fbpx
excursii-razvan-pascu

Cu sprijinul Roton si al lui Razvan Marc, astazi imi permit sa fiu generos. Oferta este valabila doar astazi, iar procedura e urmatoarea: cei care intra astazi pe blog si vor sa se inscrie in concurs, trebuie sa ma convinga prin comentarii ca merita acest DVD cu autograf de la Razvan Marc.

Iar pentru a ma convinge ca meritati, vreau sa imi spuneti care este vacanta ideala pentru voi, cum vedeti voi cea mai frumoasa vacanta (cat timp, unde, ce fel de vacanta, daca prin agentie sau pe cont propriu, la ce pret sau cu cine).

Si pentru ca Spiritul Craciunului ma cuprinde din ce in ce mai tare, ๐Ÿ™‚ astazi nimic nu este obligatoriu (nu e obligatoriu sa atingeti toate punctele enumerate de mine) si nu exista nici un alt criteriu in afara de originalitate si putere de convingere.

Astept comentariile voastre (doar astazi, pana diseara la 12 noaptea).

Succes!

Razvan Marc este realizatorul emisiunii de calatorii Bazar, difuzata in fiecare miercuri pe TVR2 de la ora 21 (cate 2 emisiuni). Razvan a lansat acum ceva timp DVD-ul documentar โ€žSubzeroโ€ prin intermediul caruia โ€žputeti ajungeโ€ in zona nordica a Europei, iar cei care indragesc marea, apa, caldura, soarele sau nisipul, pot descoperi Litoralul turcesc al Marii Egee, noul DVD al lui Razvan (cel pe care il ofer astazi ca premiu).

Cei interesati pot citi pe blogul meu un interviu cu Razvan Marc.

Razvan Pascu

45 comentarii

1. 15.12.2009 la 08:19

Pentru mine o vacanta ideala inseamna o vacanta pe cont propriu, la pret redus, in Asia, pe o perioada de cel putin trei luni.
    Chiar m-am gandit serios la o astfel de vacanta, dar in viitorul apropiat din pacate nu se poate.
    Excursia suna asa: pentru ca imi plac trenurile trebuie sa experimentez cea mai lunga calatorie cu trenul din lume: Transsiberianul. Deci ma duc in China cu trenul, dupa ce vizitez cateva zile Moscova si Sankt Petersburg.
    Daca e sa fie prima data cu transsiberianul, vreau sa fac calatoria completa, fara sa ma mai opresc pe drum, asa ca la Beijing stau o saptamana, caci sunt multe de vazut si dupa atata timp cu trenul trebuie o pauza mai lunga. Timp de o luna ma plimp prin China, calatorind in special cu trenul si dormind la hoteluri de 10 euro de persoana. Printre destinatiile principale: Xi’an, Shanghai, Hangzhou, Guilin.
    Dupa atata timp printre chinezi trebuie schimbat peisajul. Nu foarte mult: Malaysia e fascinanta, mai ales lui Varu’ Cristea care descria asa frumos locurile pe vremea cand isi facea veacul pe acolo. KL, Melaka, Genting Highlands, Cameron Highlands, Taman Negara, Perhentian Islands, Langkawi, Georgetown sunt doar destinatiile principale, care nu trebuie ratate in Malaysia, asa ca e de stat cel putin trei saptamani. Singapore merita si el cateva zile, putina civilizatie face bine, in mijlocul asiei, la cel mai inalt nivel.
    De aici inainte depinde de timpul ramas dar 4 destinatii din tarile Asiei de Sud-Est se remarca in mod special: Angkor Wat-perla Cambodgiei, Bali – Paradisul Indonezian, Bagan – minunea birmaneza interzisa , Ha Long Bay – s-a teerminat razboiul in Vietnam, iar tara are foarte multe de oferit.
    Thailanda, Laos, Filipine sunt pate la fel de frumoase si interesanta dar le las pe altadata, doar nu poti vedea toata partea asta a Asiei intr-o singura vacanta. In plus, sunt motive excelente ca sa ma intorc mai tarziu aici.
    Mi-am facut si un calcul, pe o durata de 3 luni ar costa 4000 de euro(cam jumatate trensportul si cazarea, restul mancarea si alte cumparaturi), plus 1000 rezerva de urgenta. Cam asa arata vacanta mea ideala, sper sa am ocazia sa o pun in practica intr-o zi.

2. tot ea
    15.12.2009 la 09:12

Vacanta mea ideala e oriunde cu persoana iubita langa mine .
    Mai frumos de-atata nici nu se poate dezvolta.
    Ce sa pot sa spun mai mult de atat ?
    Eu cred ca merit DVD-ul .

