai ales dupa lansarea unui nou produs pe piata. In noiembrie am fost insa la altfel de curs, unul despre tehnici de comunicare si vanzare. Daca pe partea de comunicare am avut ceva de invatat, pe partea de vanzari am venit…cum m-am dus. O tocilara isi spunea o poezie care, dupa parerea ei, se potriveste si la anvelope si la biscuiti. Din pacate nu s-a mulat pe obiectul nostru de lucru, daca o scoteai din fraza era pe nicaieri, iar la sfarsit ne-a dat si o PALMA: „Solutia cresterii vanzarilor este profesionalismul”. Pana acum am lucrat ca amatori????? Dupa o facultate de psihologie facuta la distanta vii si spui unor oameni care nu mai au maneci la camasa dupa atatia ani de scoala ca ar trebui sa dam dovada de mai mult profesionalism??? Sunt foarte multe firme de „formare profesionala” si prea multi fac cursul de formatori. Eu cunosc cateva persoane si va spun un lucru: nu ma mai vad sefii curand la asa ceva.
Din pacate asta este o realitate nu doar in firmele de training. Cei care ar trebuie sa „educe” sa iti aduca ceva nou, vin cu o serie idei fixe, preconcepute, pe care le citesti in orice carte de profil, fara pic de valoare adaugata.
Chiar sper sa ne povesteasca Razvan cum a fost, pentru eu sunt mai mult interesata de latura de „comunicare” a unui training de genul asta.
Sincer, eu chiar as fi dispusa sa platesc pentru un training bun, daca cineva mi-ar garanta ca este intradevar util. Invatarea este un proces continuu si daca am scapat de facultate si MBA nu trebuie sa intram in conservare 🙂
felicitari !!!!!!!!!!!
I have already a TOT, insa din pacate nu mi-am organizat nici un training. Dar poate va veni si vremea cand va trebui :p
bun…felicitari !