excursii-razvan-pascu

Intamplare reala din viata mea: Vineri, 17 iulie, ora 14.30. Am nevoie de un numar de telefon urgent. E vorba de bani. Nu pentru mine, ci pentru doamna Tudorita (numele este real), care chiar are nevoie de ei. Am nevoie de un numar de telefon fix pentru a-i oferi doamnei Tudorita detalii despre trimiterea banilor si sun la Informatii Numere Clienti Romtelecom (fostul 931, actualul 1931, de pe orice telefon Romtelecom). Doamna Tudorita are cancer la maxilar, iar suma de aproximativ 1000 RON trimisa e ca o mana cereasca. Eu stiam aceste amanunte si eram emotionat, doamna care imi raspunde sec la capatul firului nu stia nimic din toate astea si imi vorbeste cu aceeasi scarba cu care, probabil, isi trateaza toti abonatii.

Si apropo… operatorul imi raspunde dupa vreo 20 de secunde in care imi vorbeste un robot care are grija sa ma anunte ca acel apel ma costa 0.24 euro/apel + 0.30 euro/minut de convorbire.

Ii ofer detaliile despre doamna Tudorita, nume complet, adresa, etc. Imi spune ca nu este abonat. Nu imi vine sa cred si, curios din fire, revin cu intrebarea ”Sunteti sigura?”. Atat imi trebuie. M-am bagat fara sa vreau “in gura lupului”. Dupa ce imi face putina teorie, imi spune “Asa faceti toti, nu pricepeti de prima data. Tot insistati”. Ii spun “Da, normal, chiar am nevoie de numarul asta”.

“Da, dar toti sunteti prea insistenti si deja sunteti stresanti”, imi spune. Ma enervez rau si ii spun “Pai schimbati-va jobul atunci. Sunteti aici ca sa ma ajutati”.

De aici nu mai are rost sa scriu ce mi-a zis. Imi dau seama cu ce fel de persoana am de-a face si o las balta. Ii cer numele. Nu vrea sa mi-l dea; imi spune “Pai m-a prezentat robotul la inceput”. “Nu am retinut”, ii raspund. Imi inchide telefonul. E mai simplu asa….

Super tare, nu? 🙂

Mai e putin:…

…Scos din sarite de nesimtirea cu care am fost tratat, intru pe site-ul lor ca sa fac reclamatie. Am cautat 10 minute…nu am unde sa fac acea reclamatie. Nu au o rubrica speciala de reclamatii precum orice companie care se respecta. Probabil ca nu se respecta. Nu gasesc decat o rubrica de contact….renunt. Apoi plec intr-un scurt concediu si dau de altii… Despre ei am scris aici.

Ma simt norocos ca am blog. Eu ma simt eliberat acum. Dar cred ca exista multi oameni fara blog si care dau peste nesimtiti….le inteleg mahnirea. Poate cineva de la Romtelecom citeste…poate imi trimit si un raspuns oficial. Vreau doar sa stiu ce masuri s-au luat impotriva acelei distinse doamne.

Cat despre comportamentul doamnei, va las pe voi sa judecati. Eu m-am lamurit. Si, pentru ca sunt convins ca mai exista astfel de cazuri, astept sa imi spuneti voi povestile voastre asemanatoare…

Razvan Pascu

55 comentarii

  1. 22.07.2009 la 09:12

    Astfel de personaje se gasesc la tot pasul. La TV am vazut o faza asemanatoare. O batrana se dusese sa ceara niste informatii la un ghiseu…la casa de pensii parca… ghertoaica de la ghiseu o trimite la panou, la care batrana zice ca nu are ochelarii la ea si nu vede sa citeasca la panou….deci d-na de la ghiseu se gandeste ca ar fi bine ca batrana sa se duca intai acasa sa-si ia ochelarii ca sa poata citi la panou. Nesimtirea respectivei a fost inregistrata si difuzata pe un post national fara ca probabil sa se ia vreo masura disciplinara. Asa ca nu te astepta ca telefonista ta sa pateasca ceva 🙂

  2. rizica
    22.07.2009 la 09:17

    Norocul dv. este ca (inca)nu ati fost nevoit sa apelati la serviciile bugetarilor platiti din banii nostri, sa aveti vreo urgenta la I.TM., la Casa de Pensii, la Primarie….o sa aveti de scris ani de zile pe blogul dv.In ceea ce priveste serviciile Romtelecom, eu am renuntat de curand la serviciile lor din motive similare cu ale dv.De atunci ma tot contacteaza sa ma convinga sa redevin clientul lor.Stiti ce salariu are „amabila” anagajata care v-a raspuns la celalalt capat al firului?Salariul unui manager de succes!In rest, no comment

  3. Mihai Pop
    22.07.2009 la 09:20

    Sincer asa tare m-am saturat de nesimtire de genul asta… Cand lucrezi mai ales cu companii de stat sau din cele privatizate, te lovesti cu nesimtirea oamenilor. Eu lucrez mult cu ANAF-ul si Ministerul de Finante si acolo sunt numai spagari si nesimtiti care iti inchid usa in nas si iti cer pe fata spaga.