3. tot ea
    15.12.2009 la 09:13

๐Ÿ˜›

4. Codrin A.
    15.12.2009 la 09:29

Salut. Nu va voi spune cum cred ca arata vacanta ideala pentru mine. Va voi spune cum a fost vacanta ideala pentru mine. A fost acu 2 ani, pe Coasta de Azur. Si a fost ideala pentru ca am fost impreuna cu sotia. Ne-am rezervat o casuta undeva langa Nisa, mancare am cumparat din supermarket, apoi gatindu-ne-o singuri, iar deplasarea am facut-o cu masina personala. A fost superb. Am avut piscina noastra, cazarea a fost excelenta, ca sa nu mai spun ca in gradinuta casei care a fost a noastra timp de o saptamana, erau si cativa palmieri. Pentru cei care zic ca e scumpa Coasta de Azur ii contrazic total. Am stat o saptamana si am cheltuit, in afara de combustibil, tot atat cat am fi cheltuit in Romania. Iar de vizitat, am vizitat aproape tot ce se poate vizita in acea regiune, mai ales Monaco, orasul ideal. E vacanta ideala si mai ales accesibila. Incercati-o!

Si pentru ca urmatoarea vacanta dorim sa o petrecm pe litoral, inca nu ne-am hotarat care: Bulgaria – Grecia – Turcia, cred ca acest dvd vine exact ca o manusa pe mana rece in acest anotimp.

5. Doina
    15.12.2009 la 09:39

Normandia Superioara , pe cont propriu, rezervari cazare de pe site-uri web specializate, cu familia, fara telefoane mobile, cu avionul, trenul si bicicleta.
    Pretul… nu am idee.
    Sa uit de multe lucruri macar pentru o saptamana doua.

6. cristi
    15.12.2009 la 09:50

vacanta ideala pt mine ar fi alaturi de iubita mea si cu niste prieteni(stii tu).as pleca prin america de sud timp de vreo 3 luni si as vizita cat mai multe tari cu putinta.mi-as planifica singur toate rutele,as dormi pe la hosteluri sau unde e mai ieftin ca sa pot sa vizitez cat mai mult.

7. Gradinariu Ionela Maria
    15.12.2009 la 09:55

Pentru mine vacanta ideala ar fi undeva pe litoral.Nu conteaza daca e pe litoralul turcesc, bulgaresc , e in Miami sau Caraibe, important e sa fie plaja, soare, curatenie si liniste sa ma pot bucura cu sotul si cu prietenii ๐Ÿ™‚

8. Miroiu Cristina Mirabela
    15.12.2009 la 10:08

Chiar daca mi-as dori sa vizitez toata lumea, am sa scriu despre o vacanta ideala care mi se pare si realizabila din punct de vedere financiar. Vacanta mea ideala ar dura sa zicem 3 saptamani, ar fi impreuna cu iubitul meu si locul ar fi Insulele Ciclade din Grecia. Am pleca cu avionul pana in Atena, cu bilete rezervate din timp, aproximativ 300 de euro dus-intors 2 persoane. Perioada ar fi al inceputul lui septembrie pentru ca atunci cazarea este mai ieftina, nu mai este nici asa de cald si nici aglomerat. Din portul Pireus am lua feribotul spre minunatele Insule Ciclade. Cred ca mi-ar fi foarte greu sa aleg ce insule sa vizitez, probabil asa alege Santorini, Naxos, Paros, Kos si Donousa, cam 4 zile pentru fiecare din aceste insule. Cazarea intr-un studio ar fi cam 30 -35 de euro pe noapte, mancarea greceasca este minunata si destul de ieftina. Ne-am petrece timpul vizitand diverse obiecte sau stand la plaja si facand snokerling. Cu siguranta o vacanta de genul acesta m-ar face sa uit de toate problemele si stresul de la servici.

9. Amarie

Vacanta ideala pentru mine ( banala pentru altii ) ar fi intr-o statiune pe coasta sudica a Frantei la Marea Mediterana sau alta localitate cu populatie francofona, care sa dureze cam 10-15 zile cu posibilitati de excursii locale, vacanta contractata printr-o agentie turistica serioasa , la un pret accesibil pentru economiile multianuale ale unei familii de profesori, iar ca partener indiscutabil cu sotia (si cu nepotul din clasa a treia).
    Urmaresc emisiunea de calatorii „Bazar”, dar uneori o pierd, fiind derutat, manipulat de emisiunile de dezbateri politice care ne-au exasperat in recent incheiata campanie pentru alegeri prezidentiale.

