excursii-razvan-pascu

UPDATE: Cititi la comentarii, raspunsul senatorului Iulian Urban, expert in drept, referitor la problema expusa de mine in acest articol.

Am 2 telefoane de la Zapp care imi sunt inutile si pe care nu le-am mai folosit de multe luni de zile. Saptamana trecuta imi gasesc putin timp sa sun la Relatii Clienti pentru a le inchide.

Voi reproduce pe scurt, din memorie, discutia telefonica:

Eu: Doresc sa reziliez 2 abonamente. Pentru unul a expirat perioada contractuala, pentru celalalt va expira in aprilie.
Operator: Dar ce s-a intamplat, ce anume v-a nemultumit?
Eu: Nu e nimic care sa ma fi nemultumit. Pur si simplu vreau sa renunt la ele pentru ca, dupa cum puteti vedea, nu le-am folosit de mai bine de jumatate de an.
Operator: Dar nu doriti sa va schimbam abonamentul? Poate v-ar ajuta un alt tip de abonament.
Eu: Dupa cum v-am spus, nu le folosesc deloc. Degeaba imi schimb abonamentul, daca tot nu le folosesc. Vreau sa le inchid.
Operator: Dar poate doriti sa schimbati modelul telefoanelor. Va putem oferi alte modele.
Eu: Dupa cum am mai spus de mai multe ori, doresc sa reziliez abonamentele, pentru ca nu le folosesc. Ce sa fac cu alte telefoane?
Operator: Eu va recomand sa va schimbati abonamentul. Avem unul nou cu foarte multe minute nationale incluse si internet pe mobil.
Eu: (dupa vreo 10 minute) Vreau doar sa reziliez abonamentele!
Operator: Daca nu va intereseaza un alt abonament pe Zapp, ce ati spune sa faceti o portare a numerelor pe Cosmote?
Eu: (stiind unde bate si ca Zapp a fost cumparat de Cosmote) – Nu ma intereseaza.
Operator: Dar la Cosmote aveti tarife avantajoase, multe minute si telefoane la preturi foarte bune.
Eu: Stiu asta, insa nu ma intereseaza.
Operator: Dar eu cred ca portarea pe Cosmote este cel mai bun pas pe care ati putea sa il faceti acum. Va recomand asta.
Eu: (dupa inca 5 minute) Multumesc, insa nu ma intereseaza. Vreau doar sa reziliez cele 2 abonamente. Credeti ca terminam astazi convorbirea asta telefonica?
Operator: Va rog sa asteptati cateva clipe.
Operator: (dupa 5 minute): daca doriti sa reziliati abonamentele, trebuie sa platiti o taxa de 125 euro pentru fiecare telefon.

Logic ca ma enervez. Dupa ce stau 20 de minute la telefon ca sa imi expuna oferta Zapp si Cosmote si sa ma convinga sa nu renunt la cele 2 abonamente, imi spune ca trebuie sa platesc 250 de euro. Pentru ce naiba? Imi baga fraza cu contractul…."asa scrie in contract, l-ati semnat". Ce pot sa mai spun? Nimic.

Povestea este urmatoarea: Acum vreo 5-6 ani am semnat intr-adevar acest contract si am citit ca pentru a putea renunta la un abonament Zapp trebuie sa faci o cerere scrisa cu fix o luna inainte sa iti expire abonamentul. Daca nu ai facut cererea in ziua respectiva, abonamentul ti se prelungeste automat, cu inca un an. Si pentru ca am citit clauza asta stupida, atunci am facut cererea la timp. Acum vreo 2 ani insa, avand contractele libere si putand rezilia oricand, cei de la Zapp ma conving telefonic sa imi dea nu stiu cate sute de minute, SMS-uri, telefon ieftin si alte porcarii, in schimbul prelungirii perioadei contractuale. Accept. Totul se face telefonic, nimic scris. Insa bineinteles, nimeni nu imi reaminteste de cererea aceea stupida care va trebui facuta la un moment dat. Si acum, dupa 2 ani, uit sa o fac, motiv pentru care perioada contractuala mi se prelungeste automat. De la Zapp…fara numar!