  4. Anamaria
    22.07.2009 la 10:02

    Si pana la urma ai aflat numarul de telefon pe care il cautai? 🙂

  5. 22.07.2009 la 10:11

    in vacanta asta am avut o revelatie: nimic esential nu s-a schimbat in tara asta (la nivel macro). M-am simtit iar copil 😉 si desi la prima vedere asta este un lucru bun, sa stiti ca nu e.
    M-am simtit (la Mamaia) aproape ca acum 30 de ani.
    Sau uite, sa luam ca exemplu un oficiu al Postei Romane. Am trait cu speranta ca atunci cand vor iesi la pensie cucoanele alea vechi si acre, sigur se va schimba atitudinea celor noi. Mofturi nene, fete de 25 de ani se comporta cu clientii identic cu acele cucoane. Nu avem nici o sansa…

  6. Andra
    22.07.2009 la 10:48

    Si eu am avut probleme cu ei……cu mine nu au vorbit urat dar nu mi a functionat netul 2 luni. Ma tot pasau de la o divizie la alta si ma puneau sa sun eu peste 3 ore sa verific daca s-a reparat eroare. Pana nu i am amenintat ca reziliez contractul nu au timis o echipa tehnica la mine sa vada care e situatia. trist dar daca tine varianta asta dece nu.

  7. Elena
    22.07.2009 la 11:21

    Cu Romtelecom eu nu am patit inca nimic, poate din motivul ca mi-am sos telefonul fix de multi ani. Acum am de la zapp si sunt cat de cat multumita. nu te astepta ca atitudinea lor sa fie altfel pt ca acum chiar daca nu mai sunt de stat, oamenii au ramas iar mentalitatea s-a pastrat. Poate doar criza asta sa mai schimbe cate ceva pt ca oamenii se gandesc sa nu isi piarda locurile de munca.

  8. 22.07.2009 la 12:05

    eu deobicei am noroc cand sunt la service/informatii..adica s-au purtat deobicei tare tare frumos, poate e doar noroc..in schimb de cei de la banci nu pot sa spun la fel..si ma refer la cei care merg sa vorbesc face2face nu telefon..:(

  9. dan
    22.07.2009 la 12:37

    io am avut noroc, aveam nevoie urgent de nr de tel de firma, nu stiam sigur daca e inregistrata, a stat tanti cu mine, m-a ajutat si pana la urma am gasit. deci se poate.

  10. Razvan Pascu
    (author)
    22.07.2009 la 12:59

    Nope 🙁

  11. Razvan Pascu
    (author)
    22.07.2009 la 13:03

    Faza e ca imi pare rau pt imaginea negativa pe care mi-a creat-o aceasta „tanti” despre Romtelecom. Sunt convins ca sunt si oameni de calitate, dar eu cu asta am ramas…

    Zaff, cat despre Posta, ce circuri am avut si noi cu „cucoanele” de acolo… 🙂

    Ma asteapta si pe mine un circuit prin tara, sper sa nu imi fac prea mult par alb… 🙂

  12. 22.07.2009 la 13:08

    Se pare ca ai ghinion de dai numai de specimene de acest gen…

  13. m1ha1
    22.07.2009 la 13:59

    de ce cand intru pe pagina ta se face refresh ?
    chiar trebuia sa-i faci atata publicitate unui amarat de angajat ?

    angajatii unor firme isi permit, iar intamplarea de mai sus mi s-a intamplat si mie. politicile Romtelecom sunt dezastruoase.

  14. 22.07.2009 la 16:11

    Romtelecom nu se respecta. Vezi si serviciile lor. Ei vin din posturi de detinatori de monopol si rezista pe piata datorita faptului ca au fost primii operatori. Si cam atat.
    Cat despre faza cu luatul masurilor, sa fim seriosi. Nu numai ca n-o sa se intample nimic dar o sa si rada seful ei cand o sa vada postul tau. Daca o sa il vada vreodata.