10. steiul
    15.12.2009 la 11:06

Vacanta ideala….e sa nu ai grija aspectelor financiare, sa se ocupe altcineva de programari, bilete..etc. In altcaz…totul e o aventura. Pana la urma nu conteaza pe unde mergi, oricum vei fi uimit de alte civilizatii, alte aspecte arhitecturale ..so on. Cu toate astea mi-ar place f mult sa ajung la Machu Pichu, in Dubai si unele tari din lumea a treia.

11. larisa
    15.12.2009 la 11:18

frumos concurs ! succes participantilor !

12. 15.12.2009 la 11:58

Mie mi-ar place sa ajung in gara cu persoanele dragi mie si sa luam primul tren,nu conteaza unde, sa fie o aventura.AR FI PERFECT!

13. marina
    15.12.2009 la 12:02

Eu am fost in totdeauna in excursii organizate. Ultima insa a fost o escapada la Paris si a fost cea mai frumoasa excursie din viata noastra. Eram in concediu in sudul Frantei, la Perpignan (via Barcelona) si ne-am gandit ca, daca tot nu am fost prea cheltuitori, sa facem o excursie la Paris. Am mers la gara, am incercat mai multe variante de bilete dus-intors. Eu mai vazusem o data Parisul, dar atunci am stat foarte mult prin muzee pentru ca am prins o vreme foarte urata timp de vreo 4 zile. Imi doream sa il vad altfel, desi era tot toamna tarzie. Am calatorit toata noaptea. Dimineata in Paris…luam un abonament de o zi la metrou si incepem aventura. Dimineata rece de noiembrie, cu mancare la pachet si cafea in termos. Dupa 3 statii am coborat: Sorbona, in toata splendoarea si maretia ei, tocmai isi deschidea portile pentru studentii grabiti. La doi pasi Pantheonul si Basilica Sf. Stefan, o „miniatura” gotica superba. Am zarit turnurile catedralei Notre Damme si am luat-o la pas pe o straduta ingusta, cu cladiri vechi, dar foarte cochete. Am ajuns numai bine la liturghie. Ne-am asezat intr-un colt si am ascultat o parte din slujba, apoi ne-am plimbat tiptil sa-i admiram toate vitraliile, amvoanele, candelabrele, arcadele gotice… Apucam pe malurile Senei si poposim pe la primarie, la Palatul de Justitie, pentru ca apoi sa facem un popas in Louvre. Impressionant! Nu stam mai mult de un ceas pentru ca avem multe de facut. Ajungem la turn, dar e coada imensa la bilete si nu se urca decat pana la nivelul doi. Plecam, asadar, la Muzeul Armelor si de aici la Domul Invalizilor. Urmatorul obiectiv pe care ni l-am propus este Opera din Paris. Daca ajungi pana aici nu rata acest templu al artei ce adaposteste lux, fast, gratie, muzica, aur, oglinzi…valoare. Ametiti de opera ne urcam pe vaporas, pentru o croaziera de o ora si jumatate pe Sena. Se lasa seara. In departare se zareste basilica Sacre Coeur, luminata deja de zeci de reflectoare. Luam metroul, ca sa nu mai pierdem vremea pe jos. Frumusetea ei te lasa fara cuvinte….Cu pasi grabiti coboram in Place Pigalle, ca sa nu ratam o fotografie in fata la Moulin Rouge. Din nou in metrou si ne intoarcem in statia Ecole Militaire, de unde se si vede turnul Eiffel. E deja luminat. Nu mai e asa de multa lume la rand pentru bilete. In stanga noastra un grup de tineri entuziasmati vorbesc in romaneste. Suntem bucurosi sa aflam ca se poate urca pana in varf. Ce senzatie…..ai impresia ca te ia vantul. Mi-a smuls gluga de pe cap si am strans imediat camera, sa nu cumva sa raman fara ea. Baaarrrrr….frig, nu gluma si un cuuuuurent!!!!!!!!!Dar panorama merita toata stradania noastra de a vedea Parisul la pas. Incepuse o ploaie marunta si rece, dar nu mai aveam o jumatate de ora la dispozitie, exact cat sa asistam la spectacolul de lumini ce imbraca turnul dupa ora 20 „trecute fix”. Suntem franti de oboseala, morti de foame, pentru ca nu ne-am indurat sa pierdem vremea intr-un restaorant, mai ales ca la pranz erau pline, iar dupamiaza erau inchise, pana la ora 19. De preturi…nu mai povestim. Am mancat ce am avut la pachet si fuga la gara, ca e tarziu si trenul nu asteapta. La peron „nasul” ne da vestea: angajatii de la cai ferate sunt in greva; trenul ne va duce pana la Touluse si de acolo a inceput a doua aventura: autocare, din bucati , dar cu Doamne-ajuta ne-am vazut intr-un tarziu la Perpignan.
    La final, facand o comparatie intre excursia organizata de acum cativa ani si „aventura” noastra, crede-ma, draga Razvan, o prefer pe cea din urma, din toate punctele de vedere: palpitant, vezi ce vrei tu, nu ce vor altii, cheltui cat ai si pe ce vrei. Am uitat ceva suuuuper: roata mileniului, langa Obelisc. Nu ratati!!!