Citesc pe forumuri si toata lumea se plange de Zapp din cauza acestei clauze abuzive. Iar pe site-ul amicului de blogareala, senatorul Iulian Urban, la categoria “plangeri Zapp” gasesc o gramada de plangeri (click aici).

Ce pot sa fac acum? Sa imi pierd vremea prin tribunale. Nu se merita pentru 1 milion pe luna. Insa merita sa scriu asta pe blog, pentru ca macar o mie si ceva de oameni sa nu mai ia teapa de la Zapp.

Voi ce parere aveti?

Razvan Pascu

46 comentarii

  1. Ovidiu
    19.01.2010 la 09:31

    clauza asta de la zapp o stiam de mult timp, sunt smecheri iar oamenii fraieri ca semneaza si nu se uita. nu spun ca e neaparat si cazul tau insa trebuia sa fii atent. insa daca iti expirase abonamentele si ti s-a facut reinnoire prin telefon trebuie sa te anunte si asta, dar probabil cin inregistrarea telefonica au spus „conform contractului” si atunci sunt acoperiti

  2. Elena Visan
    19.01.2010 la 09:45

    compaiile de telefonie mobila sunt printre cei mai mari tepari. astfel de clauze exista si la Orange dar ti se prelungeste abonamentul cu doar o luna iar la Vodafone cu doar o zi. astia de la zapp sunt disperati saracii ca le pleaca oamenii din retea

  3. Anca Dima
    19.01.2010 la 10:38

    Multumim pentru sfat, nu mi-am facut si oricum nu aveam de gand sa imi fac ab la zapp. am un prieten care avea acum vreo 2 ani intermet mobil prin zapp (avea un telefon mic si il lega prin cablu de calculator sau laptop). and iesea din bucuresti nu mai mergea 🙂

  4. rizica
    19.01.2010 la 11:26

    Acu` vreo trei ani am avut si eu abonament Zapp si pentru a avea semnal, trebuia sa ies din birou de fiecare data.Iarna era mai greu….

  5. Donosa Cosmin Ionut
    19.01.2010 la 11:31

    Prietene eu am contract la zapp fix tel si acum am probleme cu telefonul… problema ta se poate rezolva in felul urmator: acea clauza sa SCOS si poti inchide oricand vrei. ANRCTI(Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii) controleaza toti operatorii din Romania , poti sa te adresezi lor cu problema ta, mai poti sa te duci pe strada Transilvania daca esti din Bucuresti sa depui o cerere la OPC si iti garantez ca se rezolva. Dar pana sa faci toate astea suna la zapp si cere la departamentul contracte si promoti si vorbeste acolo sa-ti inchida si zile de clauza care sa scos si zile si de opc si anrcti . Daca nu te descurci ma intalnesc eu personal cu tine pt ca stau in Bucuresti si sune eu la zapp in numele tau adica ma dau drept tu si iti rezolv eu problema gratis. (inainte sa sun in numele tau trebuie sa-mi dai cateva date ca sa stiu ce sa spun cand ma intreaba aia , gen cnp serie buletin de talii despre abonamente samd). Am mai vorbit si pt prieteni de-ai mei si am rezolvat. Ideea e ca toti operatorii au princiipii asemanatoare cand vine vorba de rezilieri . Eu folosesc telefonul mobil din 2002 si am avut contracte la toti operatorii si te rog sa ma crezi ca am experienta cu ei. E O PROSTIE SA PLATESTI AIUREA DACA NU AI NEVOIE DE SERVICIILE LOR SI SA TE DAI BATUT CAND PROBLEMA SE REZOLVA FFF. USOR . Te rog sa-mi scrii pe mail despre cum decurge problema si sa-mi ceri ajutorul daca ai nevoie.

  6. 19.01.2010 la 11:37

    Si eu am avut abonament la zapp dar de internet mobil, acum multi ani. Nu l-am tinut decat un an dar cererea de reziliere o facusem cu 3 luni inainte tocmai pentru ca un operator de la ei scapse pasarica cu clauza aia. Ce mi s-a parut interesant e faptul ca dupa reziliere 2 ani de zile am primit facturi cu 0 lei de plata.

    Cand vreti sa faceti rezilieri de contracte cereti direct la departamentul de rezilieri ca altfel va tin ore intregi la telefon.