  15. Razvan Pascu
    (author)
    22.07.2009 la 18:17

    Nu inteleg faza cu refresh. E o problema cu blogul?

    Nu ii fac reclama, si-a facut singura. Peste 280 de oameni au citit ce s-a intamplat, numai pana acum.

  16. Razvan Pascu
    (author)
    22.07.2009 la 18:18

    Uneori doar…

  17. Crina
    22.07.2009 la 19:05

    Mie nu imi place sa vb pe nimeni de rau, dar despre Romtelecom am o parere foarte proasta. Cred ca si-au pastrat aerul acela comunist si nimic nu le poate schimba parerea prea buna despre ei. Reclamele lor sunt dragute si spun ceva, iar dupa cum se dovedeste, ei sunt altfel.

  18. Razvan Pascu
    (author)
    22.07.2009 la 19:16

    Am fost placut surprins sa citesc acum un e-mail primit astazi de la cineva de la PR de la Romtelecom care a citit acest articol.

    Le-am oferit detaliile cerute…as vrea sa aud ca s-a intamplat ceva.

    Nu vreau sa fie concediata acea doamna ci macar sa fie atentionata ca suntem in secolul XXI si ca totul se poate afla foarte repede. Aceasta si cei care se comporta ca ea trebuie sa inteleaga ca oamenii se deosebesc de animale prin inteligenta superioara.

  19. Magda Colcea
    22.07.2009 la 19:42

    🙂 E bine ca au facut asta, dar aceasta este munca celor care lucreaza in PR. Trebuie sa faca fata in situatii de criza si sa le gestioneze bine. Dar nu ajunge sa crezi tot ce iti spun cei din PR pt ca nu fac decat sa apere imaginea companiei pt ca acesta le este jobul, nu pt ca au incredere in cauza ta
    Probabil iti vor trimite o scrisoare sau emial in care iti vor spune ce rau le pare si ce buna angajata e tipa aceea 🙂
    Oricum, articolul tau e super pt ca nu ai facut decat sa detaliezi povestea si i-ai lasat pe cititori sa inteleaga ce vor
    Foarte bine scris blogul tau intr-adevar. Am o propunere de publicitate pentru tine. Cum te pot contacta?

  20. cristian
    23.07.2009 la 00:23

    au niste salarii foarte mari cei de la call center de la romtelecom..peste 15 milioane…cred ca investesc foarte mult in training-uri cum sa vb operatorii cu clientii.:)

  21. Razvan Pascu
    (author)
    23.07.2009 la 18:24

    Aici am intrat si nu am nici unde posibilitatea de a face o reclamatie.

  22. 24.07.2009 la 10:09

    uite ceva funny, ca tot vorbeam de Posta Romana http://www.simonatache.ro/2008/12/11/cum-am-fost-facuta-de-posta/

  23. Razvan Pascu
    (author)
    24.07.2009 la 17:16

    Se pare ca exista o sleahta de incompetenti mai mare – cei de la RDS&RCS. Ei vroiau sa se listeze la Londra la Bursa si nu sunt in stare sa administreze 2 facturi amarate…

    De ar dura criza asta cat mai mult ca sa scapam de toate firmele care isi fac treaba in bataie de joc….

  24. 27.07.2009 la 22:26

    astazi aveam impresia ca unii sunt prosti doar ca sa imi faca mie in ciuda ca exista! din pacate m-am inselat! nu imi fac numai mie in ciuda ci tuturor care se asteapta la putina normalitate.

    am descoperit ceva ce imi da stisfactie in ultimul timp: Nu ma mai enervez, dar in schimb incerc sa dau replici pe cat de calme pe atat de enervante pentru functionar/vanzator/prestator de servicii. Repet asta pana cand isi iese din fire si isi cheama singur superiorul recunoscandu-si neputinta, nesimtirea.

  25. Razvan Pascu
    (author)
    27.07.2009 la 22:50

    Pentru noi, cel mai bine este sa fi cat mai indiferent ca sa nu te enervezi degeaba. Pentru ei insa cu cat esti mai indiferent cu atat sunt mai nesimtiti. Asta in general vorbind, nu de cazul prezentat mai sus. Am un dinte impotriva RDS&RCS, pare ca s-au adunat toti prostii din lume intr-un singur loc. De o saptamana am probleme cu ei, probleme generate tot de o greseala a lor pe care nu sunt in stare sa o repare. Si toti, de la agentul de call center, pana la team leader si cei de la contabilitate nu au putere de raspundere sau creier sa inteleaga mai repede. Nu am nici o problema cu angajatul obisnuit, problema mea sunt managerii care castiga saci de bani si care nu sunt in stare sa faca niste proceduri interne functionale si pe care sa le cunoasca toata lumea.