14. 15.12.2009 la 12:23

Pentru mine, vacanta ideala ar trebui sa aiba mai multe faze si sa se intinda pe tot anul.

As incepe anul cu o vacanta de vreo 10 zile la soare in Dubai, in ianuarie.
    In februarie as da o fuga pana la Koln la carnaval, iar pe drumul de intoarcere m-as opri in Austria la ski.
    In martie-aprilie, un weekend la Praga, Budapesta sau Bratislava.
    In mai, un weekend prelungit la Parcul de lalele de la Keukenhof cu scurte opriri prin Amsterdam si Haga.
    La sfarsitul lui iunie, 7-10 zile, in Malta sau Turcia la soare si balacit.
    In august, as mai merge 7 zile in Scotia sau Irlanda.
    Toamna as vrea sa ajung in Toscana, iar in decembrie sa imi duc copiii la Rovaniemi.

In ceea ce priveste organizarea excursiilor, ar fi o combinatie de excursii pe cont propriu si prin agentie, iar familia ar trebui sa fie nelipsita, chiar daca unele excursii le-as face fara copii.

Printre cele de mai sus, as mai strecura descinderi in diverse locuri din tara (Maramures, Oas, Apuseni, Retezat, etc), mai ales dupa ce mai cresc copiii si se imbunatateste infrastructura rutiera. Si nu poate sa lipseasca vizita aproape saptamanala la tara unde avem o casa.

In anul urmator, acelasi calendar, dar cu cateva destinatii noi din ce in ce mai indepartate. Doar asa vad eu o vacanta ideala, insa banii si timpul pot fi o problema pentru o astfel de vacanta. Altfel, un concediu de 7-10 zile o data sau de 2 ori pe an este o vacanta binevenita intr-una din multele destinatii in care imi doresc sa ajung.

15. 15.12.2009 la 12:31

Hm, dvd-ul n-ar strica.. Dar autografu’ lu’ asta cu ce m-ar incanta? :-j Daca mi-l dai fara autograf iti scriu si eu o poveste. ๐Ÿ˜€

Poate ai fi luat DVD-ul daca aveai un comentariu mai dragut la adresa lui Razvan, ca nu te-a suparat cu nimic. ๐Ÿ™

Ti-am editat comentariul. Razvan Pascu

16. Vlad
    15.12.2009 la 12:51

Pentru mine vacanta ideala imbina aventura cu un oarecare confort … si bineinteles alaturi de cei dragi ๐Ÿ™‚

Avand in vedere ca este vorba de ceva ideal, voi incerca sa dau frau liber imaginatiei si sa nu tin cont de realitatile uneori crude ale vietii de zi cu zi (bani, timp, etc.)

Asadar pentru mine vacanta ideala poate fi atat in Antarctica sau in centrul Asiei sau intr-o insula tropicala … Important este sa nu fie genul de aglomeratie specific marilor metropole, sa fie aer curat, sa poti vizita atat obiective naturale (vreun canion, lac, plaja, munte, pestera etc.) cat si obiective antropice (o biserica veche, un oras antic, etc.). Mi-ar placea de asemenea sa reusec sa ma deconectez complet de la viata de zi cu zi, sa reusesc sa traiesc in timpul si in locul unde ma aflu atunci, fara nici o problema sau grija.

As vrea sa mai spun in incheiere ca nu m-as gandi neaparat la locuri indepartate cand vine vorba de vacanta ideala … ea poate fi foarte bine si la noi in tara, ca Slava Domnului sunt foarte multe lucruri interesante de vazut … si din pacate foarte putin exploatate turistic …

Va doresc multa bafta in indeplinirea acestui vis numit „vacanta ideala” si sa nu uitati sa ne povestiti si noua pe forum cum a fost … ๐Ÿ™‚

17. tot ea
    15.12.2009 la 12:55

Vlad ? Paul Vlad ?