    Cei de la orange sunt cei mai amuzanti. Cu o luna inainte sa imi expire perioada obligatorie de contract ii sun si le spun sa-mi faca o noua oferta daca vor sa raman abonatul lor. Astept vreo doua saptamani si nu primesc nimic. Ii sun si se apuca sa-mi faca oferte din ce in ce mai proaste, mult mai proaste decat cea pe care o aveam. Ma enervez si-i zic sa-mi faca legatura la rezilieri. Astept 5 minute si pica legatura. Apoi sun si cer direct la rezilieri. Iar ma pun sa astept iar pica legatura. Ma enervez si ma duc direct in orange shop. Acolo ma preia o tanti care imi face o oferta incredibila: Sa imi prelungesc abonamentul pe doi ani cu un nou tip de abonament care are exact acelasi numar de minute nationale incluse dar cu 50% mai scump. Ma uit la ea si o intreb daca am fata de prost. Apoi ii cer sa imi rezilieze contractul. Facem toate actele necesare si se ofera ca din bunatatea lor sa imi platesc ultima factura pe puncte. Cum nu mai primesc ultima factura am zis ca si-au oprit din pucte si ma bucuram ca am terminat-o cu ei. Dupa vreo 2 luni ma suna o tipa de la o companie care se ocupa cu recuperarea sumelor de la restantiei sa-mi zica ca orange m-a bagat in baza de date a rauplatnicilor pentru o restanta de 7 lei care intre timp a ajuns la 13 lei din cauza penalizarilor. Mai departe a urmat un scandal monstru!

  7. 19.01.2010 la 12:21

    Eu n-am avut si nu o sa am niciodata Zapp. Multumim pentru redarea fina si cu tilc a celor intimplate.

  8. Lau
    19.01.2010 la 12:31

    Macar accepta portabilitatea aia la Cosmote si ce-ti mai ofera ei, ca tot le dai milionu` de pomana pe luna! Tampenia asta cu clauzele in contracte o invoca toti. Dar te sucesc pe o mie de parti, astfel incat sa nu-ti dai seama atunci pe moment si sa preferi o prelungire. De-asta te-a si ofertat atat, iar apoi te-a lasat sa astepti, crezand ca poate te razgandesti! 🙂 Sincer, chiar imi pare rau de situatia asta, insa macar profita de banii aia, nu-i arunca in vant.

  9. dalila
    19.01.2010 la 13:18

    veche poveste!
    astia sunt ca raia….
    din pacate degeaga ne vaitam ca nu ne aude nimeni!

  10. larisa
    19.01.2010 la 16:05

    dar cum sa prelungesca fara semnatura titularului ? sau cel putin sa te anunte printr un mesaj telefonic macar !!!! sincer eu la orange n am avut probleme de genul acesta si am reziliat vreo doua contracte cu ei .N am intampinat o astfel de clauza.La cosmote am intampinat o alta clauza pe care eu o consider abuziva cea in care primele 6 luni din perioada contractuala nu aveam voie sa mi micsorez valoarea abonamentului(de marit putem linistita ).Si iti fac oferte bune la costuri mari si daca se intampla sa ramai fara bani si esti nevoit sa strangi putin cureaua reducand din costuri….riscand sa nu le mai poti plati valoarea abonamentului ,pur si simplu ne le pasa si esti obligat sa platesti in continare .Oricum este abuziv! Eu zic sa rezolvi situatia prin OPC.Nu are rost sa le dai nici macar 2 lei in plus.Asa cum ti au facut tie sigur vor mai face la multi altii .

  11. Razvan Pascu
    (author)
    19.01.2010 la 17:23

    Atasez mai jos raspunsul primit astazi de la Iulian Urban, pentru cele prezentate mai sus.