  26. Diaconu Luminita
    30.07.2009 la 09:18

    Romtelecom nu mai este ce a fost odata.Fiind abonati la acest operator ,la telefonie si internet avem mereu probleme.Dupa numeroase reclamatii in legatura cu semnalul la internet,a venit ,,o echipa”,care nu a rezolvat nimik,spunand ca nu se stie de la ce sunt aceste probleme……….treaba care a durat cel putin 30 de zile…….La o alta solicitare ,persoana care prelua apelurile ma intreaba sec,,de ce am nevoie atat de mult de internet?”cu o asemenea intrebare cred ca v-am lamurit cine este ,,Romtelecom”.Problema mi-am rezolvat-o apeland la o persoana particulara calificata in telecomunicatii.De de nu am renuntat la serviciile lor??? Simplu.Locuiesc intr-o zona cu distante mari intre utilizatori si ei au fost singurii care au incheiat acest contract….

  27. 30.07.2009 la 10:33

    Nu ma mai mira nimic in tara asta 😐 si mie mi sa intamplat sa ma minta in fata o cucoana ca nu am nici un colet si eu deja aveam cuponul acela de ridicare primit prin posta .imi zicea ca nu e la posta la noi poate l.au mutat la alta din oras.era un pedometru castigat pe unu din site.uri si am renuntat la el desii imi era de folos era munca mea intr.un fel da asta e romania si serviciile oferite

  28. McRae
    30.07.2009 la 15:16

    Angajatii romtelecom???! Hmm… as putea sa scriu si eu o istorie asemantoare cu cea de mai sus. Pe surt insa, azi, am stat blocat de o masina a unui angajat de la Romtelecom (business vezi Doamne..) circa 20 de minute, pana cand a binevoit idoul telecomunicatiilor sa coboare si sa ma lase si pe mine sa plec… De mentionat este ca parcarea era una PUBLICA, pe care am si platit-o cu bon – ora data suma, dar asa e la noi.. El nu a gasit loc liber in fata cladirii de birouri acolo unde parca probabil de obicei, si i s-a parut corect sa blocheze o masina la aproximativ 100 de metrii de intrare, asta probabil pentru ca eram cel mai apropiat de locul unde trebuia sa ajunga. Daca va intrebati unde? In Brasov. A, era sa uit: cand l-am intrebat care a fost ideea si de ce, el a dat o replica plina de caracter si personalitate specific romaneasca: „Tu stii cine sunt eu…?” Pun pariu ca multi dintre voi o auziti des, sper sa nu o si folositi. Mda mi-am zis, i-am zis cele de cuviinta intr-o astfel de situatie si am plecat… Apropo, astia de la Romtelecom au masini inchiriate mai precis Hyundai, iar cel in cauza atat de „mare” cum se credea el, avea un Hyundai Getz cu geauri albe si interior de plastic…

  29. Razvan Pascu
    (author)
    30.07.2009 la 19:33

    Astazi am primit un raspuns oficial de la Romtelecom referitor la situatia prezentata in articol dupa ce saptamana trecuta am fost contactat de PR-ul Romtelecom.

    Va afisez si voua raspunsul (care este unul de bun simt, asa cum a fost de altfel intreaga discutie purtata cu cei de la PR). Numele de familie sunt hasurate, din motive evidente.

    Sper sa ajungem intr-o zi in care sa nu mai existe comportamente de genul celui prezentat in articol si sa nu mai trebuiasca sa isi ceara scuze cineva pentru greseala altcuiva.

    Buna ziua domnule Pascu,

    Va scriu in numele colegei mele, Ana ******, cu care ati tinut legatura pana acum, dar care este in concediu saptamana aceasta.

    Cu ajutorul informatiilor primite de la dumneavoastra am reusit sa aflam care a fost colega de la 1931 care a preluat apelul dumneavoastra.

    In incercarea de a afla ce s-a intamplat, am descoperit, de asemenea, ca numarul solicitat de dumneavostra este trecut la “numere neinformabile” (aceasta fiind optiunea exprimata de catre abonatul in cauza). Aplicatia folosita de colegii de la 1931 pentru a-l identifica nu contine specificatii de acest fel, singura mentiune generata de aplicatie fiind ca doamna Tudorita ***** nu figureaza in Registrul abonatilor Romtelecom.