18. 15.12.2009 la 13:03

Cea mai tare vacanta ar fi un an cu SEVEN SUMMIT (the highest mountains on the seven continents) : Kilimanjaro 5895m Africa, Elbrus 5642m Europa, Denali 6194 m America de Nord, Aconcagua 6962 m America de Sud, Carstenz 4884 m Oceania, Winson 4897m Antactica si bine-inteles Everest 8850m Asia.
    Alte planuri de vacanta: Pescuit in Mongolia, Vizitat polii magnetici si geografici, Safari in Africa, etc

19. adryan
    15.12.2009 la 13:08

Vacanta ideala…hmmm…ma gandesc la o insula tropicala, cazat la un hotel allinclusive, bineinteles pe cont propriu, unde sa imi incarc bateriile alaturi de prietenii mei pentru o perioada de o luna de zile, unde sa nu stiu de internet, serviciu, banci, rate, criza financiara si politica si bineinteles fara stresul cotidian.
    Un loc in care sa ma destind, sa cunosc alte culturi si civilizatii.

20. Razvan Pascu
    15.12.2009 la 13:16

Vezi ca eu as vrea la sfarsitul anului viitor, sau in 2011, sa merg pe Kilimanjaro. Daca te intereseaza, vorbim. Deocamdata e doar la stadiul de idee. As avea nevoie de tine cateva luni inainte ca sa ma „antrenezi” pe munti, ๐Ÿ™‚ ca am vazut ca asta iti place si tie.

21. mariana
    15.12.2009 la 13:21

Am citit ideile voastre despre vacanta ideala si am vrut sa renunt la a mai scrie ceva…constienta ca nu am nicio sansa sa pun mana pe autograful simpaticului Razvan Marc… am visat la toate locurile descrise mai sus, am avut si eu norocul sa alerg doua zile prin Paris, cu fiica mea, cu metroul, din cartierul Defense pana in Montmartre, sus pe Arcul de Triumf, fuga la Louvre, o ora-doua in muzeul d’Orsay, la coada sa urcam in Turnul Eiffel, seara pe bateau-mouche, Domul Invalizilor si Muzeul Rodin…
    am avut parte de cateva excursii minunate, in Grecia, in Muntenegru si in acest an in Croatia! Superbe…niciodata nu am cheltuit foarte mult, in general spre 300 de Euro excursia si ceva bani de cadouri…
    Dar in ianuarie, cand cautam o destinatie accesibila mie, am vazut o calatorie de vis, in Africa de Sud. Practic, erai invitat sa muncesti intr-o rezervatie, cred ca pentru lei, pentru o suma de 325 Euro aveai cazare si masa si faceai o munca utila…Mi s-a parut deosebit, dar nu m-am incadrat la categoria de varsta!
    Mai caut!

22. 15.12.2009 la 13:24

Pai daca vrei antrenamentul trebuie sa inceapa de iarna asta pentru ca trebuie sa ai cateva ture de iarna obligatoriu inainte, deci ai timp pana in martie. Apoi eu vroiam la anul sa fac Mont Blanc-ul si Elbrusul dar putem sa inlocuim Elbrusul cu Kilimanjaro. ๐Ÿ˜€ Pana atunci eu ma duc in weekend sa fac prima mea tura adevarata de iarna : Creasta in Parang ๐Ÿ˜€

23. Vlad

Pai atunci poate ne dai si noua link-ul! ๐Ÿ™‚

25. Razvan Pascu
    15.12.2009 la 14:08

@Jurnaldecalator: Vorbim! Chiar si in legatura cu Mont Blanc-ul. Si eu plec in weekend (ca in majoritatea weekend-urilor), dar in zona Bran-Moeciu.

26. Iulia

Of ….pai daca ar fi dupa mine as calatori si atat, dar din pacate nu am reusit sa ies din Romania in nici o calatorie, dar nu ma plang, mai am timp. As calatori oriunde in lumea asta si de jur-mprejurul ei numai cu cineva drag sa imi pot impartasi bucuria, neaparat cu carnetul de calatorii ca mai apoi sa pot scrie pe blogul meu de calatorii pe unde am fost si ce ma vazut, neaparat cu aparatul foto pentru sufletul meu si pentru blog. Acum mi-ar place Laponia, daca ar fi sa aleg… si la intoarcere o croaziera… si la sfarsit o plaja si o baie in mare…
    Mda…

Cu bine!