    Va recomand si voua: http://www.urbaniulian.ro/

    From: Iulian Urban
    Date: 2010/1/19
    Subject: Fwd: din mailul meu
    To: Razvan.Pascu

    Salut Razvan Pascu
    Inteleg din povestea ta nefericita cu Zapp ca nu vrei sa iti pierzi timpul prin tribunale. Exact pe acest gen de atitudine mizeaza si ei, si uite asa fac profituri uriase intrucat multi renunta , prefera sa isi cumpere o falsa liniste platind acesti bani.
    Legea promovata de mine in Parlament trebuie sa fie adoptata si de Camera Deputatilor astfel incat va mai dura pana ce asemenea clauze contractuale vor fi scoase oficial in afara legii. Ele sunt posibile in acest moment prin specularea unor „falii” create in lege si introduse in contractele semnate cu clientii stiind faptul ca in Codul Civil scrie negru pe alb ” Contractul este legea partilor”.
    Dpvd personal al meu, situatia se putea rezolva daca ANPC intervenea in forta intrucat o clauza contractuala devine ilicita, imorala si poate fi considerata nelegala daca :
    – incalca un drept al consumatorului [ si avem art. 11 din Legea Codului Consumului care spune ca orice vanzare fortata de servicii este interzisa , adica faptul ca nu poti fi obligat sa platesti aceste sume de bani in schimbul carora nu primesti nimic de la Zapp]
    – creeaza o pozitie dominanta, abuziva si duce la o imbogatire fara just temei pentru una din partile contractuale.
    In acest context, iti recomand sa faci o sesizare catre OPC Bucuresti, sa le trimiti atasate toate actele doveditoare plus o notificare in care ceri Zapp sa constate ca tu vrei incetarea contractului, si sa astepti sa iti comunice rezultatul investigatiei; Cred in continuare ca este extrem de important ca toti cei pagubiti in asemenea situatii sa mearga in Justitie pentru ca, ORICE DREPT CARE NU SE EXERCITA SA ATROFIAZA, adica putem spune ca in acest moment Romania este raiul multinationalelor care incalca dreptul consumatorilor in primul rand din cauza lipsei de reactie a societatii civile, care asteapta mereu ca cineva sa intervina pentru ei si in locul lor; Trebuie sa ne obisnuim sa reactionam, sa ne aparam pentru ca astfel investim intr-un viitor mai corect si obligam indirect furnizorii de servicii si produse sa ne respecte pozitia noastra de clienti si consumatori.
    Succes
    senator Iulian Urban

  12. Razvan Pascu
    (author)
    19.01.2010 la 21:35

    Asta sunt convins, ca mi-a spus ceva gen „se prelungeste conform contractului”…

  13. Razvan Pascu
    (author)
    19.01.2010 la 21:35

    Cu celelalte companii nu am avut probleme mari. Pana acum.

  14. Razvan Pascu
    (author)
    19.01.2010 la 21:36

    Acum cred ca nu se mai pune problema se semnal.

  15. Razvan Pascu
    (author)
    19.01.2010 la 21:37

    Multumesc mult. Ai fost foarte saritor. Sa vedem ce rezolv si daca nu ma descurc, te anunt. Oricum, dupa ce am citit ce mi-ati scris voi, sunt hotarat sa rezolv problema, asa ca va multumesc tuturor.

  16. Razvan Pascu
    (author)
    19.01.2010 la 21:38

    Macar s-a rezolvat? 🙂

  17. Razvan Pascu
    (author)
    19.01.2010 la 21:38

    🙂

  18. Razvan Pascu
    (author)
    19.01.2010 la 21:38

    Da, sunt hotarat sa rezolv. Mersi tuturor pentru sprijin.

  19. Razvan Pascu
    (author)
    19.01.2010 la 21:39

    Hey, lume noua! 🙂

    Bine ai revenit!

  20. Razvan Pascu
    (author)
    19.01.2010 la 21:41

    Am inteles! Nu ma las! 🙂

  21. ana
    19.01.2010 la 21:48

    Buna Razvan ! si eu sunt una din abonatele la zap care am platit aproape 1an pt 3 telefoane de pomana. interesant este ca am facut cererea cu o luna inainte asa cum au cerut numai ca nu mai spuneau nimic de rezilierea mea . Nu am platit ultima factura si astfel au stiut sa ma sune …..in cele din am resusit rezilierea contractului.azi mi-a venit inca o factura ca mai am de achitat 0.47 ron .:D

  22. 19.01.2010 la 22:31

    Eu cred ca nu as mai plati nici o factura si as astepta reactia lor. Contractele prelungite prin discutii telefonice nu au tocmai o baza juridica si cred ca din punct de vedere juridic sunt chiar nule neputand fi folosite ca si proba.
    Pe sfaturile lui Urban nu m-as baza 100%, am mai urmarit pe site sfaturile lui si cateodata a fost pe langa. Insa ideea e foarte buna, nu trebuie sa acceptam toate abuzurile lor si sa apelam mai des la OPC (poate isi vor face si ei candva treaba si nu dupa cum primesc spaga).