    Suntem constienti ca aceasta explicatie nu este o scuza pentru evolutia conversatiei pe care operatoarea a avut-o cu dumneavoastra. De altfel, coordonatorul call-centerului 1931 a luat deja masuri in acest sens.

    In numele colegilor de la Informatii numere clienti (1931), ne cerem scuze pentru incident si va asiguram ca facem tot posibilul ca astfel de situatii sa nu se mai repete.

    Va multumim pentru intelegere si rabdare,

    Alina ****** *******
    Relatii Publice
    Specialist Relatii Publice

  30. 31.07.2009 la 07:14

    Cam oficial raspunsul si desigur superficial… pe mine nu ma multumeste un asemenea raspuns…

  31. 01.08.2009 la 11:45

    totusi e de apreciat intentia lor de a-si cere scuze…adica frumos din partea lor..oficial sau nu macar au incercat..bine ca mai existam noi specialistii de pr ca sa scoatem compania cu basma curata 🙂

  32. 04.08.2009 la 08:45

    inca nu stii ce nesimtire este la posta romana. nu cred ca are rost sa detaliez dar ma cam deranjeaza ca cei care nu sunt facuti pentru a lucra cu publicul o fac

  33. 04.08.2009 la 17:46

    Acum, daca stam strimb si judecam drept, relatarea povestii cu doamna Tudorita este irelevanta aici. Putea sa fie si domna Chirita nu conteaza. Poveste este induiosatoare, dar irelevanta in acest context.
    Ce este important este comportamentul angajatului Romtelecom. Si da, cum s-a mai spus, exista asemenea angajati cam peste tot. Daca vroiai sa insisti, gaseai datele de contact Romtelecom foarte usor: scrie jos de tot, pe fiecare pagina a site-ului lor – „Contactati-ne”.
    De asemenea, ai si „Harta site”, acolo gasesti toate link-urile, inclusiv cea de contact.

  34. Razvan Pascu
    (author)
    04.08.2009 la 18:31

    Salut Paul,

    Povestea nu este nici induiosatoare si nici relevanta sau irelevanta. Este povestea concreta.

    Probabil nu ai citit articolul cu atentie; am spus ca nu au rubrica de reclamatii, nu ca nu as fi gasit rubrica de contact:

    Extras din articol:
    „Am cautat 10 minute…nu am unde sa fac acea reclamatie. Nu au o rubrica speciala de reclamatii precum orice companie care se respecta. Probabil ca nu se respecta. Nu gasesc decat o rubrica de contact”

  35. 06.08.2009 la 11:24

    Eh, reclamatii… nu vrei cam multe?!
    Iti dai seama ca in 10 minute s-ar umple toate serverele disponibile pentru mailuri !!!
    Eu am doar serviciul Dolce de la Romtelecom si deja am sunat de vreo 10-15 ori la serviciul tehnic, in primele 2 luni!!!

  36. m
    26.09.2009 la 16:35

    Eu i-am contactat prin contul romtelcom „MyAccount” si nu mi-au raspuns. La telefon am incercat sa-i contactez o jumatate de zi… fara succes. De fapt e prima data cand nu imi raspund. Oare sa aiba legatura cu rezilierea contractului? D-na de la „ghiseu” nu a vrut sa auda de „cererea online” si mi-a cerut (iritata) cerere scrisa. A refuzat sa-mi furnizeze o coala de hartie si un pix si doar insistentele mele de a vorbi cu un superior au facut-o sa revina la ganduri mai bune. Din pacate, in cazul meu, Romtelecom recidiveaza cu acest tip de comportament!

  37. costin costin
    08.01.2010 la 17:01

    care este timpul optim pentru preluarea unui apel la 1930? deoarece nu mi se pare legal sa platesc minute intregi ascultind mesajele diplomatice ale romtelecomului in loc sa obtin informatia dorita. fac 4 apeluri pt 1930,la orele….. 16,29 inchid formez iarasi imediat astept,,,bla,bla,,,, inchid formez imediat 16.38…..aceleasi teorii…inchid formez imediat aceleasi teoriii….inchid formez 16,41……16,45…….. aceleasi …….formez 118800 si ma informeaza ca un apel ma costa 0,71 euro ,tva inclus…Am sa cer informatii despere aceste servicii COMUNITATII EUROPENE,privind acesul la informatii.cu respecte.