27. Diana
    15.12.2009 la 16:27

Cand ma gandesc la o vacanta ideala imi vin multe idei in minte dar cred ca as opta pentru o vacanta in care sa merg ‘unde ma duce vantul’.Eu consider ca viata mea pana acum a fost o vacanta desi nu intotdeauna de vis, tocmai pentru ca nu am avut niciodata un serviciu solicitant incat sa simt nevoia nebuna de a evada. Pentru mine vacanta de vis inseamna un loc in care sa te poti relaxa, sa te linistesti, sa te detasezi de tot: de munca, de aglomeratie, de vecini, de tot ce poate fi stresant. cateodata ma scund si eu intr-un colt linistit, dar repet sunt norocoasa ca am facut pana acum numai ce mi-a placut si atunci nu prea am simtit stresul specific zilelor noastre. vacantele copilariei mele au fost mereu la bunici sau cu parintii si mi-au placut enorm. ce mai, pentru mine pana acum viata a fost o vacanta mare in care am avut si vreme buna si vreme rea.
    Exista totusi ascunsa in visele mele o vacanta ideala:sa ma urc in masina sau in tren si sa ma opresc la urmatoarea statie Ceva neplanificat, o calatorie care sa se deruleze dupa instinct, cu ceva bani in buzunar, cat sa pot sa-mi iau o paine si benzina sau bilet pentru urmatoarea destinatie… hotarata pe moment Importanta in aceasta aventura este calea, si nu destinatia. Daca banii din buzunar ar fi ceva mai numerosi, evident ca as muri de placere sa ma aventurez chiar in jurul lumii. Cred ca m-as simti implinita pentru tot restul vietii, sa pot merge, pur si simplu, unde ma duce vantul prin lume. Oh, ce minune ar fi!… Sa iau doi, trei, zece prieteni buni, oameni ca mine, gata sa manance numai corcoduse, daca e cazul, si sa nu ma opresc: Australia, Noua Zeelanda, Africa… Sa stii ca dorul asta de duca in necunoscut l-am avut de mica. Pe la 15 ani, chiar am plecat cu hainele de pe mine undeva „in sus”, spre Moldova. M-am oprit in trei, patru orase, dupa zile bune am ajuns unde spusesem ca plec. Ai mei nu m-au certat, au inteles „nebunia” asta a mea, cum inteleg in fiecare zi celelalte mii de alte nebunii… Cam asta ar fi vacanta ideala, dar pana atunci, nu-mi doresc nimic altceva decat sa nu-mi doresc vreodata sa am o vacanta pe bune. Vacanta exista. E un vis, un vis pe care eu il traiesc.

28. 15.12.2009 la 17:09

Cand ma gandesc la o vacanta ideala imi vin multe idei in minte dar cred ca as opta pentru o vacanta in care sa merg โ€˜unde ma duce vantulโ€™.Eu consider ca viata mea pana acum a fost o vacanta desi nu intotdeauna de vis, tocmai pentru ca nu am avut niciodata un serviciu solicitant incat sa simt nevoia nebuna de a evada. Pentru mine vacanta de vis inseamna un loc in care sa te poti relaxa, sa te linistesti, sa te detasezi de tot: de munca, de aglomeratie, de vecini, de tot ce poate fi stresant. cateodata ma scund si eu intr-un colt linistit, dar repet sunt norocoasa ca am facut pana acum numai ce mi-a placut si atunci nu prea am simtit stresul specific zilelor noastre. vacantele copilariei mele au fost mereu la bunici sau cu parintii si mi-au placut enorm. ce mai, pentru mine pana acum viata a fost o vacanta mare in care am avut si vreme buna si vreme rea.

29. dani
    15.12.2009 la 19:18

Avand in vedere ca am doar 18 ani si nu imi permit vacante in Bora Bora, Hawaii, Roma, Paris, calatoresc cu prietenii(prin intemrediul scolii) doar prin imprejurimi pe la munte, sau pe litoralul Marii Negre( cu parintii-si asta doar o data la 3 ani), consider ca marit DVD-ul. Eu iubesc sa calatoresc, sa descopar lucruri noi si cred ca toata lumea stie ca te poti distra doar daca esti inconjurat de cei dragi. Toata lumea de aici a marturisit ca a calatorit prin tari exotice, sau cu siguranta o vor face in viitorul apropiat, deci nu au nevoie asa de mare de DVD-ul oferit, tinand cont ca acesta este si educativ si va contribui la cultura mea generala. Si cand veti citi acest mesaj nu as vrea sa va inspir mila si sa-mi oferiti un cadou din mila, ci vreau sa considerati ca ati facut cea mai buna alegere. Multumesc.

30. croitoru lenuta
    15.12.2009 la 19:27

vacanta ideala pt mine poate fi oriunde si cat mai mult timp atata timp cat sunt cu familia mea.

31. 15.12.2009 la 19:37

Anul viitor as vrea sa plec o luna si jumatate prin Europa cu masina si 2 biciclete. Sa stau cate 2 – 3 zile in locuri mai putin turistice pe care sa le explorez pe bicicleta. Planul ar fi: Bulgaria – Serbia – Croatia – Austria – Italia – Franta – Belgia – Germania – Cehia, iar de dormit vreau sa dorm in hostel-uri/hoteluri ieftine.