  23. Albert
    20.01.2010 la 01:01

    te mai mira ceva?astia sunt niste excroci,ca toti ceilalti…orange,cosmote,vodafone…toti fura…eu am patit cu MMS…aveam un ab la vodafone de 100E si aveam un pachet ok de minute,nationale in retea si la un momentdat am dat cateva MMS uri in jur de 5 maxim 5 cand mi-a venit factura …scria 47 de MMS…am sunat scandalul de rigoare…si-au cerut scuze dupa ce am stat 2 ore in tel si am tipat…dupa care luna urmatoare am primit pe factura 20 MMs si am le-am spus ca nu mai platesc nimic pana nu il reziliaza contractul dupa care m-am dus si am platit ce avea si gata cu ab lor…

  24. dragon00
    20.01.2010 la 08:19

    Ba! esti cam prost! informat am vrut sa zic… ai incercat tu sa reziliezi mai devreme si nu ai reusit? ce va mai place la astia care va credeti stapanii lumii, cum dati de un pic de cascaval, sa va dati victime!!! daca citeai un pic (dar ma indoiesc ca in infatuarea ta, ai face vreodata asta cu un contract) nu mai postai aici aberatiile tale stupide… la zapp nu tb fix in ziua aia, insa nu tb sa depasesti io anumita data… adica daca ai facut contract pe 1 mai 2008 ai obligativitate pana la 1 mai 2009… daca trimiti rezilierea la 1 feb 2009 nu se intampla nimic… toto ce tb sa faci e sa te informezi un pic… UPS, am uitat… voi astia le stiti pe toate dinainte…Urban iti spune clar, daca stii sa citesti, sunt legi facute pt cei bogati, sa devnia si mai bogati! ia fa un abonament la alta firma de telefonie, sa vezi cam ce probleme sunt… crede-ma , in afara de Cosmote am avut la celalalte firme abonamnete si a trebuit sa aleg dintre toate relele pe cea mai putin rea pt mine….
    in concluzie, gaseste alte subiecte de intoxicat lumea, ca esti plictisitor!!!!

    te salut cu stima si fara niciun pic de respect!

  25. 20.01.2010 la 10:35

    Am rezolvat-o pana la urma dar tot figurez in baza de date a recuperatorilor.

  26. Razvan Pascu
    (author)
    20.01.2010 la 12:00

    🙂 La ce reactie ai, cred ca te-ai ratacit pe blogul asta…trebuia sa tastezi libertatea.ro

  27. Razvan Pascu
    (author)
    20.01.2010 la 12:02

    Eu sincer nu am avut probleme pana acum si asta le-am spus si lor cand m-au intrebat de ce reziliez. Le-am spus ca nu reziliez pentru ca sunt nemultumit, ci pur si simplu pt ca nu imi mai trebuie acele telefoane.

    Dar am auzit la multi prieteni de probleme precum cea descrisa de tine.

  28. Razvan Pascu
    (author)
    20.01.2010 la 12:04

    Nu, pentru ca le-as face jocul daca nu as mai plati. O sa incerc sa reziliez.

    P.S. Din nou iti spun: superbe pozele tale de pe blog! 🙂

  29. Razvan Pascu
    (author)
    20.01.2010 la 12:04

    Sa nu uiti sa o platesti 🙂

  30. Eugen
    20.01.2010 la 12:37

    Ai incercat sa schimbi abonamentul de telefonie pe unul de internet? yapp are cel mai bun interenet mobil de pe piata si ceilalti operatori urmaresc deciziile zapp pentru a nu ramane de caruta. De ex acum cateva luni abonamentele ZAPP au fost ieftinite si imediat la cca 2 zile oferta vodafone s-a schimbat. p.s. acum nu mai este acea clauza in contracte. tu probabil ai un contract foarte vechi.

