Heineken este in cautarea calatorului roman legendar, capabil sa se adapteze la situatii neasteptate. Cei care doresc sa porneasca intr-o calatorie inedita pot intra in competitia lansata de Heineken in mediu online, in perioada 15-29 iunie, pe website-ul companiei: http://www.heineken.com/ro/voyage/incepe-calatoria.aspx

Miza? O calatorie legendara, inovatoare si progresista, marca Heineken.

Competitia online face parte din cea mai noua campanie lansata de brandul de bere, The Voyage, care este cea de-a cincea editie a campaniei integrate Heineken, denumita Legends. Provocarea lansata in aceasta vara ii vizeaza pe consumatorii aflati in cautarea de experiente unice, care se pot intampla doar o data in viata. Prin campania „The Voyage”, Heineken propune un experiment curajos, prin care va afla ce pot face oamenii atunci cand sunt scosi din cotidian si inspirati sa-si depaseasca limitele in confruntarea cu marele necunoscut.

Brandul Heineken – purtand numele familiei fondatoare – este disponibil in aproape toate tarile de pe glob si este cel mai valoros brand international de bere premium din lume. Mai mult, este printre putinele beri care imi plac.

Avand in vedere premiul care consta intr-o calatorie cu adevarat deosebita, va invit sa va inscrieti in concurs accesand aceasta aplicatie de Facebook sau website-ul campaniei. Iar daca veti castiga, eu o sa va invidiez maxim. 🙂

2 comentarii

  1. psi
    27.06.2013 la 13:56

    eu am fost la fabrica de bere din amsterdam, deși nu sunt consumatoare a acestui produs (ce scorțos sună) dar pot spune că ce am văzut acolo, mândria olandezilor nu poate fi descrisă. a fost una dintre experiențele mele inedite și plăcute în acest oraș.
    desigur că și voyage heineken nu poate fi altfel.

Vezi aici mai multe imagini de pe pagina mea de Instagram! Urmareste-ma pe Instagram! Click aici!