Ideea e imprumutata de la un prieten care a plecat vara asta prin Europa cu masina, biciclete si cortul. I-am ascultat povestile si de atunci nu-mi mai iese din minte calatoria lui.

32. Gabriela
    15.12.2009 la 20:28

Si eu mi-am dorit intotdeauna sa calatoresc in alte tari, dar si tara noastra are multe , multe locuri frumoase si ca daca nu-ti cunosti frumusetile tarii tale , nu esti roman.
    Asa ca inca explorez tarisoara asta din colt in colt…….am ajuns in toate statiunile din Bucegi, in Maramures, Sighet, Buzau( la vulcanii noroiosi si Sarata Monteoru), pe Rarau, la toate manastirile Moldovei, pe dunare, prin toata Suceava, nu mai zic toate statiunile de la mare…….
    In vacanta ideala as merge cu familia mea, formata dintr-un sot si 2 copii, pe transfagarasan, unde peisajul e mirific, e zapada cat vezi cu ochii iar sporturile de iarna ne-ar face fericiti pe toti. Probabil ca am merge cu masina si mai invita cu noi niste prieteni apropiati care au copii……am sta la o pensiune , unde am cheltui o suma care sa nu ne afecteze foarte tare bugetul, am sta mai mult de o saptamana si am petrece o vacanta minunata!
    As putea sa visez, sa spun ca as vrea sa merg in Turcia, Austria sau Croatia…….dar stiu ca as fabula…….vacanta ideala e cea in care te simti minunat, relaxat, te distrezi si bucuria te incarca cu energie pentru mult timp.Pur si simplu nu conteaza locatia, banii cheltuiti sau cat stai……conteaza sa stii sa pretuiesti vacanta si sa te bucuri de ea ca un copil .
    Apropo de concurs, chiar nu cunosc litoralul turcesc, si daca anu’ asta nu am ajuns pe litoral ca era bebe cam mic, la anul sigur vom fi prezenti pentru ultraviolete si aerosoli……asa ca tare mi-as dori sa stiu ce este de vazut si cum arata peisajul de acolo.
    Imi place enorm emisiunea lui Razvan, il apreciez pentru felul cum prezinta. Nota 10 .

33. 15.12.2009 la 20:49

Vacanta ideala e pentru mine care-am crescut la munte….evident e marea.Insa nu orice”mare” ci neaparat la Costinesti.An de an ma duc acolo si ma gandesc la faptul ca mi-ar place sa vad si Mediterana,sau Pacificul ,insa mergand pe principiul ca nu dai vrabia din mana pe cioara de pe gard,aleg sa-mi infaptuiesc visele de calatorie aici.Ma multumesc cu nebunia plajei,cu tinerii BUGmafioti,cu muzica data la maxim oriunde te-ai indrepta,intr-un cuvant cu minunatele romanisme de dupa Miorita incoace.
    Il invidiez pe Razvan.M ,pentru faptul ca a reusit sa vada o mare parte de lume,civilizatii,oameni…asta cred ca ar fi visul oricarui om,insa revenind la starea de fapt ,raman cu gandul la vechiul si tanarul Costinesti.

34. i4ever
    15.12.2009 la 21:03

Ehe! Unde mi-as petrece vacanta?
    Daca as avea bani probabil as merge pe undeva prin Curacao โ€“ aceasta insula apartinand Antilelor Olandeze este o adevarata minunatie ( nu stiu, doar am auzit).

Cum este criza , destul de mare, si buzunarele sunt goale ma multumesc cu scumpa noastra tarisoara, mai precis vreo 4 judete in care ma plimb cand n-am ce face ( nu este necesar sa le evidentiez, pentru ca nu au importanta; in niciun caz nu auziti de Iasi, Bucuresti, Brasov, Maramures, Sibiu sau alte minunatii din acest Land of Choice)

@ Gabriela : ce iti place la Monteoru? Pe mine nu ma prinde, in schimb vulcanii noroiosi i-am vizitat de cateva ori si i-as mai vizita

Ma multumesc cu Romania, mai precis cu judetul VN in aceasta vacanta de iarna.