  31. Razvan Pascu
    (author)
    20.01.2010 la 13:40

    Eu nu discut de internet mobil, am doar 2 abonamente de voce. Am avut acum cativa ani si internet mobil dar mergea foarte prost.

    Contractul e ok, am multe minute, dar nu le folosesc. Renunt la el pt ca nu il folosesc, nu pentru ca nu ar fi ok.

  32. Eugen
    20.01.2010 la 14:23

    Nu vorbeam de tipul de abonament si de contract in sine. In noul format de contract nu mai este clauza de care ai vorbit.
    „Daca privim omeneste ceea ce ai patit te inteleg dar daca ne referim strict legal / contractual …nu ai dreptate”. Aici am citat un clasic in viata 🙂

  33. Razvan Pascu
    (author)
    20.01.2010 la 14:32

    Multumesc ca ma citezi. 🙂

    Tu vorbesti de 2 lucruri diferite. In cazul tau, ca ti-au ridicat masina pt ca ai parcat in intersectie pt ca nu aveai loc de parcare in alta parte 🙂 te-am inteles omeneste (ca nu aveai alta solutie, nefiind locuri de parcare), insa nu aveai dreptate conform legii. Si ti-am spus-o. 🙂

    In cazul meu, cum sa nu am dreptate? Ce vina am eu ca s-a prelungit contractul pe tipul vechi de contract care cuprindea acea clauza stupida?

    E culmea: mi-a expirat perioada pentru care am semnat contractul si tot nu ma lasa sa ies din retea….

  34. Albert
    20.01.2010 la 14:43

    @ dragon OO bah baiatule…eu nu stau sa ma cert cu tine…daca nu platesti o factura timp de 2 luni iti opresc contractul si apoi te info ca treb sa platesti suma X, te duci frumos si platesti si esti pe liber…si daca vrei dupa 1 luna te duci din nou la aceeasi companie si iti faci ab dar mai platesti o garantie de 50E,dc sa le platesc ciordelile lor, eu platesc ce am cerut nu ce vor ei…atat…si asta cu banii imi pare rau ca esti frustrat…aici nu vb de cine are bani si cine nu…aici vb de o problema cu care se confrunta mai multe persoane,nu numai eu,tu, razvan etc…

  35. 20.01.2010 la 22:58

    Bafta la negociere … sper sa reusesti.

    PS: mersi de aprecieri.

  36. 21.01.2010 la 16:20

    daca nu te duci sa o platesti te vor suna aia de la recuperari peste 2-3 luni sa-ti spuna ca ai de plata vreo 15-20 lei

  37. 22.01.2010 la 08:11

    Intr-adevar, ne meritam soarta pentru ca suntem prea comozi ! Ar trebui sa luptam pentru drepturile noastre.

  38. 22.01.2010 la 11:05

    Ehehe, si eu am avut probleme cu cei de la Zapp, nu vroiau sa-mi rezilieze contracutl si am refuzat sa le mai platesc facturiile dupa ce le-am depus cererea de reziliere inregistrata la shop. Iar dl Urban recupera atunci debite pentru ei si mi-a trimis o scrisorica cum ca trebuie sa le platesc sute de euro despagubiri si sa le returnez telefoanele pe care le platisem si multe altele. Am asteptat procesul de vreo 5 ani dar nu a mai venit ;). Sunt niste marlani, am patit-o si la Orange la fel, am un nr de tel din 98 pe care l-am tot cesiunat de pe o companie pe alta si apoi pe persoana fizica si tot asa, iar acum 2 ani ma trezesc cu niste debite ramase de la cesiuni si cand le-am cerut sa-mi demnstreze cu facturi detaliate convorbirile daca nu sunt dublate pe ambele facturi, nu mi-au mai trimis raspuns :)))). Dar culmea telefonul meu functioneaza, iar dupa cunostintele mele daca esti dator iti suspenda abonamentul ;).
    Asta e, hotie la drumul mare, dar depindem de ei.