  38. ana
    20.01.2010 la 16:24

    chitantele care se emit la achitarea facturii sunt pe fond albastru nuantat si imprimarea este cu gri f.f.f.
    desschis , deci NU SUNT LIZIBILE

    SE SOLICITA CHITANTE PE FOND ALB SI IMPRIMARE CU NEGRU

  39. OPRANESCU VIOREL
    10.02.2010 la 15:31

    MIZERIE CA PE TIMPUL LUI ceausescu

  40. OPRANESCU VIOREL
    10.02.2010 la 16:01

    CU NR.O-385827DIN13.04.1977 AM SOLICITAT INSTALAREA UNUI POST TELEFONIC LA DOMICILIU.
    ANUAL AM REVENIT LA SOLICITARE SI AM PRIMI INVARIABILULRASPUNS PANA IN 2003 CAND GRATIE DOMNULUI DEPUTATPROTOPOPESCU DE LA PARTIDUL ECOLOGIST ,S-A REZOLVAT SITUATIA.
    ACUM ACELEASI RASPUNSURI PRIMESC ”NU SUNT POSIBILITATI TEHNICE”DE 8 ANI.UNELE CERERI AU FOST ANULATE. MA ESTE UNA DIN 2007 SI TOT NU SUNT POSIBILITATI TEHNICE.DORESC UN POST TEL PE NUMELE MEU LA SOACRA MEA -84 ANI VADUVA DE 35 ANI FARA ALTCINEVA IN PREAJMA,DOMICILIATA IN DAMBOVITA-COM.PRODULESTI SAT COSTESTII DIN DEAL.
    ACEEASI MIZERABILI LA ROMTELECOM CA SI ACUM33 ANI. DACA AR FI NECESAR PENTRU UN INTERLOP,UN JUDECATOR ,UN PARLAMENAR UN MINISTRU SAU UN PROTEJAT AL LOR ”AR FI POSIBILITATI TEHNICE”.
    NU EXISTA ”NU SE POATE”
    IN 23 FEBRUARIE EXPIRA CONTRACTELE MELE CU ROMTELECOM SIMA VOI TRANSFERA PENTRU INTERNET,TELEFON SI TV. LA ALTA SOCIETATE DEJA AM CONTACTAT COMPANIA RESPECTIVA.
    RAMANETI VOI CUM SUNTETI IAR EU NU MAI VREAU SA AUD DE ROMTELECOM CA DE BANCPOST.

  41. x
    23.03.2010 la 19:22

    suna-ti la 1930.

    cica: mergeti la contactatine pe pagina lor”

    pai acolo nu e nici un numar de telefon ba baieti.. verificati inainte sa scrieti ceva aiurea

  42. ro-lari
    20.12.2010 la 12:58

    Presimt ca este o afacere murdara acest Romtelecom, o Mafie!
    Trimit un agent care te vrajeste sa faci contractul, apoi el dispare. Tel era tel de serviciu si cel care raspunde zice – voi vorbi cu sefa si va sunam! Never.
    Faxul nu merge, pe extern. Internetul fix, merge ca „dupa mort”. Internetul mobil, nu are semnal in zona in care ma interesa, televizorul blocheaza imaginea sau are intreruperi. In contract sun niste sume, pe factura apar insa altele, mult mai mari. Pachet de „servicii” (?!), de cca 115 RON, nu stie nimeni sa-mi explice ce reprezinta. Primesc naucitor,4-5 facturi de 800 RON, 600 etc cu plus sau minus in fata pentru … aparatura! Dar nu scrie in contract! Ba mai mult daca renunti la contract esti amenintat cu penalizari grase. Pentru ce, daca platesti si aparatura, in avans?!
    La tel, ti se spune ca astepti max 1′ dar dupa 7′-10′ te doare urechea si renunti singur, evident fiind taxat usturator. Daca vrei sa discuti cu cineva „face to face” nu mai ai unde, cladirile lor sunt goale! La tel., la relatii cu clientii, ti se vorbeste „de sus” si nu esti lamurit ori se tipa la tine. Esti trimis la alta persoana, care te trimite la alta s.a.m.d.
    Cine le rupe gatul acestor e…i?
    Eu culeg date ca sa-i dau in judecata, sa le cer daune interese. Dialog nu poate exista cu o asemenea „caracatitza”, mafie, cum s-o numi, in realitatea noastra balcanica.