In concluzia vacanta ideala ar fi in Curacao, cu fonduri nelimitate, cateva saptamani (maxim 3), pe cont propriu.
    In realitatea vacanta „ideala” este Romaia, the land of choice…. ( sa speram)

35. Cristian
    15.12.2009 la 21:21

Pentru mine vacanta ideala ar fi undeva in romania intr-o zona de munte de preferat in perioada iernii,conditiile de cazare nu prea conteaza atat timp cat locul unde sunt e frumos

36. 15.12.2009 la 22:27

Pentru mine vacanลฃa idealฤƒ va รฎncepe pe 15 iulie ลŸi va dura 12 zile. La munte. รŽmpreunฤƒ cu pฤƒrinลฃii, soลฃul ลŸi cu fiul meu de 1 an ลŸi jumฤƒtate. Va fi vacanลฃa idealฤƒ din mai multe motive:
    1. va fi prima vacanลฃฤƒ รฎmpreunฤƒ cu fiul meu
    2. va fi prima vacanลฃฤƒ a lui
    3. prezenลฃa pฤƒrinลฃilor mei va face ca vacanลฃa sฤƒ fie vacanลฃฤƒ ลŸi pentru mine ลŸi soลฃul meu
    4. รฎn viaลฃa mea nu am stat 12 zile la rรขnd รฎn vacanลฃฤƒ
    5. – ลŸi cel mai important – ESTE SIGURฤ‚!
    Vreau sฤƒ vฤƒ urez tuturor sฤƒ aveลฃi vacanลฃa idealฤƒ! ลži, nu รฎn ultimul rรขnd, Sฤ‚RBฤ‚TORI FERICITEEEE!

37. 16.12.2009 la 09:46

Ma iei si pe mine?? ;;) eu vin cu cortul si accesoriile pentru cort

38. Razvan Pascu
    16.12.2009 la 09:55

Multumesc tuturor pentru participare! Pentru ca mi-a placut majoritatea comentariilor voastre, mi-a fost greu sa ma decid asupra unui castigator, asa ca l-am rugat ieri pe Razvan Marc sa ma ajute in alegerea castigatorului.

Peste cateva ore voi afisa castigatorul, cu spirjinul lui Razvan Marc.

39. Razvan Pascu
    16.12.2009 la 13:11

Impreuna cu Razvan Marc am decis: castigatoarea este cea care s-a semnat cu nick-ul „marina”.

O rog sa ma contacteze de pe aceeasi adresa de mail cu care a lasat comentariile.

Felicitari tuturor!

40. marina
    16.12.2009 la 15:04

Uaaaau! Multumesc Razvan! Multumesc Razvan! Iti scriu imediat…Abia am ajuns la servici, pentru ca am fost pe teren. Nici nu stii ce bucurie mi-ai facut. Noi vrem sa mergem cu copiii vara viitoare in Turcia, pe litoral. Am iesit deja pe net la vanatoare de bilete de avion ieftine. O zi buna!

41. cornel
    16.12.2009 la 23:36

Salut
    Tocmai am vazut varianta de vacanta la iglu. Nu ma prinde….. Vacanta ideala am avut-o asta vara:In Grecia la Chalkidiki 5 familii cu copii (intre 2 ani si 7 ani)pe cont propriu. Ce a fost asa extraordinar? Marea a fost de vis : 24C , linistita ca un lac cu o adancime de 60-90 cm pana la 10-15 m de la mal iar toata trupa de copii nu necesita decat supravegherea unui adult. Cazarea a fost pe malul marii la 35 m de mare iar pe plaja pe o raza de 300m nu eram decat noi si lasam camere foto, camere video, jucarii, saltele toate fara sa avem vreo emotie iar cel mai important nu puteam pierde copii !!! Eu am cheltuit, 2 adulti si un copil, cu transport(auto personal), mancare , cazare si ceva vizite (Meteora,) 800EUR.
    Cred ca sunt ultimul asa ca va las…

42. rosca raluca daniela
    17.12.2009 la 09:48

vacanta ideala pt me este dak as pleca in franta alaturi de persoana iubita si sa ma relasez dupa un an greu care au fost si lucruri bune si rele si imi doresc k urmatorul an sa fie un an mai bun din toate punctele de vedere

43. mariana
    18.12.2009 la 19:03

N-am mai gasit excursia respectiva, era o actiune pentru salvarea speciilor aflate in pericol, cred ca era Geniustravel, dar era acum un an…

44. 05.01.2010 la 08:08

O vacanta pentru mine e frumosa sa vad locuri noi , sa fiu cu familia si daca ma hotarasc sa plec imi fac un traseu in minte; caut pe net cam ce as vrea, pe urma tot pe net caut agentii de turism si fac comparatii la locatii si preturi si aleg varianta care cred ca e buna pentru mine din punct de vedere pret/facilitati.
    Prefer sa plec cu masina persoanala daca se poate si in general stau cel putin 6 zile in locatia aleasa. Am fost in grecia pentru 7 zile cu familia si a fost placut .
    Am folosit agentia bestcomtur.ro si am fost multumita de colaborare .
    Bafta participantilor

45. eu
    16.02.2010 la 23:03

hy…te cunosc cumva?

Urmareste-ma pe Instagram! Click aici!