  39. 26.01.2010 la 18:21

    Sfatul unui patit : te duci frumos la zapp . ii anunti ca acea prelungire de contract nu este semnata de catre tine si orice intelegere verbala , telefonica …. in instanta nu prea conteaza legal daca prelungirea de contract nu este semnata , exact ca si cum tiasi vinde masina cu o strangere de mana …

  40. 01.02.2010 la 00:34

    Sunt si eu unul din abonatii zapp am chiar 5 ani la ei dar in ultimele doua luni sau schimbat total imi tarifeaza emiterea facturii lucru care atunci cand am facut contractul a fost gratuit,imi tarifeaza chiar si sms trimise catre nr portate din alte retele pe zapp smsuri care ar trebui scazute din cele 500 incluse in abonament asa cum se intampla cu apelurile catre aceleas nr portate care sunt scazute din cele 1000 incluse in abonament.Imi poate spune cineva daca in acest caz pot cere rezilierea contractului pt nerespectarea acestuia si in ce fel.Multumesc anticipat.

  41. razvan
    20.06.2010 la 15:18

    Inca un om minitit de zapp… astazi am vazut ca mi-au schimbat planul tarifar la un zapp fix fara sa ma anunte, asta dupa ce cu cateva saptamani inainte mi-au facut un abonament pe 2 ani pentru internet si „bonus de fidelitate abonament gratuit” de 6 euro.
    Sa nu cumva sa acceptati oferte de la firma SC. REPERSTAR S.R.L. Au facut contracte la zapp mintind in legatura cu oferta si perioada contractuala, si acum nu mai raspund la telefon.
    Maine ma prezint la protectia consumatorului. Daca mai e cineva in situatia mea si vrea sa dea in judecata zapp astept mail la [email protected]

  42. Pavel
    13.08.2011 la 19:59

    E nu stiu daca va citi cineva aceasta mica problema a mea dar am sa scriu pe mai multe forumuri deschise .
    Deci eu personal am abonament zapp de 2,5ani si am bagat si ceva din neamu meu sa fie la zapp si acu vreo 4 zile nu merge zappu deloc eu lucrez in Cluj cei de acasa telefoneaza pe orange ca nu au nett ce sa fac ca cei de la „Zapp” baga robotu si aia de acasa vor nettu asta e in ROMANIA nimic nu merge perfect.

  43. 04.09.2012 la 19:48

    ***NESIMŢIREA COMPANIEI ZAPP***
    Numărul de la serviciul de relaţii cu clienţii (0214024444) pare a fi un număr de romtelecom, însă intraţi pe portabilitate.ro şi verificaţi-l, rezultatul va fi că numărul 0214024444 este portat în reţeaua telemobil deci e un număr cu suprataxă, niciun furnizor de servicii cu minte, nu face asta (de exemplu: orange – 0212033033 – număr de romtelecom, nu este portat, fără suprataxe).

    ***PROBLEME CU ZAPP***
    În primul rând mulţumesc că am dat peste acest articol şi am aflat că cu 30 de zile înainte de expirarea contractului, pot să-l închid.

    Am de aproape 2 ani un modem evdo de la zapp, plăteam 40 lei pe lună şi mergea foarte prost (16 kb/s), am sunat la ei, mi-au propus un abonament mai mare şi am luat cel mai mare abonament evdo la 10 gb trafic cu 63 lei pe lună, la fel merge cu 14 – 20 kb/s ziua şi după 1 noaptea cu 35 – 50 kb/s, nu pot să-l modific.
    Dacă vreau să sun la ei consum bani de pe telefon degeaba, îmi pune muzică 20 de minute, dupaia intră robotu şi îmi spune că operatorii sunt ocupaţi să sun mai târziu, la fel şi cu formularul de contact de pe zappmobile.ro sau zapp.ro nu răspunde nimeni la el.

  44. 11.08.2015 la 13:26

    Si mama mea a avut abonament la orange, nu zapp dar cand a cerut sa se inchida abonamentul asa au si facut desi ei au incercat s-o faca pe mama sa nu renunte. Mama mea a fost mai tare decat cei de la Orange.

  45. 17.01.2018 la 00:31

    Din Zapp a mai rămas doar pagina de site. În rest nimic. Pentru mine, site-ul a rămas doar un, ,muzeu” online cu ,,antichitati” tehnologice. Restul… amintiri…

Vezi aici mai multe imagini de pe pagina mea de Instagram! Urmareste-ma pe Instagram! Click aici!