  43. 22.03.2011 la 16:58

    DOMNULE RAZVAN POPESCU AI PRETENTIE LA CALITATE, DACA VREI CALITATE TREBUIE SA INVESTESTI BINE. NU-I OFERI ANGAJATULUI RESPECTIV UN SALARIU DE 1000 RON SI AI PRETENTII SA FI SERVIT CORESPUNZATOR. DA AM FOST ANGAJAT ROMTELECOM TREBUIE SA INTELEGETI IN MOMENTUL IN CARE O SA FIE SALARII DECENTE ATUNCI SA SPERI CA VEI FI SERVIT CORESPUNZATOR. CAT DESPRE AFIRMATIA DVS SCHIMBATI-VA JOBUL FACTURILE TREBUIE PLATITE SI TE TRATEZ IN FUNCTIE DE SALARIUL CARE IL AM SI NIMIC MAI MULT. VREI CALITATE INVESTESTE. INFORMATIA COSTA BANII TOVARASE.

    O ZI PLACUTA

  44. Razvan Pascu
    (author)
    22.03.2011 la 17:16

    @ moise: ma cheama Ravzan Pascu. cat despre frustrarea ta, nici macar nu comentez…

  45. vladut
    23.04.2011 la 09:20

    oameni buni acest job il poate da afara de la serviciu nu sa faca farse la oameni doamne:)

  46. tralala
    23.01.2012 la 14:29

    Fratele meu, esti informat extrem extrem de prost. Totusi, hai sa-ti explic cum sta treaba ca sa intelegi si tu. Romtelecom, ca si celelalte companii de telecomunicatii din Romania au externalizat aproape tot. Ce inseamna asta? In momentul in care suni, de fapt nu mai suni la romtelecom, ci la o firma de tip call-center care are un contract cu romtelecom sa-i preia apelurile. Salariul este undeva la 8-9 milioane pe luna. (Stiu ce vorbesc, am lucrat, iar in cazul romtelecom, ca tot vorbesti despre ei, se ocupa firmele tweencall si valoris din bucuresti). Stai tu linistit ca la cat de prost o duce romtelecomul si incearca sa ia si pielea de pe orice client, nu isi permit sa dea salarii foarte mari, ci incearca sa reduca costurile in draci.

  47. Razvan Pascu
    (author)
    23.01.2012 la 14:34

    @ tralala: adevarul este ca esti chiar tralala. sa stii ca dura mai putin sa verifici ca articolul este scris de 3 ani, decat sa lasi acest comentariu. 🙂

  48. me
    11.03.2013 la 15:38

    Aceeasi procedura o aplica si angajatii Call Center OMNIASIG (spunem poezia si pe urma inchidem telefonul ca este mai simplu asa)!
    Vai si-amar daca aveti de lamurit probleme legate de asigurarea voastra. Acei angajati necesita urgent curs comunicare, cei 7 ani de acasa sau o recurtate urgenta pentru ca, nu doar din punctul meu de vedere, imaginea acestei companii a fost si este serios compromisa de acei amatorii angajati la Call Center.

  49. enulescu
    20.03.2013 la 17:59

    va salut cu respect D.nule R. P.,am patit-o cu romtel.,si asta du pa ce am cerut sa beneficiez de tv. de la ei ,deja aveam instalat net ,de mai mult timp ,prima oara am incheiat contractul cu pachetul d.extra ,cand din partea lor am primit o oferta ( CADOU ),un aparat telefonic ,datorita acestui cadou m-i sa majorat contractul ,trecandu-ma la d.maxim ,daca ma dadea banii afara din casa ,tot nu acceptam acest pachet ,care prevede 120 de canale ,iar eu ( vad ) doar110 canale ,dintre care 3 se repeta ,6 anulate ( XXX ) ,si ne inlocuite ,9 posturi maghiare netraduse ,faceti o socoteala ,am plans de mai multe ori si pe umarul romtele., iar ca raspuns ,ultimul ,am fost indrumat la o reprezentanta romtel.sa restitui aparatul telefonic pt. a reveni la d.extra ,intrebarea ,printre altele este : cadou sau trebuia platit 2 ani ,si cand am intrat in posesia lui ,n-a trebuit sa ma duc la o reprezentanta romtelecom ,acum sa fiu sincer ,ma astept la diverse probleme din partea lor ,cu net,cu tv,…,va doresc numai bine

  50. Alexandru
    26.06.2013 la 23:26

    Salut Razvan. Am citit cate ceva aici pe blogul tau…. Ai dreptate nu prea a procedat corect colega respectiva, poate a fost scarboasa …. nu avea nici un drept sa te trateze asa. Eu iti povestesc din perspectiva in care si eu am lucrat dar pe tehnic la call center si eu sunt un tip calm care nu imi place sa ma cert , evitam situatiile in care trebuia sa ridic tonul sa te simti inteles. Dupa 90-100 de apeluri pe zi in care majoritatea oamenilor nu stiu sa vorbeasca si se rastesc la tine pentru simplu motiv ca reprezinti o companie si tu esti primul contact, iar compania iti da un salariu mizer in care abia iti ajung banii de chirie si de intretinere, crede-ma ca te saturi sa tot vorbesti frumos si toti sa te trateze ca un rahat. Vorbesc la modul ca majoritatea apelurilor adik in jur de 70 % .sunt oameni care iau primul contact cu RTC si ii tot cearta si zic de ce platesc atata si imi bag beep in neamul tau …. Este de tratat decent oameni ca tine care au fost politicosi la telefon si au cerut o explicatie. Asta este Romania , astia suntem oamenii astia sunt parintii care ne-au crescut si mi-ar placea sa cred ca ne vom indrepta ca vom creste in mai mult bun simt dar nu . Am obosit sa cred ca vor fi vremuri mai bune. Cand esti la call center dupa primele 6 luni iti schimbi comportamentul la telef in mai rau , ok zici sa schimbi job-ul daca nu mai este de tine acolo, dar unde sa te duci ? Eu dupa 6 ani de politehnica si 2 ani de call center crede-ma ca am ramas fara stomac, fara fiere fara nervi cat timp am stat cu casca pe urechi si abia iti gasesti un job. Sunt curios cum sunt call centerele din Germania din alte tari. Toate cele bune domnule Pascu si ne cerem scuze pentru colega care probabil a prins o zi proasta in ziua in care ati sunat. O seara buna!

  51. MirceaMarin
    11.09.2013 la 11:20

    Experienta foarte neplacuta cu unul dintre angajatii suportului tehnic 08008.25425 de la Romtelecom – LAURENTIU RUSE este numele acestui…. I-am explicat ca deranjamentul este de natura tehnica, conectorul RJ45 nu are firele sertizate cum trebuie pt a putea fi conectat in modem, lucru care trebuia facuta bine de la bun inceput de cei care au facut instalarea, acesta refuzand sa trimita o echipa pt a remedia ceea ce tot ei nu au facut corect. evitati romtelecom, isi merita soarta…

  52. matias claudiu marius
    14.12.2013 la 20:04

    am o problema cu internetul de cand am netu merge prost vreau sa trimiteti pe cineva sa rezolve problema si am un contract cu 82 lei pe luna si ami vine factura 140 lei bataie de joc vreau sase rezolva problema daca nu apelez la protectia consumatorului vreau sa mearga netu cu 10 mb nu cu 4 mb va platesc aiurea

  53. Frecauteanu
    14.11.2015 la 21:29

    Am lucrat la Romtelecom din 1983 pana in 1996 cand am decis sa plec din aceasta companie in care clientul a fost mai mereu pe locul 2. Vad ca in acesti ani nu sa schimbat nimic in afara de tehnologie, ( ca o paranteza care nu are legatura cu serviciile, liderul de sindicat de la Romtelecom Ploiesti , Ene Mhai ,a ramas in fuctie de cand m-am angajat pana aproximativ acum 2 ani cand sa pensionat). Ca sa scurtez , ce ma doare ? Calitatea serviciilor , modul de rezolvare a reclamatiilor , personal blazat si plictisit , etc.Cum este posibil sa reclami un deranjament ( si stai o gramada de timp sa butonezi pana cand ajungi la un operator si asta daca ajungi sa-ti raspunda si ma intreb aici cum ajung cei batrani sa reclame un deranjament ? ) in data de 3 septembrie si sa se rezolve in 13 noiembrie ? In acest timp tatal meu a stat imobilizat la pat ( in stare grava , acum 7 zile i sa amputat un picior) neputand lua legatura cu el sau cu familia decat pe mobil ( costuri suplimentare )Reducerea la factura pentru ca nu am beneficiat de aceste servicii ? Cativa lei.Concluzia mea ? Lupul isi schimba parul dar naravul ba . O sa recomand tuturor sa nu mai apeleze la serviciile Romtelecom pentru ca nu se merita si in ianuarie cand expira perioada contractuala o sa inchidem abonamentul.

Vezi aici mai multe imagini de pe pagina mea de Instagram! Urmareste-ma pe Instagram! Click aici!